Téma: Olej do diferenciálu E Maxx
Ahoj, můžete mi poradit, jak často a kudy kontrolovat a případně doplnit olej do diferenciálů? Zdali je to potřeba?
Moc díky za radu:)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Ahoj, můžete mi poradit, jak často a kudy kontrolovat a případně doplnit olej do diferenciálů? Zdali je to potřeba?
Moc díky za radu:)
Tak olej v diferáku je dobrá věc. Zdali ho tam máš dost, nebo zdali je suchej zjistíš tak, že diferák rozebereš.
A jak často se musí kontrolovat? Auto mam nové, ani né dva roky.Vůbec netuším jak se tam leze, nevíte někdo o nějaké manuálu jak na to?
je to jak u reva take domecek planetovejch kol ma tesneni takze tam se o silikonovej olej nemusis bat a v domecku hlavniho ozubeneko hola diferencialu je vazelina a ta ti jen tak nevyschne.
pokud nemas doma silikonovej olej pro diferencial kterej je hodne hustej aby ztezoval planetovejm koleckum aby se tocili tak bych se do toho nepoustel.
vsechno v diferencialu je utesneny takze jediny co ti ho muze ponicit sou vylamane zuby na hlavnim ozubenym kole, jestli ma vylamany zuby zjistis jednoduse, chytis obe kola jedne napravy a pomalu s nima budes otacet v jednom smeru, pockas nez se ti takhle roztoci kola druhe napravy (u 4WD modelu) coz bude tak 1/8 otacky mozna trvat kvuli vulim a budes sledovat jestli v jednom miste to jakoby necukne nebo se jedna naprava uplne neprestane otacet, to by znamenalo ze mas znicene hlavni ozubene kolo.
a k tomu manualu, na tehle strance najdes snad vsechny manualy na traxxas auta.
http://www.rcworld.com.au/Traxxas_Spare_Parts_Finder
Ahoj, já dělal oba diferáky na Emaxovi před měsícem.
Tak jsem to poznal tak, že to pěkně vrčeloa nejelo. A hle, rozlomený zuby na hlavním kole.
A já tam měl a dával vazelínu pro diferenciál.
A stačilo mi rozdělat vše jen na jedné straně, aby mi ,,vpadl ,, celý ven.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.