1

Téma: Motor F4,6 - oranžový píst

Ahoj,

dnes jsem zajížděl nový motor (HPI Nitro Star F4,6), vše probíhalo celkem hladce. Vyjel jsem asi 4 nádržky. Po skončení ježdění jsem šel asi 5 minut domů a hned po tom co jsem dorazil jsem vymontoval svíčku, abych tam mohl nalít AfterRun olej. Vymontuju tedy svíčku a najednou vidím, že je píst pokrytý souvislou oranžovou vrstvou. Lekl jsem se jestli to není rez, ale to asi těžko protože za 5 minut to asi zreznout nemohlo. Napadlo mě jestli to nejsou nějaké zbytky paliva, které je mimochodem oranžové (je to Tornádo 20% clean power). Každopádně jsem ho prolil AfterRunem a nechal ho být a čekám na radu od zkušenějších. Jsem naprostý nitro začátečník (jezdil jsem jen s elektrou), tohle byla moje premiéra. Fórum jsem pročetl, ale nic podobného jsem nenašel.

Snad jsem to popsal dost podrobně, kdyby ne ptejte se.
Předem dík za odpověď.
honzino04

Já: HPI Trophy 4.6 truggy, XRAY XB4 2013 (LRP 6,5k+LRP Spin PRO), Himoto EMXT-1 na vrakáči smile (už nikdy víc...)
Táta: Fiat Abarth 124 (rallye legends)     
                                                                                                                                   -Přeju hezký den smile

2

Re: Motor F4,6 - oranžový píst

Ještě jsem zapomněl dodat, že když jsem motor přikryl látkou a tahal za startér, tak z něj žádná tekutina nestříkala.

Já: HPI Trophy 4.6 truggy, XRAY XB4 2013 (LRP 6,5k+LRP Spin PRO), Himoto EMXT-1 na vrakáči smile (už nikdy víc...)
                                                                                                                                   -Přeju hezký den smile

3

Neni to zadny problem.Toho oleje tam staci kapnout par kapek a protocit motorem.Cim vic ho tam das,ti hur to pak budes startovat.

hormann HT3v3

4

Ok, díky takže se nemusím ničeho bát. Ten olej leju do karbecu a otvorem na svíčku. Ještě jednou díky za radu. Kdyby měl ještě někdo jiný nějakou připomínku, klidně napište, bude se to hodit smile.

honzino04