Všichni tu jdete na věc velmi vědecky (až na pár výjimek), takže přidám i já svou asi dost humpoláckou verzi. Vytrhnul se mi metrický závit z díry pro kulový čep řízení, což se nedalo vyřešit náhradou za větší závit, takže jsem přemýšlel, jak to nahradit. Nakonec jsem se rozhodl použít materiál, kkterý se nachází snad v každé domácnosti. Z hliníkového víčka od jogurtu jsem si ustřihl dva tenké proužky, široké +- jako průměr závitu. Každý proužek jsem uprostřed přeložil a vložil do otvoru tak, aby přehyb byl hlouběji, než bude konec šroubu. Ty dva konce , co byly venku jsem rozevřel, aby mi to celé nezapadlo dovnitř a zkusil tam zašroubovat ten čep, aby se tam vytvořil prostor a plíšek si dobře "sedl". To samé jsem pak udělal i s druhým proužkem, jen jsem ho pootočil o 90°. Pak jsem do otvoru kápnul trohu sekundovéhp lepidla a párátkem jsem ho rozetřel především do oblasti mezer mezi proužky plíšku, aby se hliník přilepil k plastu uvnitř (lepidlo nesmí být staré, aby bylo dostatečně řídké a dobře zatékalo). Po zaschnutí lepidla jsem jen odřízl zbytky proužků na povrchu a oprava byla hotová. Závit v hliníkové vložce drží perfektně a oprava byla prakticky zadara.
Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero