1

Téma: Benzín vs. Nitro

Zdravím kamarádi, prosím o radu. Jsem začátečník  big_smile a přemýšlim o koupi RTR spalováku. Jen mi hlavou vrtá zda není jednoduší provozovat benzín motor než nitro jak co se týče financí tak i zručnosti. Mám v merku Revo 3.3, savíka 25 nebo pak FG. Please help me.

2

Re: Benzín vs. Nitro

Projdi pořádně toto forum a určitě budeš chytřejší.
Podle mého je jednoduší na seřízení a levnější na provoz FG, ale tolik srandy a blbostí jako se SAVIKEM nebo REVEM s tím nezažiješ.     
(Než to nastartuješ a sešteluješ máš hodinku co dělat a pak jednou blbě skočíš, zlomíš třeba rameno a jdeš domu.  lol  lol Ne zas tak hrozný to neni).
Nejrozumnější je si to někde osahat a okoukat.

3

Já myslel naopak, že je to jednodušší nastartovat. To bude podobné jako nastartovat motorovou sekačku či pilu?

4

Já myslel naopak, že je to jednodušší nastartovat. To bude podobné jako nastartovat motorovou sekačku či pilu?

Vodpal,kterej zažiješ u nitro motoru u naturalu neuvidíš.
Model bude při pořizování o hodně dražší a to platí i o náhradních dílech,protože auto na natural je o hodně těžší,má všechny díly mohutnější.Nehledě na to,že modely nejsou moc rozšířené a je nutno počítat s tím,že budeš na díly dlouho čekat.

A kraviny co dou dělat z 1:8 nitro už u 1:6 natural nejsou tak jednoduchý.Chybí výkon a třeba při skocích mušíš bejt hóóódně opatrnej´aby si něco neurazil.

Úspora za palivo je jen relativní a myslím,že to co uspoříš na palivu  do toho narveš úplně bez problémů jinou cestou.

Já bych do naturalu nešel  roll

5

Nehledě na to,že auto na natural v obýváku smrdí a auto na nitro vůbec necejtíš,což oceňuje hlavně má drahá polovička  lol   8)

6

Nehledě na to,že auto na natural v obýváku smrdí a auto na nitro vůbec necejtíš,což oceňuje hlavně má drahá polovička  lol   8)

plně souhlasím taky jsem o benzínu uvažoval, ale ten smrdí i když nejede, a nemá náhon na všechny čtyři dá se to dokoupit, ale zatím bych to asi nezaplatil( já mám savika v ložnici)

7