1

Téma: Výfuk Marder

Zdravím prosím jak řešíte,pokud tedy řešíte netěsnost mezi výfukem a válcem,mám už 3model a po nějakém čase to začne netěsnit a olej lítá po nádrži atd,navíc občas výfuk i rupne kolem těsnění,zkoušeli jsme to vařit a to je masakr.Určitě u toho tuning to bude lepší jelikož má držení na rámu a ta příruba k válci vypadá daleko bitelnější.

2

Re: Výfuk Marder

Zatim mi vejfuk nějak extra nezlobil.Jen se mi občas povolily šrouby.Těsnění by stačilo udělat z trochu silnějšího klingeritu.A zkušeli jste vařit COčkem?To by to mohlo zvládnout.Nebo se podívat někde v motorových pilách po vyhovující náhradě.Ta by mohla stačit.

3

Re: Výfuk Marder

Ahoj tak to jsi štastný člověk že máš klid,zkusím udělat silnější těsnění ale ty prasklá místa nevím o to hlavně jde,zkoušeli jsme vařit asi než autogenem a to se nedalo,u nového MT mě to také nezlobilo,běhání po obchodech s pilama už mám taky za sebou ale nic,tak bud koupim novej nebo to nějak zalepím big_smile

4

Re: Výfuk Marder

Mam sice Leoparda, ale vyfuk respektive priruba a prvni cast kolena je prakticky totozna s Mardrem a je ze stejneho materialu .Absolutne bez problemu.Prska mi to jenom trochu pres teflonovou manzetu, ale da se to snest.Prirubu je treba slusne dotahnout a kontrolovat.
Pokud chces varit tak mekou Al slitinu tak jenom metodou TIG , je to uplne bez problemu,mam s tym varene nekolikrat vyf. kolena. Mozna pouzit meke tesneni ta priruba je meka a deformuje se!! Pouzival jsem teplotne odolny silikonovy tmel,bez problemu.

5

Re: Výfuk Marder

Máte tady někdo zkušenosti s tím 3komorákem od FG na mardra,vyplatí se do něj zainvestovat,a je to stím výfukem o dost lepší než s klasickou kostičkou big_smile děkuji