1

Téma: Palivo a jeho vliv na motor

Když nevim tak se ptám:

Je možné že při změně paliva doposud 16 JETS na nové palivo 16 TITAN Pro
motor se při určitých otáčkách dusit :?:

Je lepší pokračovat v tom samém palivu jaké bylo použito při záběhu motoru :?:

2

Re: Palivo a jeho vliv na motor

Palivo použij jaké chceš,ale při změně musíš seštelovat jehly a pojede to jako dřív. Já jezdím Tornado 25 a naprostá spokojenost až na ty ruce lol .

3

Re: Palivo a jeho vliv na motor

Otázka je zda bude stačit jenom vzduch.
Ale je my to divný když složení obou je shodné a taky by mělo bejt.
V autě když beru u jiný čerpačky ( raginerie) tak taky neštěluju motor. :idea:

4

Re: Palivo a jeho vliv na motor

Otázka je zda bude stačit jenom vzduch.
Ale je my to divný když složení obou je shodné a taky by mělo bejt.
V autě když beru u jiný čerpačky ( raginerie) tak taky neštěluju motor. :idea:

Taky v aute nemas nitromotor :idea:  wink . Pri zmene paliva se postupuje takhle. Nastavit motor na zabeh a vybublat 2 nadrze na stojanku. Potom postupovat stejne: Od zacatku naladit.

5

Re: Palivo a jeho vliv na motor

Jediný, co by mohlo bejt u obou paliv stejný je obsah nitra. Ale co se týče oleje a kdoví co všechno v palivu ještě je, tak se obsah určitě liší a taky jsou různí výrobci jednotlivých složek........máš rovnici o mnoha neznámých, takže zcela jistě ti vyjdou pokaždé jiné výsledky.
S motorem pro auto to naprosto nelze srovnávat. Nehledě na to, u auta máš motor nastaven pro určitě rozmezí hodnot (např. oktanové číslo) a nastavení, managemant, motoru je udělán jako "optimální kompromis".

6

Re: Palivo a jeho vliv na motor

FIDZI2002: Jak si mám pamatovat nastavení auta na záběh. V návodu jsem nic takovýho nenašel. ( a nebo neumim hledat )



:arrow: No já to vidím následovně aby si člověk raději ještě před zaběhnutím motoru vybral palivo koupil aspoň tak cca 50 ltr. ( to snad stačí) zaběhnout motor a pak zůstat u jednoho paliva. wink  wink

7

Re: Palivo a jeho vliv na motor

No ono auto 1:1 ma trochu jinej motor nez nitro a taky podstatne vetsi obsah,tak ten rozdil v palivu ani nezaznamenas,ale bud si jistej,ze kdyby si po natankovani u dvou ruznych benzinek(pokud nemaji stejneho dodavatele) dojel s autem na brzdu,tak bude mit pokazde jiny vykon,akorat,ze ty 3 kone rozdilu v tom velkem aute nepoznas a hlavne toho spoustu hlida elektronika a upravi si vsechno,jak potrebuje.

8

Re: Palivo a jeho vliv na motor

Proto jsem uvažoval že u 1:1 je tam rozdíl ale že u nitra by ten rozdíl bejt tak velkej neměl,zvlášť když jsou motory tak háklivý. Holt jiný motot iný mrav.

Ale teď které je vhodnější :?:  :?:

:arrow: JETS 16%
:arrow: TITAN RS 16%

9

Re: Palivo a jeho vliv na motor

nejlíp když zůstaneš u toho co jsi jezdil, jinak na titan se musí motor přenastavit  určitě, je pravda,že jen nitrometan je všude stejný, je to tím, že je jen jeden nebo snad dva výrobci a pokud vím tak titan je německej, nebo ne, a po zkušenostech v němce moc velkou důvěru nemám a nejsem sám

10

Re: Palivo a jeho vliv na motor

Jaký je rozdíl mei těmito dvěma palivy

JETS Kyosho World Cup 16% (72-12-16) - 1l
                nebo
JETS Pro8-2 16% (74-10-16) – 1l

nejsem si 100% jist vlastním vysvětlením :oops:

11

Re: Palivo a jeho vliv na motor

obsah oleje 10 a 12 %

12

Re: Palivo a jeho vliv na motor

obsah oleje 10 a 12 %


Prosím ještě jednou pro blbce první číslo je co , druhé udává olej a třetí.
Předem dík

13

Re: Palivo a jeho vliv na motor

obsah oleje 10 a 12 %


Prosím ještě jednou pro blbce první číslo je co , druhé udává olej a třetí.
Předem dík

1. methylalkohol, 2. olej 3. nitro

14

Re: Palivo a jeho vliv na motor

ještě jednou dík. Myslel jsem si trochu jinak.
Asi zůstanu u toho svýho původního.