1

Téma: Rychlost nabíjení.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … Maxx_.html

Mám tyto baterky nově a zajímá mě, jak je nabíjet, kolika A?
Na nabíječce mám nastaveno bězně 5A když nabíjím kapacitu 5000mAh, ale tady
Mi to nabíjíjelo chvílu 1.A po 5ti min to nabíjí 5.A, což je asi ok.

Na nabíječce teď svítí:
Li2S, 5A, 8,07V, chvilama okolo 7,7V

Pak mám 3S, 5000mAh
Na nabíječce přepnu na 3S a 5A mám nechat?
Díky moc!

2

Re: Rychlost nabíjení.

ahoj na těch stránkách je napsáno: max charge 10 C (maximálně 10×kapacita) takže by měly zvládat až 76A ale to ti asi nabíječka nezvládne :-D. neber moji radu jako stoprocentní pravdu, taky nejsem moc odborník :-D

Xray M18T 7200kv 2s lipo
Xray M18 Pro mig280 2S lipo
Bylo: Maverick strada XT 4300kv 2s lipo

3

Re: Rychlost nabíjení.

Ahoj,

máš pěkné nadupané akupacky. Napiš do jakého auto sis je pořídil.
Můj synovec má na jednom letadle taky Turnigy LiPo (asi ale trochu postarší typ),
a je spokojen - řekl bych, že jsou celkem dobré, tedy dobrá značka.

Nevím, jestli už Ti někdo neporadil, třeba přes SZ, ale přesto přikládám můj komentář, i přesto,
že se zde na fóru o nich nějaká ta reference už nechá najít.

Koukal jsem na Tvůj odkaz HK, a dovolil bych si tedy pár poznámek.
U těch Tvých LiPo se tam uvádí:

Capacity(mAh) 7600
Config(s) 2
Discharge(c) 40
Weight(g) 377
Max Charge Rate (C) 10
Length-A(mm) 154
Height-B(mm) 45
Width-C(mm) 27

V textu ale uvádějí tuto (v některých parametrech) mírně odlišnou specifikaci, a to:
- provedení je 2S2P
  To znamená řazení dvojic článků paralelně a tyto dvojice jsou pak spojeny sériově.
  Díky tomu se dosahuje větších Céček, ale toto provedení může mít za následek kratší životnost akupacku,
  to už jsem si 2x zažil.
- Burst Discharge do 80C - krátkodobější vybíjení až do 80ti násobku "C", což je v tomto případě až 80 x 7600mAh = 608 A