26

Re: svicka

A to S1,5,12 používají letadílkáři a vrtulníkáři! potom SX5 a SX10 hlavně vrtulníkáři a potom S16,25 a RS16,25 autíčkáři.

Neřešil jsem prostě jedinou reklamaci paliva! Proto to bere HMP, Vagner Brno, MPM Praha, Rajdus, Reichard BRNO atd. atd. (a to mluvím jen o autíčkářském)

27

Re: svicka

Můžu jen souhlasit! Ten kdo jezdí a je spokojený tak ať pokračuje ale já vím co musím řešit za reklamace s TORNADEM a mě to osobně vadí!

S RS a S palivem jsem ještě žádný problém neřešil.  big_smile


Ale jaký reklamace na palivo, čeho se týkají??? Zkus to trochu popsat.

28

Re: svicka

no treba muj proklad ze seoboty je takovy, ze motor po 15 minutach finalovky v 1:8 IC se motor zadrel! a to jako ze fest! teplota na motoru byla 105 stupnu cely vikend a motor jel perfektne az do one chvilky ...

nemusi to nic znamenat, ale bylo u toho palivo tornado .... (ovsem sve muze hrat vse, styl jizdy, stari motoru, a dalsi aspekty)

29

Re: svicka

vytrhlé pouzdra s ojnice v tunách! A když jsem dostal nový motor, např. u LST 2x a přešli na RS25 tak už jezdí 4 měsíce bez jediného problému! Tak čím to je? Motorem???  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile

A to můžu pokračovat!

neřeš me to! Jezdi TORNADO, já osobně nic proti nemám! mě už nesmí na prodejnu ani litr!!! wink

30

Re: svicka

pouzivam palivo Daytona od Protechu....pre Protech ho vyraba Jonker, ak sa nemilim, Jonker vyraba aj Tornado... je to tak...???

31

Re: svicka

Na 100% ti bude fungovat A5 od OS MAXU! Jen přesedlej na jiné palivo!  big_smile

Ted tam mam svicku  Rossi RT5. Spis mne, ale zajima, jestli se svicky mneni podle venkovni teploty.

Proc presedlat na jine palivo? Tornado snad neni dost kvalitni?  big_smile

Zásadně nesouhlasim, on jezdí závody a při teplotách kolem 20°C a výše bych použil šestku a to bud Novarosi anebo RB, nikoliv OS MAX, která je spíše na "spodové" motory.

20°C je na petku uz teplo? Myslel jsem, ze setku pouziji az tak od 30°C

32

Re: svicka

no treba muj proklad ze seoboty je takovy, ze motor po 15 minutach finalovky v 1:8 IC se motor zadrel! a to jako ze fest! teplota na motoru byla 105 stupnu cely vikend a motor jel perfektne az do one chvilky ...

nemusi to nic znamenat, ale bylo u toho palivo tornado .... (ovsem sve muze hrat vse, styl jizdy, stari motoru, a dalsi aspekty)

O zadrenym motoru sem slysel od kamose, ktery jezdi KWC (kyosho cup) . Kyosho motorum pry Tornado moc nechutna. Na druhou stranu kamosi co jezdi motory Nova Rossi, tak s Tornadem problemy nemaji.

33

Re: svicka

Ještě k těm OS MAX svíčkám!

http://www.osengines.com/accys/glowplugs.html

34

Re: svicka

Myslím si, že veľa rád od Patrika začína zaváňať komerčným záujmom a nie objektívnymi radami.

35

Re: svicka

Mám Savika od Ledna letošního roku. Zabíhal jsem na  Titan Synthetik S16 Race od Graupnera. Když došel koupil jsem Tornádo. Pořád mi bylo divné, že motor nemá maximální výkon a i přechody byly horší. Pořídil jsem tedy  Titan PRO RS25 taky Graupner. Chod motoru nemá chybu. Tímto s Tornádem navždy končím.
Cena je stejná, kvalita paliva Graupner určitě vyšší.

Zavání to taky komercí? Myslím že můžeme být rádi, když nám zkušenější poradí. Patrik neříkal toto palivo vyhoď a přijď, já ti prodám kvalitnější.

36

Re: svicka

Mám Savika od Ledna letošního roku. Zabíhal jsem na  Titan Synthetik S16 Race od Graupnera. Když došel koupil jsem Tornádo. Pořád mi bylo divné, že motor nemá maximální výkon a i přechody byly horší. Pořídil jsem tedy  Titan PRO RS25 taky Graupner. Chod motoru nemá chybu. Tímto s Tornádem navždy končím.
Cena je stejná, kvalita paliva Graupner určitě vyšší.

Zavání to taky komercí? Myslím že můžeme být rádi, když nám zkušenější poradí. Patrik neříkal toto palivo vyhoď a přijď, já ti prodám kvalitnější.


Budu reagovat naposledy - už je toho moc. Pořád se tu míchaji dohromady "jabka s hruškama". Je obecně známo, že prostě některé motory s některým palivem si jaxi nerozumí a ty názory vznikly z dlouhodobé zkušenosti. Stejný je rozdíl i pro různé kubatury, vím, že u třiapůlek Tornádo má snahu karbonovat v motoru. Já Tornádo používám dodnes, ale v motoru 2,11ccm a funguje na 100%, třeba je to tim, že mám ještě staré zásoby, kdy byl možná "kvalitnější".<BR>
Ted ještě tady k tomu přípspěvku, který mi připadá jako amatérský názor. Jednak pro třiapůlky je 25%nitro v palivu jako základ a tak není divu když si používal "šestnáctku " tak to nemělo maximálku ani přechody, protože rozdíl 9%nitra je sakra znát, ale hlavně že si tímto již Tornádo odsoudil, ha ha ha :idea: .

37

Re: svicka

briki nemel nesmysly, ja jsem v savikovi pouzival jak 16 tak 25 titan a rozdil mezi nima byl minimalni. Takze ono to v tom pripade u Jirky je opravdu palivem(znackou)

38

Re: svicka

Ale neříkej mi, že si podle paliva nepřeladoval motor?

39

Re: svicka

je jasne ze to musis, ale vykonovy narust pri konstantni teplote nebyl markantni

40

Re: svicka

Otevřeně, u CHINA motoru ty rozdíly neuvidíš ale u děl jako RB, OS atd. je už vidět ten rozdíl! Dokonce si kluci mýchají 30% nitra! To znamená že přidaj do paliva jen NITRO big_smile

41

Re: svicka

a na to si prisel uplne sam?  roll

42

Re: svicka

jestli myslíš mě tak ne já sám ale i např. graupner atd. u motorů kde opravdu je kvalita tak ty NITRO rozdíly vydíš o dost větší!
Bohužel jsou to zkušenosti z prodeje! Těch motorů a aut mě projde ročně moc a problémy se které řešíme denně o tom jen vypovídají!

Už toho nechme o tom palivu a svíčkách!

Včera mě to nedalo tak jsem se kouknul do PC a od začátku roku se prodalo v ČR:

RS16    202x

RS25    68x

S16      332x

S25      71x

to je 1682,5 litrů jen autíčkářského paliva!!!



  big_smile

43

Re: svicka

briki napsal :
Ted ještě tady k tomu přípspěvku, který mi připadá jako amatérský názor. Jednak pro třiapůlky je 25%nitro v palivu jako základ a tak není divu když si používal "šestnáctku " tak to nemělo maximálku ani přechody, protože rozdíl 9%nitra je sakra znát, ale hlavně že si tímto již Tornádo odsoudil, ha ha ha :idea: .

Nemyslím si , že v motorech jsem amatér. Lítám s nimi přes 20 let a seřídit ho umím velice dobře. Jestliže s 16% nitra v palivu  od Grapnera motor běží jak víno, a s Tornádem nelze seřídit, není to rukama. Na perfektní přechody stačí  jen 5% nitra.

44

Re: svicka

Já nejsem specialista na seřízení a nechci už o tom diskutovat co je lepší nebo horší! (protože potom dostávám od administrátorů přes ruce, že tu prosazuji jen svou firmu)

Mám své skušenosti, a vím kolik lidí se na mě obrací s žádostma abych jim pomohl že ten a ten obchod jim prodal auto ale už je v tom nechal!

Já mám na tohle kluka, který se straá o mou spal. klientelu a to s naprostou spokojeností! Něco málo to stojí ale kluci co to odzkoušely neznají problém MOTOR!!! A to je pro mě důležité! Když auto jezdí, je spotřeba a rozbíjejí se díly  wink

Kluci mojí tady rozumějí oba perfektně elektrice a autům nastavení ale tím že spálováky Já a druhý kolega jezdíme, talk se i s radama dostaneme dále! Ale co mám prodat aby to fungovalo jako fík už víme dlouho.

Já už se k tomu vyjadřovat nebudu, nebo opravdu dostanu přes prsty!  big_smile

45

Re: svicka

Jeste k tem svickam: Zajima me, maji svicky vliv na teplotu motoru? Kdyz je svicka pro chladne pocasi tak vic hreje? Nebo ma okolni teplota ma vliv pouze na svicku a ta kdyz neni spravne zvolena tak driv odejde? Jde mi o to, ze muj OS (modra hlava)mel v baleni svicku P3 a na tu momentalne jezdim. Sice uz mam zakoupenou P6, ale zatim jsem ji tam nenamontoval. Trochu me totiz zmatlo ze vzadu je na ni napsano: Pro chladne pocasi. Fakt je, ze motor topi az moc a pritom zase tak supr nejede.

46

Re: svicka

Otázečka k těm svíčkám, jezdím placky - motor mám konkrétně GS-15R (2,5 s tahovým startérem), palivo je Tornado 16. jezdím svíčku Novarossi 5, když je chladněji moc to nehchytá ... mám pocit, že ta 5 je ideální na tak na 15-25 stupňů .... čili do chladnějšího počasí je třeba asi Novarossi 4 a když je teplota někde u 30 stupňů tak tam dát Novarossi 6 ? byl bych velice rád, kdyby ste mě neodkkazovali jen na tabulky, ale trošku mi v tom poradili ... začínám a i když jsem pár tabulek nastudoval, nejsem si zcela jistý, víceméně, z těch tabulek jsem si udělal vícuc, který jsem tu popsal a tak se ptám, jestli jsem to pochopil dobře ... (má to někdo ozkoušené ?). Díky

S pozdravem, Aleš.
Mugen Seiki  - MBX6 eco; Spektrum - DX3C; Savöx - 1267 MG; XERUN (2250 kV + 80 A)
Align - T-rex 550 E, Graupner HoTT MX-20

47

Re: svicka

Ještě bych dodal, zkusil jsem koupit OS A3 - ta svíčka je nepatrně kratší než Novarossi 5 co mám. Nicméně, vyndám li svíčku z motoru a protožím ho, jde to hladce, nandám li Novarossi svíčku, drhne to hodně, nandám li svíčku OS drhne to stále ale málo. Je důvod k tomu, aby to nechytlo ten, že ta svíčka je kratší ... že to potřebuje větší "doraz" nebo to vůbec nevadí ? Někde jsem slyšel, že jsem možná udělal chybu, že OS A3 není pro nitrované palivo. Je v něčem chyba nebo je ta OS svíčka pro mé použití v pohodě a nechytlo to, protože bylo asi -2 pod nulou ... teď moc nemám zkusit možnost to nastartovat (rozebral jsem auto, takže nevím, jestli to za "tepla" naskočí), tak se ptám touhle sectou a doufám, že narazím na někoho, kdo mi odpoví, děkuju .).

S pozdravem, Aleš.
Mugen Seiki  - MBX6 eco; Spektrum - DX3C; Savöx - 1267 MG; XERUN (2250 kV + 80 A)
Align - T-rex 550 E, Graupner HoTT MX-20

48

Re: svicka

Optam se, mam savika a original svicku, k tomu jsem si prikoupil na radu A5ku svicku a ted se mi dostal do ruky savik, kde byla svicka KO a byla u nej dalsi a byla to R5ka (jak tahle R5 tak A5 jsu od graupnera), jaky je v nich rozdil?

49

Re: svicka

Dej tam A5, R5 je pro placky

50

Re: svicka

Sem prave dneska s tm druhym savikem na tu R5 jezdil a litalo to dobre, ale i tak dik za radu