Téma: Výkon střídavého motoru - TETON
Jestli jsem pochopil správně, tak se střídavý motor do Tetona nedoporučuje kvůli jeho velkému výkonu, že to prostě konstrukce auta nevydrží, ale pokud mi nejde o výkon, ale odaleko větší životnost ve srovnání se stejnosměrným motorem, tak by to mohlo jít, ne?
Tím chci říct, že aktuální regulátor Tetona umožňuje snížení výkonu motoru na 50% a pokud bych měl i střídavý regulátor, který by to umožnil u střídavého motoru, tak bych se dostal snížením střídavého výkonu na plovinu asi navýkon jaký má stejnosměrný motor na maximální výkon, takže by ty součástkymohly být relativně v pohodě, a já bych nemusel řešit výměnymotoru :-)
Soudím tak podle toho, že se u aut uvádí rychlost 30km/h u stejnosměrných a 70km/h u střídavých, takže polovina střídavéhé rychlosti je rychlost stejnosměrná.
Mohlo by to takhle fungovat?
Jsou střídavé regulátory s omezovačem výkonu?