Gumy, pneu, plášte a čo ja viem ako sa dajú nazvať je potrebné lepiť vždy :!: Pri lepení nešetriť lepidlom a lepiť po celom obvode po oboch stranách bez ohľadu na značku pneu. Kolesá musia preniesť pomerne brutálny výkon a je veľmi nepriemne ked sa ti počas pretekov utrhne zle nalepená guma. To si dojazdil. Samozrejmosťou, teda aspoň u mňa, je použitie špecial lepidla na lepenie pneu.
Môj postup lepenia: na novej flaštičke s lepidlom odrežen z vrchného nástavca tolko aby tam išla nasadiť ihla na inječnú striekačku zo žltým plastom. To je idealny priemer pre lepenie pneu. Prečo ihla? Nuž lepšie sa dostanem medzi pätku pneu a zámok na disku, dalším dôvodom je, že nie je pri daľšom lepení problém zo zaschnutým lepidlom. Zoberiem zapalovač, nahrejem ihlu pokiaľ si lepidlo " neodfúkne" a som pripravený na lepenie. Zoberiem pripravené koleso, na jednom mieste stlačím pneu tak aby som sa dostal na disk až k hrane zámku a kvapnem dávku lepidla. Pootočím mierne šikmo takto stlačenú pneu asi o štvrť otáčky, lepidlo pekne steká po obvode. Toto zopakujem pokiaľ nie je lepidlo preliaty celý obvod pneu. Pneu odložím a idem na daľšie koleso. Toto zopakujem 4x, Následne sa vrátim, ku kolesu čo som lepil ako prvé, otočím ho na druhú stranu a celá práca začína znova. Tento postup používam aj pri osmičkových buggy. Vložky nelepím, len po narvaní do pneu zafixujem spoj koncov vložky dvomi kapkami lepidla.