Zdravím. Od včerejška sem majitelem Zenita MT Brushless rtr. Po asi 2 hodinách jízdy a seznamováním se s ním m ám pár poznatků. Neučte se jezdit v místnost. Sice větší - 6x6m, ale nárazům se nevyhnete. Na vysílačce co n ejdříve nastavit rozsah plynu na co nejmenší (je tam trim pro jízdu dopředu a dozadu) a naučit se ovládat. Po pár experimentech je samozřejmě odřenej nárazník, trošku kapota atd.
Za ty 2 hodiny jsou následující škody které následovali po nárazech - vyteklý tlumič, protože vypadla vrchní matice po dopadu ze skoku. Závit v pořádku, ale přišel jsem o olej. Vypadlé obě tyčky náhonu, jedna ohlá.
Ve správném nastavení můžou tyčky vypadnout a samozřejmě dát zpět i bez nářadí. Chce to praxi. Překvapení že jsem našel v uložení, u těla auta, gumové O kroužky. Kdosi tady řešil velikosti, tak jestli chce vědět, tak je změřím. Dneska sem auto rozdělal, umyl kola a dotáhnul všechny šrouby. Nebyli moc utažené. Přemýšlím které se budou sami povolovat a na které dát lepidlo na šrouby.
Moc mi nejde do hlavy ta voděodolnost. Přijímač rozhodně není . Je to jen krabička s otevřenými kontakty. Budu muset dát prodlužky do konektorů a ponořit do plastidipu. Konektory no budiž, nějakou vodu vydrží. Motor nevím, ale myslím že by mu to neprospělo. Regulátor prý je, ale vysvětle mi někdo jak může být ventilátor vodotěsný?
Přijímač má volný volný kanál a na vysílači je taky jeden kanál volný. Nezkoušel ho někdo využít? Já bych třeba pro světla nebo pro něco jiného.
Jaký olej do tlumičů koupit? Je nějaký univerzál? Jakou hustotu? A jaké množství? Snad je na youtube návod.
Nějak sem zpozoroval že sou kola trošku rozbíhavé? V manuálu je napsané že jsou nastavené na sbíhání.
Docela hážou kola. Nevím jestli je to samotnýma kolama nebo gumama a nebo kombinací obou? Gumy jsou vyplněné nějaký moilitanem žejo? Tam se taky určuje tvrdost?
Jo a nějaké celkové doporučení ohledně tlumičů? Jestli koupit hliníkové, nastavitelné, oleje, tvrdší nebo pružiny a kryty na pružiny.
Díky za rady