Téma: Trocha soustruznicke prace :-)
Chlopi pochlubte se se svyma zkuzenostma se soustruzenim kotvy, ceho se vyvarovat nejake tipy. Diky
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Chlopi pochlubte se se svyma zkuzenostma se soustruzenim kotvy, ceho se vyvarovat nejake tipy. Diky
Chlopi pochlubte se se svyma zkuzenostma se soustruzenim kotvy, ceho se vyvarovat nejake tipy. Diky
No chce to soustružit raděi častěji a ubírat menší šponu!
jedna z veci, ktere je potreba se vyvarovat je prostriknuti kotvy motorsprayem po soustruzeni. Duvod je prosty: motorspray vytvori na stocene plose vrstvu, ktera se velice rychle napali. Vyzkouseno s LRP motorsprayem a HVP.
Kotvu prostrikavam pouze pred soustruzenim.
jedna z veci, ktere je potreba se vyvarovat je prostriknuti kotvy motorsprayem po soustruzeni. Duvod je prosty: motorspray vytvori na stocene plose vrstvu, ktera se velice rychle napali. Vyzkouseno s LRP motorsprayem a HVP.
Kotvu prostrikavam pouze pred soustruzenim.
A já si říkal, proč nám ten komutátor tak černá i při lehčím převodu. Díky Tome!
A já si říkal, proč nám ten komutátor tak černá i při lehčím převodu. Díky Tome!
no, doufejme, ze ti to pomuze :-) neni to vselek
Tak y mě nějakou dobu potrápila nesouosost hřídele kotvy se suportem nože. To pak máš z komutátoru konus a dvě jízdy to nejede. Kontrolně změř digitální šuplerou začátek a konec soustružené části a případný rozdíl oprav posunutím držáku ložisek pod kotvou.
dik ... jasne budu merit ...
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.