Re: HIMOTO MONSTER ZENIT MT 4x4 RTR 1:10 (2.4GHz)
Tak kastlu ještě podlepenou nemám,ale už mi o tom říkal kamoš, takže se na to taky chystám. ale má za sebou už dost přemetů a fakt se divím že zatím drží :-D
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 13 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Tak kastlu ještě podlepenou nemám,ale už mi o tom říkal kamoš, takže se na to taky chystám. ale má za sebou už dost přemetů a fakt se divím že zatím drží :-D
Zdravim mam Zenita ve stridave verzi a ukroutila jse mi hridel motoru orig. Mam dotaz je mozne ji vymenit nebo budu muset koupit novy motor? Diky za radu.
No já nevím, ale vzhledem k ceně motoru, tj cca 20 USD/30 EUR, se podle mě oprava nevyplatí. Nebo zkus prodejce, který ti motor prodal, ten by ti měl nejlépe poradit a sdělit, zda je tento díl k dispozici (podle mne ale ne).
Naposledy upravil: 1viper1 (31. 03. 2015 14:02:47)
No ja motor nekupoval je tam ten orig. EZRUN 3210kv.
Mam jeste otazku mam tam dat to same nebo neco lepsiho,ale prd jse v tom vyznam co je lepsi jestli 3000kv nebo 3300kv atd. Muze nekdo poradit jak jse to znaci diky.
Tomis: hřídelku si myslím že nekoupíš, do některých motorů jdou koupit nový uhlíky,ale hřídel asi ne. jinak s tím motorem když máš označení 3000kv ,tak je to vlastně počet otáček na volt baterie. tím pádem 2S lipo má 7,4 V krát 3000 se rovná že motor točí 22 200 otáček. což do zenita stačí. já mám 3000kv, jezdím na 3S lipolku,ale na ovladači to mám stáhnutý. origo motor koukám že má 3210kv, takže když vezmeš 3000kv,tak to bude drobet pomalejší.
Ja jsem jezdil 2S a stim origo mot. a lice to slusne. A to kv teda cim vysi tim lepsi?
Určitě ne. S počtem Kv je třeba počítat při jakémkoli výberu pohonu a určené aplikaci. Nejlepší je vybrat nějaký kompromi mezí výkonem a kroutícím momentem. Laicky řečeno. Čím vyšší Kv, tím klesá kroutící moment (tah,síla) a zvedá se rychlost (vyšší otáčky).
Čím měnší Kv, tak tím jsou otáčky nižší, ale stoupá kroutící moment. To platí obecně při použití stejného setupu v autě. Je to jako jízda v autě s manuální převodovkou... U el pohonu platí, že výkon se zvyšuje napětím (V) a né proudem (A). K tomu se ale musí opět uzpůsobit převody, Kv motrů, a počet šlánků, který tímto stoupá.
Příklad. U mého EDF tryskáče lítám na 4S baterku, motor mám 3200Kv a odběr je 90A na plný plyn. Teď tam dám motor 2200Kv, baterku 6s a poklesne odběr na +/- 65A a navýší se tah o kilo. Zkrátka výkon dostáváš napětím. Ampérama se sváří... A to my přeci nechcem
A nejake doporuceni do Zenita?
Nevím co v tom autě je, ale tipuju klasika pro 1/10 velikost 540 s hřídelí 3.17. Alternativa by byla tahle http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … Motor.html
Maji ho i v EU skladu. Bude neznatelně rychlejší. +/- 100Kv je celkem nezantelný.
Nebo tenhle http://www.mz-racing.net/p11019-et0335- … -1-10-13t/
A tenhle jsem měl v byggy a byl v pohodě http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ … sensorless Případně si můžeš upravit výkon pastorkem
Koukam na toho EZRUNA s toho bighobby a ten vypada fakt dobre. No pastorek uz tam mam 17ti zub origo je tam 15.
Kluci, dá se koupit hlavní ozubený kolo jiný než plastový? jak sem měl zničenej pastorek, tak bylo načatý i kolo, no dal sem tam mosaznej pastorek a během pár okamžiků sem si všim že na velkým kole mě chybí pár zubů....nepoužitelný.
Mosaznej pastorek je moc měkkej, jsem se kdysi dozvěděl od zkušenějších. Když se opotřeboval, vzal ti sebou i spur gear. Kup ocelovej pastorek a po seřízení zubový vůle to bude v pořádku i s plastovým spur gearem. Ocel/plast mají i mnohem výkonější auta (např. Revo, starý spalovací Savage a určitě i mnohý další).
Já teda myslím že je mosaznej, na stránkách ani na obalu to napsaný není,ale je zlatej, magnet sem nezkoušel. jinak 13 zub se tam asi pořádně nedotlačí že? ten sem právě koupil,ale potom ještě dva 15T..... ,tak kdyžtak tam dám 15tku...
Já očesal spur (mám tam mosazný pastorek)dneska a vracím se zpět k celoplastovému řešení. Plast oproti mosazi vydrží cca stejně, ale cena je čtvrtinová.
Cau chlapi :-) Mám HSP Katana (4WD truggy) a ovladač mám HIMOTO MT300 2,4Ghz a mám v něm 4 baterky typu NimH 2700mAh značky GP je možné že ten ovladač je vycucá za 3 hodiny ježděňí ? Sice ne uplně , ale při novém nabiti nepozoruji zadne vady v řizeni ale při tři hodinovem ježděňí mi sám zatočil bez mého zatočení volantíkem..Udělalo mě ot 2x zatim....
A taky budu dávat chladič na motor a na motoru je nálepka viz. odkaz na rajče tu mám sundat a jeste kolem motoru je plech ten sundávat asi nemám že ? Chci na chladič nanést teplovodivou pastu aby lépe přenášel teplotu :-)
Jinak totiž po 30 minutách jízdy motor šíleně páli, že na něm neudržím prst :-)
Dik za info :-)
http://airman64.rajce.idnes.cz/HSP_Katana_1_10_Truggy/
Naposledy upravil: Lukidol (05. 05. 2015 20:03:01)
Jestli jsou ty baterky NiMH nové, možná ještě nejsou pořádně zformátované nebo jestli jsou starší, může už ti jedna haprovat a přeci jen na 4 accu 1,2 V máš proti alkalické baterce 0,8V rozdílu. Takže pak stačí malá odchylka na jednom článku a může se stát. Navíc nezapomeň, že tužkové MiMH (pokud nemáš accu typu ReCyko - tedy bez samovybíjení) se poměrně rychle vybíjejí samy od sebe. Doporučuju dát tam ReCyko nebo Enelop (nebo cokoliv s touto technologií) a máš relativně klid, používám Enelop.
Chladič přesně jak říkáš, mám to také tak. Samolepka pryč, teplovodivá pasta. Kdyby to pořád nestačilo, budeš muset přidat větráček.
Ok díky :-) No kupovat baterky ktere nejsou nabijeci do ovladače je blbost při jejich spotřebě :-) To bych jen kupoval baterky :-) Sou to obyč Gpčka no a nabijim to jejich nabíječkou.... Uvažuju že si vyfrezuju plošňák a připájím držáky a budu je nabíjet nabíječkou turnigy accucell 6 teda snad to zvládne jen musim nadtim podumat jak a co :-)
Tak zitra vymontuju motor zbavim nálepky vyleštim povrch a nandám chladič s pastou a jazda :-)
Diky za rady :-)
Kúp si Sanyo Eneloop, ja som ich používal vo foťáku, teraz vo vysielači, sú to spoľahlivé akumulátory, takmer sa nevybíjajú a cena cca. 280 KČ za 4 kusy je prijateľná.
Koukám do alfacompu kde bych mohl obednat a ty sanya tam nejsou moc jen jeden druh....A ty recyko jsou co rikate na tyhle? To by slo ? https://www.alfa.cz/product.php?eid=10514007C0900002UBA
Vzhledem k tomu, že všichni výrobci používají shodnou technologii výroby těchto akumulátorů, je to v podstatě jedno. GP jsou kvalitní baterky.
Na nabíjení nabíjecích baterek používám výhradně nabíječky Ansmann.
Naposledy upravil: 1viper1 (05. 05. 2015 21:12:28)
Já jsem před lety koupil M+M z Penny za 109,- , nabíjím je stařičkou "furtonabíječkou" proudem 120mA a jsem spokojený. Ale dokud jsem je nabíjel nabíječkama s delta-peakem, vydržely hodně krátce. Možná to souvisí s vnitřním odporem, který po zahřátí hodně stoupnul a nabíječka baterie zbytečně brzo vypnula, nevím... Jak máš starý ty GP-čka?
Počítám tak dva roky a z toho přes zimu tak 6 měsíců sem na ně nešáhl a nabíte určitě taky nebyli byli spíš tak na polovinu nabité no :-)
Ahoj,
nezkouseli jste v posledni dobe nekdo menit hlavni kolo diferencialu na Himoto Zenit? Objednal jsem si tuto soucastku (HM31008) a po namontovani zjistil, ze mi diferencial drhne. Po blizsim prozkoumani jsem si vsiml, ze to kolo je trosku jine nez to puvodni, trosku jiny tvar zubu a hlavne je o cca 0.7 mm tlustsi. Takze kdyz to smontuju, nejenze se diferencial volne neotaci, protoze je sevreny v tom ulozeni v podvozku, ale navic i spatne vychazi vule mezi ozubenim hrusky a toho kola (pri otaceni jsou citit jednotlive zuby a je to hlucne).
Psal jsem i volal do Pelikana, potvrdili mi ze je dil jiny nez driv, ze maji tuto novou varku pravdepodobne od prosince 2014 a ze jsem prvni, kdo si stezuje. Objednal jsem si i dalsi kus, abych si overil, jestli neni spatny ten prvni co jsem si koupil, ale je to to same.
Nechce se mi verit, ze to ostatnim bez problemu funguje. Uz jsem tuhle soucastku jednou menil a bylo to v pohode, jenze to byla ta predchozi verze.
Asi budu muset nejak vypilovat ulozeni diferencialu do podvozku a to same udelat i v drzacich tlumicu, coz bude neskutecna drbacka. Anebo tam dat nejake uzsi lozisko, pokud existuje.
Neresili jste to nekdo?
Dik
Bob