Re: AX10 Scorpion
LEPRASOL: Vítej v klubu. Povedlo se mi to samé. Zalepil jsem pastorek na hřídel motoru zeleným loctite. Drželo to, pak jsem ho musel sundat a taky se to povedlo. No a teď jsem ho lepil znova a opět to funguje. Takže taky cesta...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
LEPRASOL: Vítej v klubu. Povedlo se mi to samé. Zalepil jsem pastorek na hřídel motoru zeleným loctite. Drželo to, pak jsem ho musel sundat a taky se to povedlo. No a teď jsem ho lepil znova a opět to funguje. Takže taky cesta...
no tak to sem rad ze nejsem jedinej ...jak sem tak na nej koukal, pride mi ze je nejakej krehkej...pastorek teda...zavit nemam jenom strzenej, ale dokonce se odlomil kousek materialu mezi dirkou pro cervik a krajem pastorku..nicmene uz sem objednal novej a k nemu jako pokus jeste jeden 12ti zubej...
mno ale abych zhodnotil auto jako takovy, ta chvile co sem s nim jezdil stacila abych byl uplne nadsenej...na zahrade mam idealni testovaci drahu (maminka tomu rika skalka) ...skorpion po ni leze jak pavouk...proste parada...kazdopadne jako nezbytnost vidim presun baterie...idealni asi bude 3/3 delenej pack na predni naprave...na tom platu nahore je to fakt moc vysoko...a predpokladam ze zavazi do kol taky pomuze...
Dneska se mi povedlo s Axikem na trialových závodech za sebou nechat dva Snailery!!!
Aby lezl ještě lépe:
Baterky máš v SZ a uchycené je mám pod držáky kastle. Stabilitu to výrazně zlepšilo.
Horní desku elektroniky (baterek) jsem celou dal pryč a tlumiče mám posunuté až do nejvnitřejších dírek. Musel jsem ale použít jiné podložky, jinak tlumiče drhly. Gumičky, které jsou podle návodu navlečené na pístnici tlumiče z venku, jsem podle návodu rccrawler.com (někde je tu odkaz, koukni zpět) dal dovnitř. Opět zásadní vliv na stabilitu. Olej v tlumičích mám 350 a je to dobré.
Poslední věc. Přední "V" rameno mám ve středových dirkách v chassi. Zadní ve vnějších, protože se jinam nevešly. Mám osazený motor SPEED 400 s převodovkou 4:1 a to je teď lezoun! Paráda, jsem moc spokojen!
Na této fotce ze dnešních závodů je trochu na baterky vidět...
http://cosworth.cz/rcrial200108/Data/page.htm?16,0
No a já sem to sprostě obšlehnul:
http://www.ukazto.com/?id=2096324&klic=7t68F0VR&overall=1
no tak ty baterky to je dost dobry reseni...ja uz byl rozhodnutej pro ty na napravu, ale tam se vejdou jenom mensi clanky s mensi kapacitou...s timhle napadem muzu pouzit velky a jezdit na jedno nabiti priblizne sest let:)...jinak ja mam na aute rooster crawler regl a integy55 professional motor...myslim ze idealni kombinace...funkce drag brake je fakt lahudka:)
Jo, tak to seš už kurňa daleko s motorem a réglem... super výbava...
Na první expedici jsme jezdili něco málo přes dvě hodiny a pak jsem z těch 3600mAh bat. vybil cca 700!!! Ta výdrž mě fákt baví!
zeptam se asi blbe, ale ta riditelna zadni naprava je jiz ve stavebnici, popr cim toovladate, to uz si nebude na pistolovku!?
na riditelnou zadni napravu potrebujes jenom 20cm zavitovy tyce M3, koncovky jsou ve stavebnici, mozna jeste jeden dlouhy sroubek M2,5 20mm a pokud to chces mit hezky tak nejakou trubicku, kterou nasunes na zavitovou tyc.
Mam 3 kanalovy spektrum a s tim se to ridit da, kdyz nastavis mix, ale uz mam objednanou packovku. S volantovkou se neda zadni naprava vypnout, to znamena, ze zataci porad a nebo kdyz chci krabi chuzi tak prepnu reverz na tretim kanalu.
zeptam se asi blbe, ale ta riditelna zadni naprava je jiz ve stavebnici, popr cim toovladate, to uz si nebude na pistolovku!?
Ne v základu táhla na 4WS nejsou, je potřeba je vyrobit. No problemo. Většinou přecházíme na páky, ale dá se to namixovat na slušnějším rádiu...
...jak rikaj ostatni...staci zavitova tyc a trubka a zkopirovat to co je vepredu...a co se tyce ovladani, chystam se na spectrumDX6...packova 6-ti kanalova souprava...mam pocit ze zvladne vic nez si dokazu kdy vymyslet:)
Mno tak konecne sem pojizdnej a narazil sem na problem:( mam riditelny obe dve napravy a kdyz je motor v zaberu, obe dve serva se tresou, jako kdyby byly bez signalu nebo bez stavy...moh by to bejt slabej BEC na reglu?? mam Rooster Crawler a pisou tam BEC 6V, 5A...co byste navrhovali?
Kdyz je motor v zaberu...
Jako první pokus bych přemístil přijímač. Jak to popisuješ, tak to vypadá, že přijímač chytá jiskření od motóra... na jaké je te frekvenci?
mam DX6 Spectrum...prijimac sem zkusil presunout co nejdal(mam ho na servu zadni napravy, regl mam pred motorem...dal od reglu a motoru uz ho nedostanu...
Ten BEC to dělat nebude 6V/5A musí stačit na obě serva.
Taky by to mohlo dělat použití slabých serv, Scorpion nemá diferáky a tak se při jízdě snaží kola srovnávat celkem dost velkou silou a ty serva to nezvládají. Jaké tam máš? Pokud je toto OK tak se přikláním k rušení.
mam tam 2x HiTec HS-645MG...myslim ze silny sou dost...a hlavne dela to i pri jizde rovne treba do prudkyho svahu kdyz motor zabira nejvic...takze to asi bude to ruseni od motoru...coz je ovsem na houby, protoze uz ted mam prijimac od motoru i reglu jak nejdal to de:(
Což je ale divný. Jedna z předností DSM je, že se takhle rušit nenechá...
Zkusil bych postupně odpojit jedno a druhý servo.
Zkusil sem:)...vypada to, ze je nejakym zpusobem rusenej prijimac pri provozu motoru smerem dopredu...v poloze tesne okolo neutralu, pri jemnym pridani plynu zacne cukat cely auto, jako kdyby ztratilo signal uplne, nebo ho nemohlo poradne najit, pri dalsim pridani pak uz akorat cukaji obe serva...pri couvani se nedeje vubec nic, rozjezd je naprosto plynulej a hladkej a serva se ani nehnou...kdyz sem misto spectra pripojil jinej prijimac (i kdyz teda 27 Mhz od final monstra:), delo se to samy...napadlo me jestli by treba nepomoh nejakej kryt bud kolem motoru, nebo kolem prijimace, ale nemam tuseni z ceho bych ho mel udelat aby to pomohlo a neomezilo funkci...
edit:17:12 vysledky dukladneho pozorovani na stojanku:)
Co je to za motor? Jinej zkusit nemůžeš?
DX6 mám dva roky a rušení jsem ještě nezažil. Závadu bych hledal v tom servu a nebo v kabeláži. Jednou jsem v sekci prodřel izolaci kabelu a ani tehdy sebou serva neškubala. Taky zkontroluj dutinky konektorů . Pořádně zatahat. Jinak nejlepší (a levný) způsob jak hledat studeňáky - mám starý basový reprák na něj přilepenou balsovou destičku a na tu destičku gumičkou přimotám to co potřebuji vyskoušet. Reprák pak připojím na stabil. zdroj (střídavé napětí) a nechám chvíli klepat. Po chvíli máš všechny studeňáky uklepané. Je to spolehlivý a levný způsob. Jestli je servo v záruce tak ho reklamuj, jesli ne tak mu pitva neublíží.
po dalsich zkouskach sem dospel k tomu, ze to kravi i s jinym motorem, i s jinym prijimacem, cili problem bude bohuzel asi v reglu coz neni moc potesujici:(
Před chvílí mně taky napadl ten regl.Když se pomaličku rozjíždím tak to někdy cukne vpřed, ale neděje se to často spíš výjmečně, ale serva se ani nehnou (zatím) a regl máme stejný. Štve mně že jsem ho doporučil známému, když podobnou závadu mají dva tak něco není v pořádku a vypadá to na nějakou chybu v konstukci reglu NOVAK ROSSTER CRAWLER
Ja tendle regl mel a s Futabou 3PM 2.4G to nedelalo vubec zadnej problem, mozna blba serie?
me odesly uz dve desetikilovy serva, asi tak po hodine jezdeni, tak to asi chce trochu silnejsi, kdyz jsem zatocil v tezkym terenu nebo na koberci, tak se to nejak kouslo, pokazdy v jiny poloze a vyplo mi to regl, dokud jsem auto nezvednul tak to bylo mrtvy, nez to zaclo vypinat regl tak servo taky pocukavalo.
Ještě zkus dát feritový kroužek na kabel mezi reglem a rx ,ale moc si od toho neslibuj, pak už jen reklamace (pokud je to koupeno tady)
doufam, ze nebude banan, ale nemuzu si odpustit ukazat peknou kastlicku pro AX10 ... )
http://cgi.ebay.com/Axial-AX10-Scorpion-Rock-Crawler-kit_W0QQitemZ280198532613QQihZ018QQcategoryZ44029QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem