Honzo já ti upřímně řeknu, že jsem stál před dilematem, jakej motor, protože mig je na koberec slabej, na asfalt v pohodě. Nárůst výkonu po pořízení stříďáku tam je, o tom žádná, ale lepčí uhlikáč zastane stejnou práci. S TLkem sem musel do střídy, protože nejpomalejší převod kterýho je to schopný je lehce pod osm, a to prostě uhlík neustojí. Kdyby šel převod třeba na 12, nebyl by problém s uhlíkem. TLko potřebuje motor s výkonem v nízkejch otáčkách, a max někde kolem 20 ooo. Takovej uhlíkovej motor neexistuje.
Po výměně motoru jsem se nijak výrazně výkonnostně nezvedl, to teprve s výměnou radia, který mělo exponenciely na řízení, to už je pak jiný kafe.
Jinak stříďák pomůže každýmu podvozku, takže nejen TL01 se polepší, tak nevím proč se tu tim oháníš. Prostě jde o podvozky, a o to, že TLko prostě na začátek stačí i špičce, neřikám, že je poráží, ale dejchá na záda.