Téma: opilování plata
Jak moc mám zahladit hrany u karbonového plata T2? Jenom trošku přejet pilníčkem, nebo můžu přitlačit. Nebo to mám nechat tak.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Jak moc mám zahladit hrany u karbonového plata T2? Jenom trošku přejet pilníčkem, nebo můžu přitlačit. Nebo to mám nechat tak.
Jak moc mám zahladit hrany u karbonového plata T2? Jenom trošku přejet pilníčkem, nebo můžu přitlačit. Nebo to mám nechat tak.
pokud myslim ty same hrany jako ty tak se to dela ze to sekundakem potres nechas zaschnou a jemnym smirglem to brousis pod vodou a tim se zvetsi vydrz plata tak ze se tolik nestipe
aha bezva, díky. A jak moc má být utaženej zadní diferák?
aha bezva, díky. A jak moc má být utaženej zadní diferák?
no hlavne nesmi prokluzovat pak uz zalezi na tvem nastaveni jak ti bude vyhovovat
Takže ho utáhnu na fest
Takže ho utáhnu na fest
mno to je na zniceni toho diferaku
sakryš tak fakt nevim. Když ho utáhnu málo tak se ten vnitřek točí. Buď z lehka nebo ztuha, podle toho jak to stahnu. A když ho stáhnu pořádně, tak drží, ale zničím ho.Tak nevim jak na to. V navodu to prave taky tak nějak psali, ale nevim jak je to teda spravně.
sakryš tak fakt nevim. Když ho utáhnu málo tak se ten vnitřek točí. Buď z lehka nebo ztuha, podle toho jak to stahnu. A když ho stáhnu pořádně, tak drží, ale zničím ho.Tak nevim jak na to. V navodu to prave taky tak nějak psali, ale nevim jak je to teda spravně.
Chyt si zadni kola a zkus protocit prevodovym kolem. Pokud prokluzuje tak pritahni. Jde o to aby ti pri zaberu motorem neprokluzoval.
Standardně si udělej difer tak, že ho dotáhneš komplet a pak o 1/2 otáčky povol. No a pak uvidíš, buďto lehce dotáhni nebo naopak.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.