1

Téma: Reely DT5 Short Course

Zdravím,
prvně bych chtěl předeslat, že jsem totální začátečník, tak mě, prosím, nekamenujte smile
Rozhodoval jsem se mezi SC Himotem (Zenit nebo Corr Truck) a výše uvedeným modelem, a i když mi Himoto přijde podle parametrů na papíře lepší, nějak mi víc pohledově a zpracováním (z fotek) sednul Reely.
Moc jsem ale k tomuto modelu na internetu nenašel a tak bych se chtěl zeptat, co k němu koupit za aku a jakou nabíječku doporučíte, případně na co si dát pozor a i nějaké zkušenosti, pokud ho někdo máte?
Děkuji!

2

Re: Reely DT5 Short Course

No tak je to Reely takže si dej pozor na všechno lol  wink
Aku třeba tuhle : http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ … 35C-70C-HC
Ale můžeš i s větší kapacitou , jen si raději zkontroluj rozměry , aby ti šla do toho kastlíku wink

Nabíječka : http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ … y-zdroj-6A

Naposledy upravil: Lukidol (08. 07. 2014 23:04:05)

- -  Servis RC modelů :     Fotky    Videa    Blog    Zvuk    Tel:  608 249 147  - -

3

Aha, takže rozdíl mezi Reely a Himoto není lol

Aku už jsem si vyhlídnul LiPo 6200mAh, tak bych si vzal asi dvě a ta nabíječka vypadá parádně, tak tu kdyžtak vezmu, díky smile

4

Nezapomen na konektory a nabíjecí kabel. wink

- -  Servis RC modelů :     Fotky    Videa    Blog    Zvuk    Tel:  608 249 147  - -

5

At hledam jak hledam tak nikde v Čr jsem nenasel nahradni dily na tento model.
Jedine nahradni dily jsem nasel na conrad.cz kde maji pro tento model asi 2ks:)

http://www.conrad.cz/tuning-nahradni-di … 5.c1202232

Takze byt tebou tak bych do neho nesel dokud nemas zajisteny nahradni dily aspon u nekolik prodejcu v CR.

Obecne plati ze nejdulezitejsi je vzdy dostupnost dilu coz ma Himoto u nas bezkonkurenci

Turnigy Desert Buggy Brushless 2WD 1:10
Himoto Monster EMXT 1 4x4 RTR 1:10 (verze 2014)

6