1

Téma: Těžiště neskutečně nízko

05.06.2005 - O tom, že se dá udělat elektra s těžištěm neskutečně nízko se můžete přesvědčit zde: STINGER. http://www.alex.ne.jp/rc/stinger/stinger.html
- Jirka Toman -

Čoveče, to má těžiště tak neskutečně nízko, až to dře o asfalt. tongue

2

Re: Těžiště neskutečně nízko

05.06.2005 - O tom, že se dá udělat elektra s těžištěm neskutečně nízko se můžete přesvědčit zde: STINGER. http://www.alex.ne.jp/rc/stinger/stinger.html
- Jirka Toman -

Čoveče, to má těžiště tak neskutečně nízko, až to dře o asfalt. tongue

Ja nemluvil o svetle vysce - svetlosti - ale o tezisti a to o zem asi sotva bude drit  big_smile - jinak je to velmi zajimava konstrukce kde mimo parohu coz je jasno je nejvyssi motor.

3

Re: Těžiště neskutečně nízko

No neřekl bych, že bude mít těžiště o mnoho níž než XRAY T1FK´05,
Asso nebo ostatní auta. 

Naopak ten hliníkový bloky motoru oproti ničemu u XRAYe můžou těžiště, i když o málo, ale zvýšit. Jedinné, co mi přijde jiné, je malá výška tlumičů a parohů oproti XRAYi.

4

Re: Těžiště neskutečně nízko

No neřekl bych, že bude mít těžiště o mnoho níž než XRAY T1FK´05,
Asso nebo ostatní auta. 

Naopak ten hliníkový bloky motoru oproti ničemu u XRAYe můžou těžiště, i když o málo, ale zvýšit. Jedinné, co mi přijde jiné, je malá výška tlumičů a parohů oproti XRAYi.

Vzdyt XRAY T1FK´05 ma cele horni plato (skoro) stejne vysoko jako stara T1 a tady najdes horni plato pod kardanem a okolo ramu v urovni poloviny motoru.

5

Re: Těžiště neskutečně nízko

taky si myslim, ze co do teziste je tahle podvozek uplne nekde jinde nez FK05 a dalsi novejsi podvozky

6

Re: Těžiště neskutečně nízko

No neřekl bych, že bude mít těžiště o mnoho níž než XRAY T1FK´05,
Asso nebo ostatní auta. 

Naopak ten hliníkový bloky motoru oproti ničemu u XRAYe můžou těžiště, i když o málo, ale zvýšit. Jedinné, co mi přijde jiné, je malá výška tlumičů a parohů oproti XRAYi.

Vzdyt XRAY T1FK´05 ma cele horni plato (skoro) stejne vysoko jako stara T1 a tady najdes horni plato pod kardanem a okolo ramu v urovni poloviny motoru.

Ok, to je pravda, přehlídl jsem. To plato kolem dokola u stingeru je skutečně o něco níž.

No uvidímě jak na závodech. Bojim se že s ním žádný top jezdec nepojede a jeho kvality se nebudou moci ukázat.

7

Re: Těžiště neskutečně nízko

to jsou uz jen reci typu coby kdyby. Myslim ze  za rok uz to bude standartem, protoze teziste co nejniz je snad jedina priorita TOP jezdcu. Je uz neomezuje tehcnika, ruce nic. A myslim, ze s timto modelem si budou moci dovolit vic agresivni jizdu, pokud to vubec jeste jde. :-)

8

Re: Těžiště neskutečně nízko

to jsou uz jen reci typu coby kdyby. Myslim ze  za rok uz to bude standartem, protoze teziste co nejniz je snad jedina priorita TOP jezdcu. Je uz neomezuje tehcnika, ruce nic. A myslim, ze s timto modelem si budou moci dovolit vic agresivni jizdu, pokud to vubec jeste jde. :-)

Bohužel jsou to řeči coby kdyby a jinak to v době velkých výrobců, co si zaplatěj top jezdce, asi těžko bude. Kromě výsledku asijských závůdků jsem nikde jinde auto tohoto výrobce v top10 nezaregistroval. A směrodatné jsou stejně nakonec výsledky velkých závodů.

Dle mého(a Eulerova) názoru je daleko významější pro naklánění v zatáčkách moment setrvačnosti celého vozu než poloha těžiště.

9

Re: Těžiště neskutečně nízko

a ty si myslis ze vyvoj aut se uz jako zastavil?...  za 3 roky budou auta jeste o 50% niz nez tento model!

Moderovano AndySusak

10

Re: Těžiště neskutečně nízko

a ty si myslis ze vyvoj aut se uz jako zastavil? nebud najivni, za 3 roky budou auta jeste o 50% niz nez tento model!

Velikost samotného auta asi jo. Ale nejvíce omezující máš velikost motoru a baterek a tyto dva komponenty se za posledních pár let nějak nezmenšily a nástup stříďáků tomu zmenšení taky nějak nefandí. ... Těžiště níž znamená přesunout váhu níž a dobře víš kolik ty baterky a motor váží.  :cry:

11

Re: Těžiště neskutečně nízko

To je fakt, ale taky samotne komonenty auta se snazi vyrobci a konstrukteri davat co nejniz, prevodove kola, diferaky, to vse se zmensuje a stavi niz a niz. Stridak jako takovy je mensi a proto se muze posadit niz, ale to by nebylo kompatibilni s klasickym 540 motorem

12

Re: Těžiště neskutečně nízko

Jinak by mě zajímalo, jak je to s torzní tuhostí stingera - když třeba Hudy teď auto co nejvíc přitvrzuje. Vrchní plato po obvodu nemusí bejt nejhorší volba.