Téma: MR-02 (MM vs. RM)
Pokud jsem správně pochopil, tak si u tohoto podvozku mohu zvolit sám, zda-li chci mít motor před nebo za zadní nápravou.
Je to tak ?
Musím mít k této změně nějaký tuningový díl ?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Pokud jsem správně pochopil, tak si u tohoto podvozku mohu zvolit sám, zda-li chci mít motor před nebo za zadní nápravou.
Je to tak ?
Musím mít k této změně nějaký tuningový díl ?
Ten díl se dodává standartně v sadě s každý sadě miniz MR02.
No, nekdy si to nemuzes jen tak zvolit sam, ale podle typu karoserie (kdyz ma karoserie "useknutej" zadek, tak motor dozadu nedas )
Pokud jsem správně pochopil, tak si u tohoto podvozku mohu zvolit sám, zda-li chci mít motor před nebo za zadní nápravou.
Je to tak ?
Musím mít k této změně nějaký tuningový díl ?
Celý přední díl s elektronikou, předními koly a řízením je shodný, ale liší se zadní plastové díly uchycení motoru a mám dojem, že jsou odlišná i háčka (díl uchycující pružně zadní nápravu s motorem). Podvozek s uchycením motoru za zadní nápravou má doplňující označení RM/RML (rear mount). RML nemá doplňující horní pružinový tlumič. U obou provedení lze měnit vzdálenost náprav (wheelbase) na 86/90/94mm.
Model s uchycením motoru před zadní nápravou má označení MM. Jak zde bylo zmíněno nelze volně přehazovat kastle určené pro specifické podvozky.
Má tahle pozice motorku (před nebo za nápravou) nějakej vliv na jízdní vlastnosti?
Má tahle pozice motorku (před nebo za nápravou) nějakej vliv na jízdní vlastnosti?
Ano, urcite se lepe chova MM. RM jezdi taky dobre, ale preci jen je tezsi na zadek.
Diky moc za info.
Mini-Z. RM díky motoru vzadu jsou přetáčivé, MM jsou jako přilepené ale musíš zaměnit kastli za MM.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.