1

Téma: Thunder tiger Phoenix ST2 / AT10

Koupil jsem tuhle truggynku synovi, opravil co  bylo špatný a teď se chci pustit do malých úprav. Namísto 20Z stejnosměru zvažuju koupit Mig 600 (7,2V turbo/18200ot. , nebo 8,4V/14500ot.???) kvůli nižším otáčkám a větším "krouťáku" a namísto standartních 10cm kol cca 13cm, kvůli lepšímu překonávání překážek - sám mám totiž monstera. Koukal jsem na gumy z HPI Wheely king, ale z videí mi příjdou tvrdý. Pak jsem našel jedny na Ebay, ale tam je tvrdost otázkou, navíc tenhle vzorek je hrozný na sněhu. Rozhodně budu rád, pokud budete mít čímkoliv přispět k tématu.

http://im9.cz/iR/importprodukt-orig/44e … 8a01f8.jpg
http://www.megamotor.cz/v4/script/default.php
http://www.hpiracing.com/en/part/4894
http://www.ebay.com/itm/4xRC-1-10-Off-R … 339690e1eb

Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)

2

Re: Thunder tiger Phoenix ST2 / AT10

Koukám, že nikdo k tématu nic nemáte, takže pokračuju zase já. Trochu jsem s autíčkem pojezdil a po nějakých 10-ti 15-ti minutách prakticky na plný plyn je motor horký. Původně mělo motor se 17 závity a pastorkem 17z, teď má 20 závitový s 18z pastorkem, což dělá celkový převodový poměr 11,6:1 , takže těžkým převodovým poměrem to hřátí myslím si není. To by navíc byl horký i regulátor (což byl při první jízdě s 20z pastorkem po cca 3 minutách). Obávám se, že když koupím Mig 600 (jak jsem chtěl), ono se nic moc nezmění a bude topit i on, protože přece jen není to stříďák a nějakých 50% proudu se mění na teplo...

Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)