1

Téma: Nastavení auta

Sháním na netu nějaký dobrý zdroj informací o nastavení auta. Nemáte nějaké zajímavé linky? Jsem v podstatě začátečník a kolikrát jsem z chování auta překvapený. A tak zkouším a laboruju a většinou ne příliš úspěšně. Pokud se někoho ptám na závodech tak nejsem moc úspěšný. Spousta lidí jezdí v podstatě základní setup a jsou spokojení. Z těch úplně dobrých nikoho osobně neznám a tak se zdráhám zeptat. Připadá mi to jako tahání těžce nabytého "know how". Navíc mám úplně jiné auto než všichni kolem mne a tak nemůžu ani nic napřímo srovnat. Nebo bude někdo ochotný poradit přímo tady?

2

Re: Nastavení auta

hele kontaktuj me na ICQ nebo na mail! pokecame o tom, napisu ti nejake tipy a tak ...

3

tak tak, ja nebyl liny, vzal jsem auto a dojel jsem za Ondrou a on mi to nastavil, auto uz nelita tak silene, vymena pneumatik ze seriovych za tamiye dela taky hodne, proste RTR je sice super po cenove strance, ale po tom co osoupete seriove gumy, zjistite ze to auto potrebuje krapet vyladit a uz ty barevny papirky z penezenky jen litaji smile

4

MODEROVANO - nulova informacni hodnota - vykrik do tmy
----------
hejkal

5

Sháním na netu nějaký dobrý zdroj informací o nastavení auta.

ahoj,
dole v prispevku je link na slovenske stranky. Spravce tam zverejnil prelozenou nastavovaci tabulku a "setup book" (ten je v eng) ze stranek Teamxray. Zbezne jsem na nej koukl a mohl by ti byt v necem prospesny. Ber to spis orientacne. Osobne nejtezsi na cele vede nastavovani je analyza chovani podvozku, pak uz je to sranda. Chci tim naznacit, ze poradit pres net jde dost tezko. Pokud se prijdes podivat na zavody, tak ti nekdo urcite poradi primo na miste.

Ten link: http://www.rcchampions.sk/index.php?option=com_remository&Itemid=58&func=selectcat&cat=3

6