Téma: Cyclone S
Chtěl bych se zeptat kde lze tento model pořídit v RTR a za jakou cenu ???
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Chtěl bych se zeptat kde lze tento model pořídit v RTR a za jakou cenu ???
Vygoogli si cesky stranky dovozce hotbodies a tam si najdi eshop.
Dej ruce od toho pryč. Ti co ho mají se sním akorát trápí. Lepší auto za stejnou cenu je HPI Sprint2. Je to auto jak na okruh tak na drift.
Díky za radu!!
Nevím, já zase na Cyclona slyšel jen chválu Asi je to věc názoru, ale přijde mi že Cyclone je líp vyřešený než sprint, přeci jenom je to o generaci mladší podvozek
A chtěl jsem se jeste zeptat jestli jsem na hpi sprint 2 tuningové díly jako na Cyclone S??
Sprint 2
http://www.hpieurope.com/options.php?lang=en&partNo=718
Cyclone S
http://www.hbeurope.com/parts.php?partNo=66406&type=OPT&lang=en
Na Sprinta je plno tunning dílů. Měl jsem ho a byl jsem sním naprosto spokojen, a prodal jsem ho pouze z toho důvodu, že letos v zimě chcu jezdit openy a proto jsem si koupil X-raye.
Znám lidi co mají Cyclona S a když jsme si přehodili auto na jízdu, tak se Sprintem byli schopni zajet líp jak s Cyclonem.
Tak záleží jak je to auto seřízený
Spíš záleží na co to auto chce.
A když vezmu náhradní díly, tak my vychází Cyclone
Řemínek
dlouhý/krátký Sprint(300/250) Cyclone(200/150)
Nevím jak plastový Cyclone S, ale Cyclone v plný palbě jezdí stejně dobře nebo i líp jak xray. Takový auto ze Sprinta2 nikdy neudělaš a když se koukneš co jezdí dneska, tak Sprint je koncepčně zastaralý. Ale já s ním jsem taky spokojený, jen mi přijde, že ho HPI dává na vedlejší kolej a tlačí dopředu Cyclona
Tak znám lidi kteří se sprintem Drft Stage dávají an okruhu X-raye a dojedou první a nemyslím mezi amatérama. Přesněji na MSP letos vzimě ve finále A. A navíc je to auto blbu vzdorné když bych to tak řek.
Když bych kupoval teďkom plasťáka pro někoho tak bych mu koupil HPI Sprint 2 Stage drift a může stím jak na okruch tak na drift. Já osobně jsem ho měl, a ten co sním vyhrával taky. Jenže jak jsem už říkal. Přecházíme na openy tak jsme si vzali X-raye
Cyclon WE je na stejné úrovni jak X-ray, ale podívej se taky na cenu těch 2 aut. A nezapomeň že špička republiky jezdí hlavně X-ray.
Edit : Ale to sem už nepatří
Já myslím že špička ČR jezdí Xraye kvůli dostupnosti dílů na závodech nebo ne?
Nezapomeň že špička má prachy a je plno jiných aut a díly si můžou koupit do zásoby. Jsou i jiné špičkové podvozky dostupné i s dílama na závodech.
V brně máš díly na Cyclona WE, v praze zase Robitronic AVID nebo Serpnt S400
Nevim jak ostatni , ale ja bych radsi zvolil Cyclone S (pomerne levny ND navic dostupne v CR) ocmo se mi libi vic nez HPI sprint , ale pokud zamyslis jeden nebo druhej dal tuningovat tak to urcite prijde hooodne draho a radsi bych kouknul po necem vic "zavodnim" pokud to chces na zacatek (zavodeni) tak pocitej s tim , ze budes potrebovat alespon zakladni ND , protoze ani na jeden z techto podvozku na zavodech nic nesezenes. A to je presne ten duvod , proc 99,5 % v CR jezdi na zavodech reje , protoze kdyby byl tak vyjmecny (jak se vsude pise) tak by ve svete urcite uz davno nejaky ty vavriny na stupnich nejvyssich utrhl a vono se to bohuzel nejak nedari :oops: . A ani lidi co na to maji tak nechcou na zavody tahat pytel ND a s kazdym novym modelem shanet novy. Navic s rejem nemas problemy s nastavenim podvozku , protoze se to da lehce okoukat od ostatnich nebo se nejake dobre duse zeptas.
Alespon takhle to vidim ja.
Jo taky mluvíš pravdu.
Ale na HPI ještě nemusel nikdo nic měnit koho znám. A opravdu aspon tady u nás ti co mají Cyclona se sním trápí neskutečně. A navíc to je obyčejný plasták ve stylu TT-01 a ten podvozek není o moc jiný, Je hodně podobný HPI E10 což je skoro to samé jak TT-01.
mno E10 bych do toho radši netahal To je lepší hračka 8) Třecí tlumiče, absolutně nic nejde nastavit, jen prohodit rozložení komponent drift/touring
Jo a znám pár lidí, kteří kupují na xray ND z cyclona, protože něco tam pasuje ... kvalita stejná cena o dost jiná
A k tý dostupnosti dílů ... jezdím po začátečnických závodech (střední/severní čechy) a jedinný díly, který se dali sehnat byly žádný a nebo Cyclone a na driftech Yokomo ... to jest vše :idea: tolik moje osobní zkušenost
osobně mám podvozky dva (jeden upravený na rally) a vozím sebou oba kvůli ND, ale ještě jsem brakovat nemusel
Tak tady u nás na MSP poháru jsou díly jak na X-ray T1,T2 všechny verze, HPI Sprint2 nebo Cyclon S. A Samozřejmně TT-01, E10 a plno jiných
pokud muzu poradit, tak jestli chces jezdit na zavody casteji nez jednou, tak si kup rovnou uhlikovy podvozek, xray nebo cyclone, jak je to s cenama uz se tu psalo, urcite na tom ve vysledku usetris, treba v pripade cyclone WCE dostanes plne vytuneny podvozek, na ktery uz nemusis nic dokupovat, pokud vezmes plastovy, nebude ti to po prvnim zavode stacit, budes se snazit to nejak vylepsit, nakonec do toho vrazis vic nez stoji uhlikovy podvozek a stejne nikdy nebude fungovat, tak jako uhlikovy podvozek.
Ideál máš si ten podvozek obědnat z USA ať už X-ray nebo Cyclon, protože tě tam vzdycky vyjde o hodně levněji.
Edit - Vyjde tě jenom o pár tisíc víc než Sprint nebo Cyclon u nás
A nevyplatí se koupit závodní podvozek z bazaru? Když přechází závodník na jinej, tak to vždycky nechává i s náhradníma dílama.
Nový je nový. Nevíš jestli může být někde naprasklý kde to nevidíš. A díly se k tomu většinou nedávají.
A už kvůli té ceny nového z USA se nevyplatí kupovat jetý u nás
Ale stěma dílama je to na 100% http://eshop.hotbodies.cz/ tady se kuknětě je tam na Cyclone S tolik dílů! A pak to auto muže klidně vypadat nějak takhle http://rctuningcars.blog.cz/galerie/rc-modely/32095057
To je lepší si rovnou koupit WCE edici, ve výsledku to vyjde levněji než jít cestou tuningu, ale to už psal Michal
A hlavně tam to je WE a není to z tunningu.
A navíc jak koukám tak jseš z Ostravy a jestli budeš závodit tak na Cyclona WE nekoupíš jediný díl na závodech a CyclonS už taky skoro žádný bo se toho každý zbavuje.
A když stím zečínáš tak pochybuju že budeš jezdit do Brna nebo jinam na závody, ale že budeš spíše jezdit na krajské které se v zimě pojedou převážně v Rychvaldě.
No pokud se chystáš nakupovat v zahranicí tak koukni taky na Losi XXX-S. Je to sice starší model, ale dá se teď koupit za docela slušný peníze, včetně str. motoru a regulátoru. Jinak pokud se tu bavíte o náhradních dílech, co se na závodech odpoproučí nejdříve? Budka, závěsy kol nebo třeba šasi. Jakou máte zkušenost. K.
Losi není špatný, ale je stylistické pro FM že jsem tě odhalil Karle
A to co jsi napsal je pravda že odchází nejvíce. Některé káry zrušíš po jednom silném nárazu.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.