Re: TRAXXAS E-Revo
Když zajdeš k prodejcům tak je tam mají a nepotřebuješ E-shop
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 … 136 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Když zajdeš k prodejcům tak je tam mají a nepotřebuješ E-shop
Tak už ho mám taky doma. Bohužel hned první den se mi podařilo nevhodně narazit v dost velké rychosti a přerazil jsem přední tyčku k tlumiči - part. num #5318 - narazil jsem do tenkého stromu přímo tou tyčkou - v závitu to prasklo - prostě smůla
Nevíte někdo kde to u nás sehnat? Nechce se mi čekat na zásilku z USA a platit poštovný...
Dík za info.
Tak už ho mám taky doma. Bohužel hned první den se mi podařilo nevhodně narazit v dost velké rychosti a přerazil jsem přední tyčku k tlumiči - part. num #5318 - narazil jsem do tenkého stromu přímo tou tyčkou - v závitu to prasklo - prostě smůla
Nevíte někdo kde to u nás sehnat? Nechce se mi čekat na zásilku z USA a platit poštovný...
Dík za info.
tak tyčku tlumiče jsi asi těžko zlomil ne,spíše spojovačku,mm jich doma x kdyžtak dej vědet jsem od Příbrami,k zastižení spíše na telefonu
Jinak pokud máš v pořádku koncovky (kulové čepy (5347)), tak je možnost tyčka (svařovací drát na nerez) průměru 4mm, a říznout na konec závit M4 popř. duralová tyčka průměr 6 mm, vyvrtat na konce závit M4 a do něho zalepit závitovou tyč nebo lépe nerez. šroub M4. Celková délka spojovačky při použití originálních čepů by měla být 102 mm. Délka závitů je u originálu 10 mm na každé straně.
Michal
Díky moc všem - naštěstí se mi podařilo z koncovky dostat ulomený závit ven, takže udělám nějaké "domácké řešení" - stejně jsem chtěl zvýšit světlost (je možné tam dát délku až 137mm) - tak to asi nebudu zbytečně kupovat (pokud bude dobře sloužit domácké řešení
Tak e-revo je uz doma - po 1,5 hodine na celnici jsem jeho hrdym majitelem
Akorat jeste cekam na baterky, objednal jsem si venom 4600 (pak jsem si na netu precetl ze moc dobry nejsou, no uvidime) co na ne rekne BC-6tkaHodim nejaky fotky
Mam radost jak malej kluk
Tak jsem si vyzkoušel rozdíl mezi baterkama - a je opravdu obrovskej. Ty venomky opravdu nestojí za nic - mám je v 7.2 i 8.4 - je tam rozdíl, ale ne až tak velkej. Pak mám Trinity 4600 a revík na ně lítá jako drak - je to úplně jiný auto.
Jinak pokud byste někdo věděli o vhodé trati okolo Č. Budějovice, budu vděčnej (v diskusi jsem našel u Pištína - asi už bude hotová - chystám se tam, ale to bude asi spíš pro 1:6). Docela bych zkusil i trial, ale takových tratí bude asi málo
Jdou do Reva nacpat A123?
Jdou do Reva nacpat A123?
jdou ale musíš vykuchat kaslíky(pokud bys jich chtěl jezdit více),někde venku na forech je to vyfocené.Ale nač se lopotit, kup si více lipolek mají větší kapacitu a budeš na tom stejně lépe.Já mam 3sady po 6s lipol a teoreticky než vyjedu dvě tak třetí je nabitá
Ale 123ojky maj tu výhodu, že ti stačí jedny a vydží x-násobně víc než lipolky a nestárnou.
Ale 123ojky maj tu výhodu, že ti stačí jedny a vydží x-násobně víc než lipolky a nestárnou.
A123 mě docela zaujaly - pěkný článek o nich je tady:
http://www.kolmanl.info/index.php?show=AKU_A123
Nicméně standardní regulátor v Revu nemá detekci nízkého napětí - máš to nějak vymyšlené? Asi nemá význam kupovat jiný, který to umí - to mi přijde jako zbytečná investice. Navíc (podle informací v tom článku) by se hodila i nějaká regulace (nebo jen pojistka) na teplotu baterií.
Ale 123ojky maj tu výhodu, že ti stačí jedny a vydží x-násobně víc než lipolky a nestárnou.
no pochybuju že ti budou stačit jedny 123 v kapacitě 2300mAh,lipolky mužeš mít xxx kapacit(samozřejmě na ukor váhy)já mam 6s 5000mAh 25V a vzhledem k ceně od kluku s číny mě vubec nějaká výdrž akuu nebere,než bych měl vyjezdit rekreačně mé 3sady lipolek v e-revu abych poznal ubytek,bude revo veterán .Když máš dobrou nab.+balancér a akuu nejdou Céčkama na krev je vše gut
Pokud to mas v zakladu, tak pochybuju ze se budou hrat pokud je budes mit v paru. Nicmene jsem taky resil jestli do auta A123 (jine auto) a nakonec sem zustal u Li-pol. Mam 2s2p 7400mAh (puvodne 4s 3700mAh) Tak velka kapacita vlastne jen abych se dostal na vahu Nixx, jinak to auto bylo moc lehky.. S touhle kapacitou vydrzim fakt dlouho a daji velky proudy.. Navic cena je nizzsi.
1. detekci nízkého napětí nepotřebuji, jsem z vrtulníků zvyklý lítat na "čas" ne na omezení reglu.
2. uvažoval jsem je spojit paralelně na kapacitu 2x2300=4600
3. mám jich doma dost a jsem s nima velice spokojený.
4. Revo ještě nemám, zatím jen sonduji a ptám se.
Obávám se, že omezení na čas nebude u auta asi dostatečné - mám zkušenost, že jsou dost velké rozdíly v době výdrže - pokud např. hodně brzdím, vybijí se baterky rychleji. Terén má také obrovský dopad. U létání je to asi jinak.
Do auta se vyplati vic lipol... Kdyz zapojis do paru 2 A123, fajn budes mit 4600mAh.. ale kdyz zapojis do E-reva 2x 3 clanek 5000mAh, tak mas 10Ah
Do auta se vyplati vic lipol... Kdyz zapojis do paru 2 A123, fajn budes mit 4600mAh.. ale kdyz zapojis do E-reva 2x 3 clanek 5000mAh, tak mas 10Ah
no to máš jistě pravdu ale napětí máš stále jen 12.6V při plných a to je málo.Já mam zapojené 3s+3s do série tudíš 6s a nestěžuji si.Myslím že pro základní elektroniku jsou 2x2s lepší než A123 a i vubec
Triclanek li-pol myslis,ale se stridakem a paralelne nebo do serie?
samozřejmě 3článek lipol 5000mAh+3článek lipol 5000mAh zapojeno do série=6ti článek lipol 5000mAh(napětí 25.2V) samozřejmě BL-motor
Do auta se vyplati vic lipol... Kdyz zapojis do paru 2 A123, fajn budes mit 4600mAh.. ale kdyz zapojis do E-reva 2x 3 clanek 5000mAh, tak mas 10Ah
Kdyz zapojis dva triclanky do serie,mas porad 5000mah,ale zase vetsi voltaz.
E-revo obednano a zaplaceno.Ted uz jenom cekat jak dlouho to bude viset na celnici.
Neprozradis mi kde ? Diky
tak jedna z dalších slabin u e-reva při použití silného BL-motoru a větších skoku jsou plastové kardany,lámou se ty očka na koncích,bude potřeba koupit adekvátní náhradu nebo mít zásobu náhradních jinak zatím vše drží bez větších vulí(aby také ne po 4baterkách).Je zajímavý že i dif.při dost utažené spojce se zatím tváří ok i když mám v nich palíř s hruškou od robinsnu :oops:
Jak řešíte tlumiče/pružiny/olej? Necháváte sériové nastavení nebo přitvrzujete?
Série+baterky = světlá výška v nejnižším bodě je cca. 30mm, pokud ho namístě maximálně propéruju, tak se břicho dotýká země.
Ne webu http://www.traxxas.com/products/electric/erevo5605/trx_erevo5605_specs.htm
píšou, že světlá výška je 98mm (ve středu podvozku).
Zdravím všechny, tak jsem konečně koupil e-revo a jsem ůplně nadšený. Že bude v sérii tak živé jsem opravdu nečekal. Jen se chci zeptat na konektory, které jsem vyměnil za TAMIYA a pořád se mi pálí včetně umělých krytů, dělá vám to taky? Jinak nemůžu seřídit zadní nápravu, když dám plný plyn, prostě zadek jde tak šíleně k zemi, že jakýkoliv kamínek bere sebou a to mám Long Travel kit. Poradíte jak na to ? Děkuji, je to mé první auto.
Caw,hele tamiya konektory jsou ty nejhorší,vem je a zahod hooodně daleko,neý se ti roztaví a zkratuje se ti to. (vlastní zkušenost) Dej tam trubičky G4,G5 nebo tak něco, to druhý je průměr