1

Téma: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Chtěl bych se Vás zeptat, co si myslíte o těchto podvozkách? Jsou vhodné k závodění nebo je ještě něco lepšího? Závodí někdo u nás s těmito podvozky nebo jinými od těchto firem? Za případnou odpověď  děkuji všem.           Cat

2

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Chtěl bych se Vás zeptat, co si myslíte o těchto podvozkách? Jsou vhodné k závodění nebo je ještě něco lepšího? Závodí někdo u nás s těmito podvozky nebo jinými od těchto firem? Za případnou odpověď  děkuji všem.           Cat

Jsou vhodne na zavody, ale najsou u nas rozsirene. Nejrozsirenejsi je v soucasne dobe XRAY ve vsech verzich tedy T1, T1EVO2, T1Raycer a T1FK'05, dale pak ASSO TC3 a TC4 a pak Tamiya  TRF414 a ostatni TRF verze. Obcas je videt i najeke to Yokomo.

3

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

ohledne HPI PRO4:

http://www.hpiracing.com/coolstuff/races/itsc_worlds/index.php

jak vidno, konkurenceschopny podvozek to je, otazka je dostupnost nahradnich dilu a cena

4

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Cena modelu starého je nízká. Nový model 2005 je nad cenou XRAYE. Dostupnost dílu 14dní. Jak vydím tak nejlepší volba je XRAY. Ještě počkám až vyjde HB CYKLONE a pak uvidím.  Co tak nejvíc odchází na těchto autech? Jak si chráníte spodek auta, aby na něm nebyly šrámy a ostatní části? Děkuji za odpovědi. Cat

5

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Slyšel jsem od distributora HPI, že je to podvozek jen pro porfíky. Že když se s ním řízne, povolej se spojovačky či co a podvozek se rozladí. Třeba na tom něco bude

6

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Cena modelu starého je nízká. Nový model 2005 je nad cenou XRAYE. Dostupnost dílu 14dní. Jak vydím tak nejlepší volba je XRAY. Ještě počkám až vyjde HB CYKLONE a pak uvidím.  Co tak nejvíc odchází na těchto autech? Jak si chráníte spodek auta, aby na něm nebyly šrámy a ostatní části? Děkuji za odpovědi. Cat

Xray nebo jsem zapomel na Corally RDX coz je taky velmi pekny podvozek. U podvozku XRAY na zavodech sezenes v podstate jakykoli nahradni dil u ostatnich si musis vse vozit ssebou.
Co nejvic odchazi - asi jak komu, to nelze specifikovat takto obecne.

Spodek - nijak - proste je odrenej.

7

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

No k HPI PRO4 chci rict, ze je to opravdu hodne krehke auto.  kdyz s tim flaknes celne tak praskne koncovka u kardanu, kdyz do kola, tak je po ramenu, proste je to dobre auto pro dobre jezdce.
Ale myslim, ze pokud to planujes s vyhlidkou na zavody, tak asi fakt X-ray, me by nedokazalo nasrat nic vic, nez kdybych na aute neco rozbil a musel kvuli tomu domu, protoze bych dojezdil.

8

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

No ja si myslím, že každé auto je křehké. Jak popisujeě ty nehody tak dopadnou všechny modely. Jasně když čelně flakneš s řemínkáčem tak ti koncovka u kardanu nepraskne. Největší výhoda X-raye je dostupnost dílu i na závodech, pokud je tam pan Kořínek. Mě se prostě nezdá model, který stojí něco málo víc než TT01 je jen pro profíky a tak křehký - vždyť je určen pro nejširší masy svou cenou a nekupují ho jen profíci - ty mají jina auta. Cena je po slevě. Když to tak vezmu, tak s mýma rukama je pro mě každé auto křehké. Ale je pravda když jsem jel pár závodů tak jsem tam nic nezničil. všechno jsem zničil treninkem na zahradě. tam je pro každe autíčko moc nebezpečno, když člověk nedává bacha. Mě se HPI PRO4 moc líbí. Dá se krásně vytunit, ale dám na zkušené a poohlednu se po X-RAY. Zátím mi musí stačit historický Schumacher SST 2000. Zajímalo by mě jak by si toto auto vedlo na závodech. Cat

9

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

No v pripade HPI PRO4 znam hodne lidi co muze porovnavat a nikoho HPI moc nepresvedcilo ve srovnanim s konkurenci

10

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Myslíš jakou konkurenci a jaké podvozky je přesvědčily a v čém? Myslím upřímně, ne z komerčního hlediska. Z mého hlediska je nejdůležitější přijatelná cena,bytelnost,konstrukčně jednoduché a dobře opravitelné,dostupnost dílu a životnost. Nekoukám na podvozky z hlediska jak se umísťují na závodech,protože to nemá pro mě žádnou hodnotu. Když si koupím Tamiyu tak s ní vyhrávat nebudu. Ruce už si nekoupím. Cat

11

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Z mého hlediska je nejdůležitější přijatelná cena,bytelnost,konstrukčně jednoduché a dobře opravitelné,dostupnost dílu a životnost.

No tak to splnuje na 100% XRAY, neznam bytelnejsi, jednoduse opravitelne auto s dlouhou zivotnosti a ND neni zadny problem ani kdyz na zavodech nebude MK. Tak nejak to napsal i Endrju

12

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

CAT> pokud ti nejde vyslovene o to aby auto melo na sobe hodne fialoveho ELOXU, tak tvym pozadavkum uplne presne vyhovuje X-Ray T1Racer. Je to hodne houzevnaty podvozek s perfektnim  pristupem ke kazdemu dilu. Super zakladnou nahradnich dilu.

Co se tyce na porovnani tak ti co zkouseli to HPI PRO4 se vratili zpet k X-Ray T1FK vetsinou ... kdyz si koupis Yokomo, HPI, Schumacher, Asso tak jsi proste namydleny a musis spolehat sam na sebe co se tyce dilu.

13

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Děkuji za odpovědi. Tak mám vybráno. Jen se chci ještě zeptat. Do těch plastových kloubku u XRAYE jdou našroubovat 3mm spojovačky třeba od Lunsfordu? Když není přítomen MK, tak kdo mi prodá nahradní díly, které zničim? Cat

14

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Děkuji za odpovědi. Tak mám vybráno. Jen se chci ještě zeptat. Do těch plastových kloubku u XRAYE jdou našroubovat 3mm spojovačky třeba od Lunsfordu? Když není přítomen MK, tak kdo mi prodá nahradní díly, které zničim? Cat

Proc od Lunsfordu? Na XRAY jsou originalni XRAY spojovacky a neni zadny duvod menit. Nebo jsem to spatne pochopil.

XRAY je tak rozsiren, ze kazdy ma nejake dily ssebou a da se sehnat cokoli navic MK ma na zavodech dost dalsich prodejcu, kteri maji vetsinu skladem a u sebe.

15

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Já se ptám protože mám buggynu a u té mám vymlacené kloubky a kulové čepy. Tak hledám přijatelnou náhradu. Mohl bych použít kulove čepy(307454) a plastové kloubky (302662). Proto se ptám jestli by ty 3mm  spojovačky od Lunsfordu sly namontovat do těch plastových kloubků. V manuálu k X-RAY o tom nic nepíšou jaký průměr mají jejich spojovačky nebo jsem to přehlédl. Moc Vám dekuji za všechny odpovědi. Cat

16

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

rekl bych zbytecne obavy, podivej se na nejakem starsim podvozku na kulaky a uvidis ze jsou v dobrem stavu

17

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Cena modelu starého je nízká. Nový model 2005 je nad cenou XRAYE. Dostupnost dílu 14dní. Jak vydím tak nejlepší volba je XRAY. Ještě počkám až vyjde HB CYKLONE a pak uvidím.  Co tak nejvíc odchází na těchto autech? Jak si chráníte spodek auta, aby na něm nebyly šrámy a ostatní části? Děkuji za odpovědi. Cat

Já mám Tamiya TRF 414 M. Na spodek plata jsem nalepil lesklou folii silnou cca 1 mm. Kopil jsem ji v Baumarktu u Globusu. metr stoji cca 200 Kč, ale když jsem to nalepil (samozřejmě jsem udělal výřezy na šroubky), abych je mohl povolovat, tak se dře ta folie a po dlouhe dobe ji muzes vymenit. Ale prakticky je neznicitelna... Když ji odlepíš, šasi je jak nové.

18

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Acide nezlob se na mě, ale to ti připadá normalní 1mm vůle na kloubku normální krát 4? Už se ti stalo na závodech,aby ti kvůli vůli a prachu vypadl tlumič? Mě se to stalo. Tak nechci aby se mi to stalo u řízení. Tak to chci vyměnit. Schumacher nepoužívá u kloubků prachové molitany jako třeba HPI nebo LOSI. Už Je mám objednané ty prachovky. Ajgore děkuji ti za nápad z folií. To vyzkouším. Fakt nikdo neví kolik mají průměr závitu originál spojovačky na X-REYI?         Cat

19

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Acide nezlob se na mě, ale to ti připadá normalní 1mm vůle na kloubku normální krát 4? Už se ti stalo na závodech,aby ti kvůli vůli a prachu vypadl tlumič? Mě se to stalo. Tak nechci aby se mi to stalo u řízení. Tak to chci vyměnit. Schumacher nepoužívá u kloubků prachové molitany jako třeba HPI nebo LOSI. Už Je mám objednané ty prachovky. Ajgore děkuji ti za nápad z folií. To vyzkouším. Fakt nikdo neví kolik mají průměr závitu originál spojovačky na X-REYI?         Cat

reagoval jsem na stav kulaku Xray, celkem dost lidi okolo koupilo jete xraye a kulaky jsou na nich podle me v slusnem stavu

20

Re: Schumacher MI2 a HPI PRO4

Celú zimnú sezonu som jazdil HPI Pro4 je pravda s náhradnými dielmi v Čechach a na Slovensku je problém ale dalo sa to vydržať . Auto sa karuje inak ako Xray, možem to posúdiť rok som jazdil Xray treba vyskúšať . Kvalita dielov Xray nemá konkurenciu ale chýba fialový Elox pre oči tak potrebný , ide oto či človek chce jazdiť s  fialovým alebo trvacnim autom . Pre mňa halová sezona skončila v lete jazdím čudaky takže ešte neviem čo budem jazdiť v zime.