1

Téma: SAVAGE 25 - diferenciál

V sobotu jsme byli jezdit 2x Subaru a ja se Savim. Asi po třech hodinách blbnutí jsme zjistili jednu stejnou závadu. Začal se zadírat zadní diferák. Po rozebrání u všech chyběl olej a místo něj něco jako vaselína. Po vyčistění je to už v pořádku, ale mám dotaz. Olej múže být převodový a kolik se ho tam leje?. Díky předem za radu.

2

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

MODEROVANO (Jirko pises hovadiny! ani nevis jak se to auto chova, jakej ma diferak a radis!)

Endrju

3

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

No olej se dava podle stylu jizdy cim chces jezdit rychleji tak ridsi olej W1000 a cim pomalejsi a technictejsi styl (trial) tak az W8000. a leje se tam az po okraj celeho diferaku.

4

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Dnes jsem taky zjistil že u savika nejde diferencial  tak jak má. Po rozborce jsem zjistil že osička na které jso kuželová kola je dost sjetá.To zapříčiní brzo odchod diferáku.Olej tam taky nebyl žádný jenom nějaký mazací tuk.Tak jsem docela zaskočenej že tady píšete o nějakém oleji. Kde se dá ten olej koupit.Nemá tam být ten tuk?

5

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

ten tuk je tam ve stavebnici! Kdyz tuninguju diferak coz obsahuje pridani dalsich 2 planetek pro zpevneni (razantni ) diferaku tak tam leju i olej.
OFNA W1000, W3000, w5000, W8000, podle potreby mam tam ted w5000 a w 3000. ale Patrik v Hobbyteamu ma ted i ty stejne oleje levnejsi od PROTECHU ... takze staci jak to tam nalejes co delehodiferaku.

A proc olej? dokonale mazani deleho diferaku a jeste to mirne uzavira diferak (coz je u auta tohoto typu mnohdy potrebne) pro trial je super i w30 000 od protechu ale to uz neni na rychlost nebo si znicis diferak ale v trialu je to neprekonatelne

6

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Ty planetky jak to vypadá máš nějaký odkaz

7

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

tohle je komplet tuningovy set i s velkyma planetama
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJLH6&P=ML

8

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Ja bych rad pridal jeste dotaz k mazani tech dif. i kdyz patrim do jine kategorie. Vlastnim onroad od Protechu, podle co tady ctu jako reakci na  Jirkuv dotaz, bych tedy mel u onroadu ( narozdil od ofroadu - pokud to spravne chapu ) do dif. pouzit co nejridci olej tedy asi nespis ten W1000 a taky naplnit az po okraj? Nelije se po okraj jen pri vyssich hustotach aby dochazelo k uzavirani dif. pri trial jizdach? A Jak mazat samotne telo diferencialu, doufam ze tam uz najaka ta vaselina postaci, nebo se pletu? Jezdim asfalt.

9

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Ne do onroadu nelej olej! ten nech nasucho a jen pouzij treba grafitovou vazelinu ... na zuby ... u onroadu by ten olej az po okraj neplnil svou funkci

10

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Na zuby tedy grafitovou vazelinu a dovnitr uplne na sucho? Vzdit jsem ho tim, ze byl sucej zadrel. Opravdu ani kapicku?  smile

11

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

ne dovnitr taky tu grafitovou vazelinu na zuby ... ne nejak moc proste aby se proste vzude mezi zuby dostalo .... ale tenka vrstva ...

12

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

ne dovnitr taky tu grafitovou vazelinu na zuby ... ne nejak moc proste aby se proste vzude mezi zuby dostalo .... ale tenka vrstva ...


Super, mockrat dik.... uz bych ho tam zbytecne nalejval  :?

13

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Já koupil Savage jako RTR. Takže z výroby je tam jen grafit. vaselina. Možná to pomůže i dalším majitelům. Děkuji za radu a jedu pro olej.

14

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Nestačil by převodovej olej od benzínky?

15

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Do toho onroadu bych dal:bud´ vazelínu X-RAY,nebo vazelínu CORALLY.
Ale určitě ti stím pomůže Martin Kořínek,jestli chceš číslo tak ti ho hodím do SZ

P.S Z jakýho auta je ten diferák :?:

16

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Savage 25 RTR. Ten kontakt není třeba.Dík
Mel bych spíš dotaz na Ondru. Ty tuningové planetky se tam dávají navíc nebo se vymění za ty orginální?

17

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Dnes jsem navstivil s kolegou Hobbyteam a jen tak jsem zanesl rec na plneni dif. u toho meho onroadu - Protech 1/10 Nitro Shaft12. Bylo mi receno ze pokud  konstrukce dif. vydrzi neuniknuti oleje, tak tim ze jej tak max. do tretiny zaplnim olejem napr. W2000 tak nemuzu nic zkazit. K tomu zapeceni doslo na osycce planetovych kol. Tu vazelinu X-Ray nam nabizeli taky.  Sakra lidicky to je ale situace  smile  co zvolit, vazelina nebo tak trochu pokus s olejem? Zkousel to uz nekdo?

18

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Jak je na tom diferák u savika RTR s těsností? Dnes jsem je rozdelal oba a zjistil že i druhá osička  s planetkama je sjetá. Nejsou tam ložiska to asi bude ten problém. Vyjel jsem kolem 6 l paliva a obě jsou sjeté. Ta orginál vazelína je nejspíš nedostačující. Máte někdo zkušenosti s tím olejem v diferáku?

19

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Sany kdyz bys kupoval ten set na tuning diferaku tak bych to vymenil cele a nenechaval bych v diff ty stare ....

co se tyce oleje v diff u savika, tak je hodne tesny a olej neutika ....

20

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Jak se tam poskládaj ty planetky. Jestli tomu dobře rozumím, tak tam budou čtyři na dvou osičkách.  Ty osičky se budou přece křížit.

21

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

ano presne tak

22

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Ja tie difiky by som potreboval tiež, neviete či u lestra ich maju skladom.
Hlavne čo sa opotrebovava je ten plastový obal diferaku škoda že nieje z duralu.

23

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

ale ten obal se prodava i z duralu!

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHCA4&P=7

24

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Endrju:
Ale kto to kupi alebo donese od towerhobbies?
Ako zaujem by bol ale neviem kedy sa človek chystá na Floridu.
Alebo stým maš aj dobre skusenosti?

25

Re: SAVAGE 25 - diferenciál

Tak jsem na Savim vyčistil oba diferáky. Přední je v pohodě. Zadní přidřený plastový kalíšek, přidřená ložiska od prachu (jsou uazvřená, prach by se do nich dostat neměl), chycené hřídelky ny planetkách, stržený závit v plastovém domečku na diferák - už z výroby, protože je to ve stejné díře jako u předního, poloprázdné tlumiče atd. Rád bych poradil těm majitelům, kteří si koupili RTR verzi aby si vše napřed zkontrolovali, než budou jezdit. Olej v diferáku je rozdíl proti vazelíně. A diferáky těsní dobře. Na obou výstupech jsou gumové "O" kroužky.