grav1s - no predpokladam ze chces brushless, mamba bezi v pohode na 6s a nepriehrieva sa. Prehrievat sa bude len ak to prezenies so sprevodovanim, a tam ti potom nepomozu ziadne chladice. S mambou na 6s vsak treba vediet jazdit. Treba vediet ako kedy davkovat plyn. Bohato staci jazdit na 4s. Neviem aky je motor v stampiku, ale tusim to iste co v slash 4x4. Co sa tyka dynamiky a rychlosti, slash musi jazdit 3s aby mal podobne zrychlenie ako emaxx/revo s mambau na 2x2s. A doporucujem kupit priamo erevo. Stoji to v podstate rovnako a revo je vyrazne lepsia platforma( novsia). Sasi je tam podstatne premyslenejsie, zavesnie kolies a moznosti ladenia naprav su neporovnatelne. Okrem toho Revo a Maxx vyuzivaju vela rovnakych dielov.
Veci ktore dokonale niesu(ci uz emaxx alebo erevo, to je jedno, pouzivaju tie suciastky rovnake)
- zle vyriesne naboje , fixuje ich len 1 srobik a velmi rychlo sa povoluju a cele kolesa hadzu - riesnenie - naboje od HPP germany
- aspon ja velmi casto menim loziska v tehliciach, uz ma to prestalo bavit a kupil som tehlice od RPM ktore pouzivaju podstatne vecasie loziska
- na 6s sa pri blbnuti zvyknu lamat polosi alebo ozubenia v diferaku, ale skor je to vzdy hlupostou "sofera"
- original kolesa 6s nevydrzia vobec - dotrhaju sa. S 4s ujdu ale aj tak su dost makke, najlepsie kolesa su od proline. Ja som skusal mnohe a dospel k nazoru - Road rage na asfalt, badlands do terenu, ak len jedny tak shockwave,ale nedrzia moc dobre ani na asfalte ani v terene. Vsetky vacsie (big joe,masher, trencher...) vyzeraju sice dobre ale co sa tyka jazdnych vlastnosti auto s nimi nieje take zive a a ziadne s nich nema taky grip ako badlands.
Naposledy upravil: marek_k (30. 06. 2014 07:47:23)