1

Téma: After Run

Dobrý den,

spolu s modelem mám oleje After run a Afterfilter... ten AF je mi jasný..., ale ten AR ani moc ne.. na obalu je jenom, že to ochrání motor atd... ale kam se to dává tam není.. napadlo mě, jestli se to nenaleje do sání... ale nejsem si jist.. tak prosím o pomoc

První 2 nádrže mám doufám úspěšně za sebou.. otáčky nízko, flusání paliva a velice bohatý motor.. mám na 3. nádrž už zatopit pod kotlem? ..kola se točí docela rychle... teplota OK, kouř taky v poho.. ale nechci to uspěchat.. Mám ho už od 3. nádrže hnát? ...

Díky za odpovědi na tyto 2 dotazy.. 

big_smile

2

Re: After Run

Nevým co používáš za palivo ale jestli máš kvalitní jako je např. RS palivo od Graupnera tak ten má už dost aditiv v sobě a nemusíš ten AFTERRUN používat často. Pouze tehdy když víš že nebudeš motor používat delší dobu než 1 týden.
Potom bych sundal vzduchový filtr, naplnil hrdlo karburátoru po okraj pri zavřeném stavu. Po té karburátor otevřel a párkrát zatáhl startérem. To je vše!

Teď máš motor krásně oštřený, je to hlavně kvůli nitru a je důležité že se Afterrun dostane do ložisek  wink

3

Re: After Run

K té druhé otázce - nehoň ho hned - aspoň tak pět, klidně deset nádrží nedávaj plný plyn na dýl, než třeba 3 vteříny... prostě ho nech bez nadměrného zatěžování dosednout...

4

Re: After Run

Ok...nebudu spěchat.. snažím se aby otáčky nelítaly...docela se daří.. jakmile pálí hlava, dávám pauzu + pauzu mezi nádržema... pěkně fluše... budu pomalu přidávat otáčky... je to teda pěknej kraval..  lol  dousám, že jsem na nic nezapomněl..