Nehledě na to,že auto na natural v obýváku smrdí a auto na nitro vůbec necejtíš,což oceňuje hlavně má drahá polovička 8)
Nic nechci říkat ale právě nitro motor by se v obýváku neměl objevit, protože pokud vím tak ty výpary který se uvolňujou z nitro auta jsou jedovatý a pochybuju že po každý jízdě rozebíráte motor a vše čistíte. Jinak já si myslím, že FG má velkou výhodu, protože když budeš jezdit 1 hod s FG tak to budeš mýt za 40Kč a s nitro motorem za 300Kč tak nevím za jak dlouho se to vyrovná. Např. pořizovatcí cena reva 2.5 15 000Kč v rtr sadě a pořizovací cena FG marder je 22 000Kč rozdíl 7000Kč za 25 hodin se to dorovná a to se dá najezdit za 2 týdny. Myslím jen o víkendu. A další výhoda je že nemusíš pořád štelovat motor stačí 2x za sezonu. A ty problémy jsou u toho že když přechčiješ svíčku tak to nejede prostě stejný jako křovinořez, nebo pionýr i když to je již hodně vzdálený. Závěr pokud chcete jezdit levně, a dlouho s tím že občas zlomíte nějaké rameno nebo ozobené kolo či táhla řízení toto všechno stojí dohromady 1500Kč a pokud chcete levnějíší start tak REVO ale ještě k tomu budete muset kopit nějaké příslušenství asi 1000Kč a taky nějaké ND. Ještě o té rychlosti ano revo je sice rychlejíší ale pokud vrazíte do FG nějakých 10 000Kč tak máte závodní stroj a když budete chtít dovést Revo k dokonalosti vyjde vás to tak na 30 000Kč a toť vše už mě bolej ruce.
Promiň, ale hodina s nitrem za 300Kč si vzal jako kde? Já jezdim s Revem za hodinu tak za 100Kč, ale to sou i motory, který žerou i míň! Máš částečne pravdu, že se to musí štelovat víc, ale neni pravda, že pořád! Já sem za celej měsíc na to šáhnul jen jednou, protože sem jezdil už večer a byl opar. Dál, pokud budeš chtít dovést FG k dokonalosti, taky se došplháš k nepěkný částce. A jestli si myslíš, že Revo apod. potřebují do sebe napráskat 30 000, aby se s nima dalo závodit, si úplně vedle. Ono taky stačí 10 000 a je z toho závodní stroj. Ale stále je to o rukách. A s tím nošením do obýváku není problém. Vždyť se to přece vypaří a zbytky z hadičky se jentak ven nedostanou. Tím, ale nechi řict, že benzíny jsou špatný. Oboje má své plusy a mínusy a je na každém, aby zvážil, jak bude jezdit a kde bude jezdit. Já rád skáču, lítám v lese, bahně... tak byl pro mě nitro monster jasná volba.