26

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

jo.ja taky

27

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

Zdravím,
koupil jsem si 10kg servo Hi-tec 645 na řízení, jenže když auto stojí a zatočím tak servo kola neutáhne. Jak to máte lidi třeba u Savage, vytočí se Vám kola na místě naplno? Je pravda, že když se dá auto do pohybu, tak se zatáčením a to ani při rychlé změně stran není žádný problém.
Díky

28

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

když auto stojí a zatočím tak servo kola neutáhne. Jak to máte lidi třeba u Savage, vytočí se Vám kola na místě naplno?

neni treba jen prilis mekky servosaver?

29

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

No dík, ale jak to poznám :idea: ?

30

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

No mam na savikovi 10kg servo taky, a tuzsi saver a tam mi kola zatoci uplne. trocha od konce tak 2mm na servu to uz jede na saver a kola stoji, ale neboj v jizde to bude uplne jine

31

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

No dík, ale jak to poznám :idea: ?

servo se toci ale kola stoji... nevim jak je u tohoto auta saver reseny, pokud je nekde "na sloupku", tak by tam mela byt serizovaci matice, tak ji zkus dotahnout...

32

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

A nevíš, no vlastně určitě víš jak se dá takový servo saver poladit. Já jsem si všiml, pouze že je tam takové kolečko na závitu s kterým se dá otáčet.(těžce, ale dá) O něj je zapřená dost silná pružina. Teď mi teda došlo, že tím kolečkem pružinu přitahnu, nebo povolím. A co tím docílím?

33

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

Ok, je to tak, jen si odpověděl, když jsem odpovídal.

34

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

Matice byla utažená, tak jsem ji zkusil téměř na doraz povolit a teď už to zatočí i na místě.

35

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

smile

ted uz si s tim musis pohrat tak, aby to zatacelo v plnem rozsahu, ale zase to bylo dostatecne mekke (aby to vubec jako ochranny prvek fungovalo)

36

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

Máte někdo zkušenosti s laďáky (lazenými výfuky)? Zvýší se výkon, jak je to s hlučností? Slyšel jsem, že laďáky snižují hlučnost, což je opak než u klasického spal. motoru.(viz. motorka, když jsem si na ní koupil laďák, tak řvala jako kráva a taky mi přibylo pár koníků).
Má Enigma XTR má motor 4,5 ccm a příjde mi, že oproti 2.5 ccm neskutečně řve a samozřejmě i jede. Jak to máte vy ostatní např.: 3,5 ccm a více? Dík
PS.: Dnes jsem jezdil téměř 3 hodiny, no a díky tomu strávím zítra min. celé dopoledne na ušním. big_smile

37

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

Pokud ma mit motor poradny vykon a zatah, tak musi spravne tlakovat a bude hlucnejsi! Nekdo povazuje za ladak vyfuk ktery produkuje tizsi zvuk, ale to neni ladak ...

38

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

racerx odkud jsi pokud jsi z okoli prahy tak pudem někam pojezdit  muj kámoš má taky enigmu já taky tak by byla pořádná recenze .....

39

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

racerx odkud jsi pokud jsi z okoli prahy tak pudem někam pojezdit  muj kámoš má taky enigmu já taky tak by byla pořádná recenze .....


amen, beru te za slovo :-)

40

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

Tak to by mohl být good materiál na recenzi. Jo a jsem z Č.Budějic, ale to nevadí klidně přijeďte a vytvoříme spoustu materiálu zde. wink
PS.: Já už na recenzi o enigmě XTR pracuji(text, foto, videa) a hlavně získávám zkušenosti s tímto modelem. Až budu mít dost kladných a záporných zážitků, vše zveřejním. 8)

41

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

Amen podruhe :-D

42

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

to: Olda, a co máte za enigmu taky truck nebo buggi?

43

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

máme oba MT jednu  červenou a jednu černou

44

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

No a jak jste spokojeni? Přišli jste už na nějakou vážnější slabinu co se týče materiálu a zpracování?

45

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

prosim tě asi jako u každýho modelu ideal asi nikdy nebude ze spalovákama teprve začínáme ale slabši budou org. serva chce to dat lepší alespon hitec HS 645MG jsme tam dali my . Další věc je v setu  redy to run blbé rádio 27Mhz chce to40 pak je pokoj od rušení . dalši na nádrži neni pumpička .JInak radši vše znova poutahovat namazat .co se týče motoru spokojenot ale až po doladěni . jinak jsm překvapeni jak auto dobře sedí i v terenu převrátit ho je kumšt . Další ukáže čas co odejde za díly . tongue

46

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

Já jsem dal rovnou serva Hitec 645MG na zatáčení a plyn, brzda jsem dal Hitec 635carbon a je to v pohodě. Před první jízdou jsem všechny důležíté šrouby potřel zabezpečovačem závitů a po 5 hodinách jízdy naplno, není žádný problém. S výkonem jsem až moc spokojen. Ještě jsem nejel na tak velké dráze abych ho využil naplno. A s tou stabilitou je to jak píšeš.
Jak máte nalazené tlumiče?

47

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

přitvrdili jsme tlumiče podložkou je to ta předposlední a taky jsme je přesadili v držákách ramen ,docela se přizvedla  je to lepší a co teplota u tebe meřil si to  :?: l

48

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

Taky jsem přesadil tlumiče(zvýšil jsem podvozek). Teplotu jsem neměřil, nemám čím, takže jezdím zatím na celkem dost bohatou směs a ještě ani pořádně nevím jak to pojede po vylazení.

49

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

no já jsem ještě vyříznul díru nad motorem pro lepší chlazení  no nějaké to doladěni je třeba  lol

50

Re: PROTECH ENIGMA 1:8

V sobotu asi po tří metrovém skoku(dopad na kola) a ještě tak 10 metrové dobržďovací dráze přidávám plný plyn a auto najednou nejede. Motor ale funguje je jak má, hlavní převodové kolo se také roztáčí ale auto stojí.
Už jsem zjistil, že přední diferák dostal asi za své a rozlítlo se tam nějaké kolečko. Ale nechápu, proč se netočí zadní náprava!? Tam se mi zdá vše ok.  :cry:
PS.: Když se mi takhle podělal zadní diferák u buggi 1:10 tak jsem z toho měl klasickou předokolku.
Děkuji a zdravím všechny, co projezdili celý víkend.  big_smile