Re: Teplota motortu
Já mám teď tak při 25 stupních vzduchu teplotu motoru kolem 160 - 170 stupňů a tak vždycky jezdim,auto mydlim na plnej jako prase,pak ho nechám na 10 minut vychladnout a zase znova a O.K.,takže to je O.K. teplota podle mě.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Já mám teď tak při 25 stupních vzduchu teplotu motoru kolem 160 - 170 stupňů a tak vždycky jezdim,auto mydlim na plnej jako prase,pak ho nechám na 10 minut vychladnout a zase znova a O.K.,takže to je O.K. teplota podle mě.
mám teplotu 125 bez kastle a 135 s kastelí a kdybych směs trochu obohatiltakz bz se to nezbláznilo, na výkon si stěžovat nemůžu... když to jede tak mi to jede..
mám teplotu 125 bez kastle a 135 s kastelí a kdybych směs trochu obohatiltakz bz se to nezbláznilo, na výkon si stěžovat nemůžu... když to jede tak mi to jede..
Ale mě to pak zase nejede,když mám moc bohatou směs.Chladit se to s bohatou chladí,ale nejede,takže nevim !!
Zdravím Pánove. Ze zvědavosti se ptám,jestli by se motory,o kterých se bavíte,nedaly chladit stejným způsobem,jako u skůtrů s bvoutakty. Bylo by to jistě na úkor hmotnosti,a tudíž rychlosti. Ale dal by se motor okapotovat,s tím,že by kolem hlavy hnal vzduch ventylátor ? Rychlost proudění vzduchu by byla vyšší,než při běžné jízdě. Rád bych znal nazor. Dík
Zdravím.
To myslíš vážně, nebo si děláš legraci???
Myslím, že kdyby se to nějak osvědčilo, vývoj chlazení těchto motorků by se asi tímto směrem určitě ubíral.
Ale oni páni , v těch firmách , kde tyto motorky vyvíjejí, dobře vědí, že je jednodušší toto vyřešit směsí paliva, která je bezpečně ochladí, nežli se ještě na modelu zabývat nějakým přídavným chlazením.
Já bych to neřešil....jako otázka je to o ničem. Navíc jsi vytáhl otázku někde za sklepení tohoto fóra, protože je to problém 5. let starý.
Naposled jsem viděl chlazení vzduchem u Tamiya Terra Crusher teda dochlazování viz obrázek
na chassis byla plastová krytka jako vzduchovej tunel
Vím,že je to staré. Jen jsem se ptal.
Ono by to možná dopadalo jako na sněhu: Malá teplota - ochudím směs - málo mazání - smrt motoru :-(, možná jako přídavné ve vedrech
Každý motor - karburátor má hranici pod kterou hlavní jehlu neutahovat aby se motor nezadřel , v zimně dávám teplejší svíčku a alobal na hlavu motoru. Ale stejně pod -5 si moc netroufám jezdit plasty křehnou a praskají.
Tu Tamiyu Terra Crusher jsem mněl ten větrák to auto muselo mít ono na model 1/8 o váze 5,7Kg dát motor 2,5 bylo asi od tamiye šlápnutí vedle, navíc ta převodovka FRAT s reversem nebyla dokonalá.Sice nápad dobrý,ale stačilo trochu mastnoty a už neřadila a nejela.
já měl na STS D28M 217 stupňů ;-)
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.