1

Téma: Xray T2 ´008

Tak tu je fotka - http://ukazto.com/?img=t2_008.jpg
Hned ako sa vam nacita stranka Xray, hore sa objavi tento obrazok.

Uz sa o tom diskutuje tu http://www.rcauto.sk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=8025#8025 a tu http://forum.tamiyaclub.net/viewtopic.php?p=51333#51333  wink  wink

Som zvedavy big_smile  big_smile

2

Re: Xray T2 ´008

http://kentech.blogs.se/   smile

3

Re: Xray T2 ´008

big_smile skoda ze tie fotky nie su kvalitnejsie

4

Re: Xray T2 ´008

big_smile skoda ze tie fotky nie su kvalitnejsie


NJN ale to ze jde nova T2 oo8 do gramu je videt. Odlehcuje se kde to jde (duralovy domky).

5

Re: Xray T2 ´008

Velka zmena je aj v tom ze podvozok je prisposobeny pre 5-clankovy pack big_smile

6

Re: Xray T2 ´008

a spis me zajima jestli ty plasty jsou stejny srot jako na T2 a T2'007  nebo se vratil ke kompozitum jako byly na T1 skoro nerozbytelne auto byla T1

7

Re: Xray T2 ´008

a spis me zajima jestli ty plasty jsou stejny srot jako na T2 a T2'007  nebo se vratil ke kompozitum jako byly na T1 skoro nerozbytelne auto byla T1


jeste muj poznatek tak vrchni plato je jine neni multiflex bo jak to je mozna hudy zjistil ze kdyz vsechny podvozky bez toho jezdi tak ze i xray by dokazal bez toho jet :-D, ale je to plato mensi a to zadni tam neni, byme zajimalo co jeste tam bude chybet

8

Re: Xray T2 ´008

to sou hovna... to sou jen výplody vaší fantasie, tak nevím, proč si o tom nenecháte jen zdát a vymešlíte většina nesmysli, viď Kájo....
To, že je T2 celkově asi o něco křehčí,než T1 bude asi tím, že auto pokročilo ve všech směrech a to jak ve váze, těžiští a spousty nových nastavovacích prvcích... každopádně např bloky jsou ze stejného materialu už řadu let. A důvod proc můžu některým lidem např. bloky praskat je, že jsou na nové koncepci aut mnohem menší závěsy a to je jediné štěstí, protože v dnešní době by bylo auto s velkými ložisky a závěsy na kolech nekonkurence schopné

9

Re: Xray T2 ´008

BTW multi flex přetrvávat bude, neboj se... wink

10

Re: Xray T2 ´008

budu se s tebou hadat do rozthani tela, i vul si vsimne ze pri rozrezani dilu z T1 a T2 je vide hodne velky rozdil ve strukture materialu  wink , a abys to poznal nemusis byt ing.  lol  lol

11

Re: Xray T2 ´008

Jiné kompozitové díly na podvozcích XRAY nejsou otázkou nějakého ušetření nákladů na výrobu, ale vše je jak se říká ušito pro dobré jízdní vlastnosti a pro daný typ podvozku. Pokud někdo nechápe, lituji ho.

12

Re: Xray T2 ´008

mikirc ma pravdu T1R byl nejlepsi vymysl od hudyho .. velmi odolne auto s dobrymy vlastnostmi.. co dodat.. ale tem profesionalum uz asi nestiha

13

Re: Xray T2 ´008

Jiné kompozitové díly na podvozcích XRAY nejsou otázkou nějakého ušetření nákladů na výrobu, ale vše je jak se říká ušito pro dobré jízdní vlastnosti a pro daný typ podvozku. Pokud někdo nechápe, lituji ho.

Jirko, desetiny nejsou moje parketa, ale věř tomu že i o nich toho vím celkem dost, teda spíš o výrobě takového artiklu obecně. Ono udržet výrobní náklady na konkurence schopné úrovni, když většina ostatních konkurenčních výrobců produkuje převážně v Číně (nebo jim na špičkové modely pro závodníky vydělává prodej milionů kusů skorohraček), kde je poměr nákladů (mzdy režije atd.) proti Slovensku 1/10, není jednoduché a občas je třeba i něco malinko ošidit. Kvalitní plasty jsou dost drahé, formy na lisování nevydrží věčně, lidi na Slovensku chtějí také jiné výplaty než číňan a hlavně dolar proklatě klasá!!!  Jenže prodejní ceny v USD jsou kontrahované na měsíce, spíš  roky dopředu.  No a tak se ty peníze musejí někde dohnat. Na čem jiném než na náhradních dílech by to bylo. Na druhou stranu kolik wattů výkonu jsi měl v autě před třema lety a kolik dnes??? Možná ty díly nových modelů ani nejsou ošizené, jen dlouhodobě nezvládají ty stovky wattů....... wink
No a výrobce těžko může přiznat, že musí na něčem ušetřit a na něčem hodně vydělat. Takže nejlepší zdůvodnění je přesně to co jsi napsal. big_smile
Jak vidíš lze to chápat různě...........Pravdu můžeš mít Ty, ale stejně dobře třeba i já.
Na druhou stranu z vlastní zkušenosti v jiným oboru moc dobře vím, že vyrobit věci, který budou prakticky nerozbitný a udržej se funkční příliš dlouho (několik let či třeba desetiletí) a kterých se neprodávají stovky tisíc či miliony kusů může později znamenat pro firmu ekonomickou smrt. :cry:

14

Re: Xray T2 ´008

Jiné kompozitové díly na podvozcích XRAY nejsou otázkou nějakého ušetření nákladů na výrobu, ale vše je jak se říká ušito pro dobré jízdní vlastnosti a pro daný typ podvozku. Pokud někdo nechápe, lituji ho.

Jirko, desetiny nejsou moje parketa, ale věř tomu že i o nich toho vím celkem dost, teda spíš o výrobě takového artiklu obecně. Ono udržet výrobní náklady na konkurence schopné úrovni, když většina ostatních konkurenčních výrobců .............................................................................:cry:


Tak stim se neda nic jinyho delat nez souhlasit  wink  myslim ze je to velice vystizne napsany .

15

Re: Xray T2 ´008

Jo jo, i když se o tom nijak moc nemluví, vznikl ůplně nový konstrukční obor .... programování životnosti dílů. Zatím se uplatňuje hlavně v tam, kde produkty morálně zastarávají hodně rychle. Ale i u firem, kde prodej náhradních dílů tvoří významnou část obratu se tím zabývají. Tím rozhodně nechci říct, že Hudy to tak dělá, a že životnost svých dílů "programuje".
T2 je závodní speciál - ještě víc než byla T1 - a tomu je přizpůsobená konstrukce - má být co nejlepší, když jede a ne vydržet co nejvíc, když narazí.
A taky si nemyslím, že Hudyho nějak moc omezují mzdové náklady na slovensku. Automatizovaná výroba ve středních seriích nevychází ve střední evropě  o mnoho dráž než na dálném východě. Kvalifikovaní lidé tam mají o mnoho víc možností než tady a díky tomu mají i relativně o mnoho vyšší požadavky - jsou tedy odměňováni podobně jako tady ..... což je pořád ale podstatně méně než na západě. To co je na dálném východě zajímavé je levná manuální práce. Na stavebnici moc manuální práce určitě není - něco jiného je sestavený model .... to se automatizuje blbě .... a tam jsou číňani asi nepřekonatelní.
Zatím každé auto, které Xray uvedl na trh bylo lepší než předchozí .... a není důvod aby to v budoucnu bylo jinak .... i když chybu může udělat každý yikes))

16

Re: Xray T2 ´008

Na stránce http://www.teamxray.com je představen T2 008.

Xray T4, Xray T4 2015, Sanwa MT-4, Spektrum DX3R Pro

17

Re: Xray T2 ´008

Na stránce http://www.teamxray.com je představen T2 008.


Par veci se mi libi , ale z nekterych "vylepsenich" jsem v rozpacich.

18

Re: Xray T2 ´008

napsi kdyztak z kterych a proc.... nekteri co se v tom zas nak moc nevyznaji(treba ja) se radi pouci wink ... dik

19

Re: Xray T2 ´008

BTW multi flex přetrvávat bude, neboj se... wink

A kde? V popise T2 008 nie je ani spomenutý a predtým to bola vyzdvihovaná najväčšia prednosť Xray podvozkov oproti konkurencii.  wink

20

Re: Xray T2 ´008

Par veci se mi libi , ale z nekterych "vylepsenich" jsem v rozpacich.

Jj mne tam chýba hlavne multidiff. Nie každý jazdí pevnú prednú osu. Pri terajšej konštrukcii diferenciálu (kôli plastovým unášačom) sa snáď volnobežka podobnej konštrukcie ani nedá vyrobiť.

21

Re: Xray T2 ´008

BTW multi flex přetrvávat bude, neboj se... wink

A kde? V popise T2 008 nie je ani spomenutý a predtým to bola vyzdvihovaná najväčšia prednosť Xray podvozkov oproti konkurencii.  wink

flex se bude ladit i nadále šroubkama wink

22

Re: Xray T2 ´008

ale kdyz se podivas na plato, tak je na ustupu...
tak jako tak, moje pristi desitka ze slovenska nebude

23

Re: Xray T2 ´008

ja se pridavam k Brodymu

me se zase nelibi ze to auto je krehci a krehci a krehci
coz mi vadi,ja uz auto nenicim ale kdyz jedete z novackama tak potrebujete bitelnejsi auto,oni za to nemuzou kazdy zacinal

24

Re: Xray T2 ´008

Mně se to auto náhodou líbí. I když mně některé věci překvapily. Je tam vidět snaha posunout hmotnost dolů (např. kompozit na dif a pevnou osu). Ten kompozit na ose chápu taky jako záměr zmírnit brutální namáhání předních poloos, což považuju za největší problém všech podvozků při dnešních výkonech motorů a převládajícím používání pevné osy. Jak ty unašeče budou držet se nechejme překvapit. Dnešní podkovičky vydrží jeden závod. To, že není multidif dneska už většinu pilotů nemrzí a ti ostatní ji snad dostanou jako "option". Naopak jsou v základu stabilizátory. Napínání řemínku na "vrchním" hliníku se mi taky líbí (drobnost, ale potěší). Motor víc ve středu nelze než pochválit...

Ono by všichni chtěli podvozek, který bude ten nejrychlejší, nejlehčí, nejkrásnější, vydrží přejetí tankem, bude v něm jenom krásný modrý elox a bude stát 5000 korun. Ale to jsou naprosto protichůdné požadavky. Tak buďte trochu soudní.

25

Re: Xray T2 ´008

Jak ty unašeče budou držet se nechejme překvapit. Dnešní podkovičky vydrží jeden závod.


Tak pokud budes mit vzadu plastovy unasece tak podkovicky nejsou vubec potreba. a pokud budes pouzivat ALU diferak, tak ty podkovicky jsou pevnejsi nez u 007. jejich sirka je 3,5 mm.. takze jedna nebo druha varianta bude lepsi nez stavajici modely :-)