Re: Arrma Kraton/Talion 6s BLX
sezen si o cislo vetsi torx a naklepni ho ta nafest kladivem, ja tak povolil vzdy uplne vse
REVO 2.5R, REVO 3.3,
http://neilz.rajce.idnes.cz/
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
sezen si o cislo vetsi torx a naklepni ho ta nafest kladivem, ja tak povolil vzdy uplne vse
Hmm, mozna zkusim, ja si spis hral s myslenkou, ze ten vetsi sestihran lehce pribrousim a pak namlatim, problem je ale v te hlave sroubu, ze ten sestihran tam zapadne tak napul. Proto se mi ten prvni proticil, pac nebyl dostatecne zapusteny.. Nevim, co s tim, bracha to zkousel odvrtat, ale nic moc, taky to k nicemu nevedlo...
Jinak dnes super jezdeni v Prerove, krasny skoky, ani jeden pad, s autem si zaciname konecne rozumet, bohuzel jsem nedojezdil,pac mi pravdepodobne odeslo servo. Model proste nezataci a kdyz ho zapnu, tak se ani nepohne, jak to melo ve zvyku. Divne je, ze tomu nepredchazel zadny pad, naraz a podobne, proste pri vyjezdu ze zatacky najednou vysadilo. Zadne cukani serva, divne zvuky a podobne, jako kdyz se mi to stalo u maleho reva. Nic.. Pro jistotu jsem mrknul i na prijmac, ale konektor vypadeny neni. Premyslim, ze ho zkusim reklamovat..
I tak ale zatim prevlada nadseni, jezdi se s nim skvele, naprosta parada Jen by to chtelo utahnout ten stredovy diff a vymenit pastorek.
PS: zkousel jsem maximalku, pro zajimavost ve stocku se 4s baterii a zakladnim pastorkem - 53km/h dle GPS
na nejake odvrtavani se vykasli proste vem torxovej bit a natluc ho tam co nejvic to pujde
Zkus tam narvat ten šestihran přes nějakej ubrousek nebo slaboučkou látku ,mohlo by to vymezit vůli...;)
Naposledy upravil: Funadzy (31. 05. 2015 19:34:21)
No jestli už jsi začal s odvrtáváním, tak už to budeš muset dodělat a je to pěkná pakárna protože ty šrouby jsou pěkně tvrdý. Možná že zničíš pár vrtáků :-) Ale jestli ne a píšeš, že je šroub zalepený, je dobrý ho pořádně prohřát pájkou (pokud není nikde v okolí plastový díl, který by se teplem mohl zničit) Lepidlo teplem obvykle povolí. A pak torx, jak radí kluci, to je ta nejobvyklejší varianta.
Diky za rady, pajku nemam, dnes jsem kupoval novy sestihran, mam i torxove bity, klepal jsem do toho kladivem (zase ne moc, bojim se o elektroniku z druhe strany), trochu se zasekl, kousnul, ale opet protocil, zkratka bez sance s tim hnout. .. Posledni pokus bude freza a pak to vzdavam, se** na to a odvezu to na prodejnu, sice budu vypadat jak idiot, ale co uz..
Ahojda, tak sroubek ven, kotoucem se udelal zarez a pak sel povolit. Konecne tak vymeneny olej ve stredovem diffu, ted mam vzadu 3000, stred 10 000 a predek 7 000. Vcera jsem ten setup testoval a auto se mi jevi nedotacive, preymyslim, co s tim, mozna zvednu tuhost v zadnim, pac do stredaku uz ridsi olej kvuli akceleraci nechci davat.. Ale pockam napred na nova kola, nez do toho budu zase sahat. Jsou uz na ceste, s plnymi disky.. K tomu i balancer na vyvozavani kol No ale dalo to zabrat neco na tu truggy vubec sehnat, obchody jsou plne jen pneu/kol pro buggy. Take jsem vymenil pinion za vetsi a vymenil servo za digitalni HiTec s tahem 24kg. Jak budu mit nove obuti a kola vyvazena, zkusim zase maximalku Jinak bratrovi prisel Serpent Cobra, buggyna, osmina.. Za ty penize vynijkajici RTR set a nadprumerne kvalitni volantovka k tomu, ja uz jsem se po tomto setu koukal pred Talionem, ale nakonec vyhrala truggy a tu serpent v RTR nenabizel. Vyvazeni buggy dokonale, model se jevi jako velice stabilni, obzvlast ve skocich exceluje. Robustni konstrukce, videl jsem ted ten stejny model i na zavodech ve Skripove a udajne bezporuchovy. Kdyby nekdo premyslel nad buggy, tak Serpent parada!
Čuss,mám Kratona a podle manuálu je podvozkově naprosto shodnej s Talionem a origo olej v diffech je P/S/Z - 7000/10000/7000cst ,takže jsis dal o5 stejnou hustotu,jaká tam byla.... (až na ten zadek,kterej máš řidší)
Naposledy upravil: Funadzy (08. 06. 2015 09:20:31)
To mas pravdu, v manualu jsem to take dohledal a trochu me ta hodnota v zadnim i prekvapila.. Zalezi ale, jak jdezdis a kde atd, ono se tim striktne ridit neda. Nicmene ty oleje tam spise nebyly nez byly.. Tudiz diferaky rozhodne nemohly spravne pracovat. Nejhure tovarni "plneni" odnesl stred, ve kterem se to koupalo v kovove kasi. Skoda, ze to takto vyslovene odflaknuli. Chybela take vazelina, kterou ja krome oleje davam jako zaklad na vsechna ozubena kola..
k tem olejum, vzadu by mel byt vzdy stejne nebo spis hustsi olej nez vepredu, zadek ti zabira a je dost nezadouci kdyz ti kvuli ridkemu oleji jedno kolo zacne pri akceleraci prokluzovat
Hmm,tak mě se zdálo že jsem to měl naplněný z výroby dobře... Asi ten tvůj kousek plnili ke konci šichty... No hlavně že už to máš skoro vyřešený...
Náplně z výroby taky v pořádku u mého Talionu. I nastavení podle výrobce zatím funfuje dobře. Jen ložiska kolem zadní napravy odchazejí.Tlumiče též v pořádku,jen sem lehce dotáhnul,chtělo by to delši pružiny možná....když jiný olej na zadek,tak mín jak 5000 bych nezkoušel.
Naposledy upravil: mouchator (09. 06. 2015 18:50:16)
https://www.youtube.com/watch?v=nuC86CzgT88
Našel sem dokonce stejný díl levnější co by měl vyřešit praskání,ješte nemám,ale časem určitě objednám.Od Team Durango
Naposledy upravil: mouchator (10. 06. 2015 08:33:32)
Myslis, ze lze pouzit dily z Durango DEX8T 1/8 Electric? Uz jsem ten jejich kit trochu zkoumal a myslim, ze by snad minimalne nektere dily mohly byt kompatibilni..
PS: diky za predchozi odpoved, nakonec jsem skoncil taky u stock hustot v diffech
Naposledy upravil: Mexxx (10. 06. 2015 15:28:04)
Ahoj, tak dorazila nova kola HPI racing, jsou docela mekka, jak vlozka, tak samotne pneumatiky, asi nejaka soft smes, navic maji offset, jemnejsi vzorek, nic lepsiho jsem v nasich obchodech za rozumny peniz ale nenasel. Na blbnbuti asi budou stacit.. Nebo to jsem si alespon myslel. Dnes jsem je jen lehce projel a kupodivu dobre, zatim lepsi, nez jsem cekal, uvidim o vikendu, to budu testovat mnohem vice:) Konecne ale plne disky, navic v reflexni barve.. Foto nevim, jak se vklada, tak alespon prikladam odkaz na rajce, casem budu pridavat dalsi a videjka http://talion.rajce.idnes.cz/rajce/#talion.jpg
Naposledy upravil: Mexxx (11. 06. 2015 21:59:46)
Můžu se zeptat, kde jste Kratona kupovali? V CZ shopech moc vidět není a když ano, tak cenovka je vyšší. Klidně přes SZ, díky...
Původně jsem chtěl jetý e-revo, ale Kraton se mi docela zamlouvá
v praze v rckingu maj jak e.revo tak kratona vystavenyho
to asi ano, ale 15,5 za nej nedam Ale i tak diky.
Ahojda, spravna volba, porovnavas ale neporovnatelne, Kraton je jina liga.. realne minimalne za polovicni cenu, kdyz vezmes v potaz CVD osy a kardany, duralovou sasi, stredovy diff, lepsi tlumice a lepsi jizdni vlastnosti a odolnost.. A cena 13 400kc, to je proste luxus na to celkove zpracovani a osminu V SZ vice info, cus;)
Rc King? Bych nechtěl ani tužkovky.... drahota
tak na cenu sem nekoukal jen vim ze ho tam maj protoze sem na nej tam koukal
mexxx:
nerikam ze neni kraton dobry auto, ono se na nem vpodstate ani nema moc co rozbit protoze proti revu je to mnohem jednoduzsi auto ale s tim prichazi i nevyhody v podobe mnohem mensiho mnozstvi nastaveni podvozku, lepsi tlimice to si nemyslim u reva sou tlumice paradne vyreseny a osobne jak uz sem psal stredovej diferencial povazuji za - pokud neni poradne "utazenej"
o kratonovy sem pred koupi reva premyslel ale pro me jako technika je to auto nezajimave, je udelany tak aby jezdilo a bylo jednoduchy ale tim je pro me nudne, revo je technicky mnohem zajimavejsi ale ma i sve nevyhody a musis vyladit slaba mista kterych z vyroby ma nekolik
Zacinam mit pocit, ze ses nejaky troll a nemyslis to vlastne ani vazne.. Revo uz dale rozebirat nebudu, kdyz je nekdo natolik blbej a vyvali hrubo pres dvacet litru za plastovy srot, jeho vec. Arrma taktez nepatri do top tridy, ale kvalitou je o mile dal a za polovicnu cenu. Tva teze se stredovym diffem je naprosty nesmysl, take ti to dal ale vyvracet nebudu. A konecne pokud ses natolik technicky typ, kteremu je Kraton vlastne malo, jelikoz je prilis "jednoduchy" (i kdyby to byla pravda, tak budes asi jediny, kdo by toto bral jako nevyhodu), proc sis tedy nekoupil nejaky zavodni set za 10-14 000? S elektronikou a rc soupravou bys byl na cene reva a mohl sis hrat s nastavenim od rana do vecera...? Navic si uzit sestaveni celeho modelu sroubek po sroubku vcetne instalace a propojeni veskere elektroniky? Chapu, asi bys nemel co potom opravovat a vylepsovat.. Technicky totiz na tento "skvost" nic nema
Naposledy upravil: Mexxx (15. 06. 2015 00:33:02)
nekupuju nova auta, dal sem za samotne revo min jak ty za kratona/talona.
ja nerikal ze jednoduchost kratona je nevyhoda, jen na nem proste neni nic technicky zajimaveho co by me lakalo ke koupi a neboj sestavovani celeho modelu uz sem si uzil hned po koupi kdyz na nem nezustal jedinej sroubek
prijde mi ze ses strasne zaujatej, nikdy sem nenapsal ze je kraton spatne auto a ani si to nemyslim, a na zimu si ho mozna poridim na blbnuti ve snehu kdyz bude revo na rozborce za to koukam ze tobe revo asi prejelo kocku kdyz ho tak "vychvalujes" :-D
Nazdar v nedeľu sa mi stala dosť neprijemna nehoda s kratonem spadol mi do vybagrovanej diery plnej vody ,takže som s neho urobil nechtiac ponorku. Komplet cele auto pod vodou asi na 30 sekúnd už som myslel že elektronika v prdeli (začal som hľadal novy regler), ale mam ju nastriekanú s nanoprotech. Nechal som ho uschnúť na 24 hodín a všetko funguje ako ma super to poteší že to niečo vydrží
Naposledy upravil: jano666 (17. 06. 2015 11:39:36)
Musim se přidat,já mam s nanoprotech stejnou zkušenost ,ale s přijímačem .Když jsem ho stříkal byl už mokrej a "nefunkční" ,rozebral ,nastříkal nechal vyschnout do druhého dne a von normálně maká dál.... tak nevim jestli je to fakt tak učinný...! nebo to bylo něčim jiným....
Naposledy upravil: Funadzy (17. 06. 2015 12:38:59)