Téma: přestavba
Ahoj kupil jsem si wheelyho a ted bych ho rád přestavěl na crawrel mašinu...myslim si že podvozek(rozvodny,nápravy...)že budou fpohodě jsou ze zěleza ale co ten zbytek...jak předělat třeb to "duralové"šasi
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Ahoj kupil jsem si wheelyho a ted bych ho rád přestavěl na crawrel mašinu...myslim si že podvozek(rozvodny,nápravy...)že budou fpohodě jsou ze zěleza ale co ten zbytek...jak předělat třeb to "duralové"šasi
Hlavně otoč podvozek tak, abys měl batertku vepředu a udělej si držák serva přímo na nápravu, protože ty táhla jsou strašně měkké. Taky si pořiď motor s vyšším počtem závitů a lehčí převod, protože ten původní je moc rychlý. Pokud jde o linky, tak ty si varob z hliníkových trubek s vnitřním průměrem 4mm, a oček s kulovým čepem od Traxxasu (napojení uděláš závitovou tyčí M4). Co budeš ještě potřebovat, jsou delší kardany kvůli zvětšení rozvoru (z E-Zilly/Savage nebo od Traxxasu). Zamknutí diferáků je samozřejmostí.
díky koukám taky přestavba co?:
Já teď zkouším vymyslet takového hybrida, protože ta původní verze se hodně naklání a těžiště je pořád hodně vysoko. Zatím je to ale ve fázi bádání a kdo ví, jestli to vůbec bude fungovat, takže se s tím zatím chlubit nebudu.
na jednom českým obchodě dělají přestavbový kit na clawlera, jestli chceš odkaz tak napiš na SZ
jo pošli mi ho do SZ ale pokud je na wheelly ho
je to na wheelyho
jo tak to je nářez
Rovnez budu prestavovat whiiiiliho, ale ani ne tak na crawlera, tech uz mam dost , spis na neco v meritku - a to hodne velkym.
Mam dotaz k tem zavitovým tycim, jak je upevnujete do ty hlinikový trubky ? Lepite nebo jinak ?
Jinak k tem slajdrum (kardanum), idealni jsou z e-savage, ktery lze pouzit bez uprav. Prodavaji se dve delky:
82009 HPI Center Universal Shaft Set E-Savage 92,5mm
82008 HPI Universal Shaft Set E-Savage 134mm (2x)
Míry jsou uvedeny ve slozenem stavu (jestli se da verit webu) puvodni maji 81,5mm, takze muzete wilika pekne prodlouzit az o 105+ mm. 8O
Pokud chces opravdu dobryho crawlera, budes muset dat na osy nejen servo ale i baterky a predelat rizeni. Vymena motoru je bez debat a neskodily by jiny kola a ulozeni prevodovky nalezato (jiny sasi). Na uzamceni diferaku uz se prodava i difflock, ale vyjde draho. Resenim muze byt pockat na prestavbovy kit od HPI. V cene je mnoho uvedeneho a usetri praci (penize asi ne)
Sam zatim vyckavam, ted delam Goliase a pak se vrhnu na prestavbu.
dammlore hoď sem nějaký foto
Já bych asi řešil uzamčení nějakým sosustruženým dílem jako je např volnoběžka na desetinách on road ne?Neřikám, že má každý soustruh já ho taky nevlastnim ale někdo kolem se vždy najdene?Odlehčí se to i když tu to neni potřeba ale zamykat je naprd když se stejně nepoužívá ne?
Fotky budou až/jestli to bude jezdit. Do té doby je to stejně většinou v rozsypu a jen zkouším jednotliví části, jak fungují. Navíc to dělám doma na koleni (v paneláku žádnou dílnu nemám), takže to nijak zvlášť vypadat nebude.
Pokud jde o závitovou tyč v trubce, tak tu lepím tavným lepidlem, protože mi to umožňilo několikrát změnit délku linku (nahřátím nad svíčkou tyč vytáhnu).
Tavné lepidlo jsem použil i na zamknutí diferáků, protože je to nejjednodušší a navíc to jde lehce odstranit, akorát nesmíš před aplikací odmastit ozubené kola, aby se to lehce slouplo.
dammlore dobrej nápad!!:-)Já tam vždy rval kousky nějaký gumy a ta vydržela vždy tak týden:-)
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.