Re: LRP Shark
já jsem ho právě zbastlil samodomo
A byl by třeba výkres?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 22 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
já jsem ho právě zbastlil samodomo
A byl by třeba výkres?
teď jsem byl testovat a ještě se musí doladit, zatím je to z kartonu a mírně se po strnnách dostal do šasi sníh, ale elektronika a motor neschytaly ani kapičku.......ještě to doladím a udělám z lepšího materiálu a potom sem hodím výkres......trpělivost
Podle mě by to bylo ideální vyrobit z nějaké tvrdé folie, nebo PET lahve ať to je odolné vodě a zvětší se tím i životnost, měl jsem to na XRAY originál z lexanu, super věc. Používal jsem to i vlétě, když jsem jezdil venku po hlíně.
Poraďte mi. Včera mě praskl centrální kardan v místě kde je zajištěn ségrovkou. Kdo jste ho už měnil poraďte jak ho nejlépe vyměnit. Vypadá to, že bude stačit rozebrat zadní diferák. A ještě se zeptám je to častá závada? Nebo to byla jen výrobní vada, nijak moc sem s tím totiž nepraštil.
já to zatím mám z kartonu a ladím finální tvar aby to pěkně sedlo pod kastli protože se mi to pořád nějak opírá na pár místech....final verze bude z průhledného plastu a tu sem potom hodím...... :idea: :arrow:
z Rally co jsem jezdil jsem mel na TT01 dokola suchej zip a na nem nasazen z lexanu vyrobeny kryt,tesnilo to naprosto dokonale.
Poraďte mi. Včera mě praskl centrální kardan v místě kde je zajištěn ségrovkou. Kdo jste ho už měnil poraďte jak ho nejlépe vyměnit. Vypadá to, že bude stačit rozebrat zadní diferák. A ještě se zeptám je to častá závada? Nebo to byla jen výrobní vada, nijak moc sem s tím totiž nepraštil.
jo je to bezna vada je to slabe misto bohuzel, staci zadni diferak a pak vysunout ven
dalsi bezna vada je lamani kulaku v prednich kamenech u ST .dnes se mi to zrovna stalo na zavodech a stejne tak se lamou horni ramena. jinak je zbytek auta ok
Dík, výměnu už mám dávno za sebou. Všechno co píšeš už sem si koupil do foroty. Ale zpět k tomu kardanu, zdá se mi že ten zápich na tu segrovku je tam na nic. Ložisko má vybrání v diferáku a tak mi není jasný co tam ta segrovka zajišťuje.
zajistuje posun prevodovyho kola smerem od diferaku
jenze by se mohlo hejbat v lozisku
to slaby misto je uplne stejny takze si nepomuzes
jak se muze hejbnout v lozisku, dys podle obrazku lozisko doleha stredem na osazemi a hlavni kolo je mezi dvouma loziskama.
Když ten kardan rupne tak ho ta segrovka taky nejistí a nic se nestane, jen je z toho zadokolka.
Kluci uz to resim nejaky tyden a zatim mi Shark MT porad stoji. Jakou kombinaci motoru a reglu by jste dali? Momentalne mam tuning motor, origo od LRP a MIG400. Musim vymyslet regulator nejlepe jak pro stejnosmerne tak stridave motory. Do budoucna bych chtel Permaxe 4D.
Diky
To si na nas vyrobce zase pripravil past,prece to auto nemuze byt dokonale,jinak by si kazdej koupil jen auto a dil nikdy zadnej.Me zatim kardan drzi ale uz jsem si objednal dily z USA abych byl pripraven.Jinak resim ten samej problem jakej kardan tam dat co bude snad drzet.
Jinak o tom kardanu.protoze ten tuningovej je odlehcenej tak ta pravdepodobnost odlomeni je mensi.
odlehcenej?
kdyz vezmu hlinikovej kardan z miniquaka a uhlikovej tak jsou stejne tezky a velikosti jsou stejny jako u sharka. vaha mi teda bere jen gramy takze rozdil mozna bude v miligramech
Ten kardan mohl být ocelovej. Sice nárůst hmotnosti, ale minimální a hlavně klid.
to by nemelo bejt problem vyrobit. ocelova tycka, na koncich zabrousit aby to slo do hrusky diferaku, udelat zarez na segrovku a dirku na ten kolik
Přijde mi, že hlavní zdroj problémů je absence prokluzové spojky u Sharka - neexistuje na to nějaký tuning?
neexistuje. prokluzova spojka neni u naproste vetsiny 1/18 a kdyby byla potreba asi by to nekdo vymyslel. nikdy jsem s prevody u 1/18 zadne problemy nemel a to jsem od zacatku pouzival vykone stridaky na 3S lipo
no ta kardan z ocele mi prijde jako rozumny napad a nebo nerez.tech par gramu navic ale jistota ze to bude na veky je dobry napad asi se do toho pustim.
ještě jsem se pořádně neměl čas podívat na MT, ale jak tam máte (jak se ucgycuje) servo? díval jsem se do manuálu a tam to vypadá, jako by bylo jen přilepené?