1

Téma: Servá

Aké servá používate v offroad 1:6 na riadení a aké na plyne?

2

Re: Servá

Standard HS-805, dobrý standard HS-5745 a PROFI Jumbo od Multiplexu.
Na plyn standard HS-645, dobrý standard HS-5945MG a Profi HS-5998TG a nebo např. DS8511. Prostě pořádné servo s 15-20kg. Musí ubzdit v terénu přes jeden kotouč ne 3,5kg jako u 1/8 ale 12-13 kg wink

3

Re: Servá

No pokud chcete to nej tak na řízení Multiplex rhino 4 a na plyn Futabu na číslo si nesomenu ale časem vám ho pošlu.

4

Re: Servá

Na Buggy 1:6 sa standartne pouzivaju serva:
brzda/plyn HS5945, po uprave brzdy, ktora je dodavana v zaklade sa da pouzit aj na zavody.Inac Multiplex mcV2 Power speed/analog/,alebo novsie tipy/digi/ od multiplexu. Profi je servo HS5955 TG.
Na riadenie Multiplex JUMBO/analog/, alebo novsie digi verzie, profi servo je HS5995 TG.

5

Re: Servá

hm, frajere asi prostě víš co je nejlepší. Nojo my amateří zatím nic neznáme.  :oops:

6

Re: Servá

trochu min paranoie, nikdo nic takovyho nerekl
bezduvodny vypady se budou mazat

7

Re: Servá

Pri surfovaní po svete off rad 1:6 som videl, že niektorí jazdci používaju na riadení dve servá. Je to len istenie sa, alebo nejaká moda? Tiež by ma zaujímala tá úprava brzdy. Mohol by som požiadať o bližšie informácie?

8

Re: Servá

Dvě serva na řízení není moda a ani výstřelek.Někdo,přesně ted nevim která firma,dává standartně dvě serva řízení.Já mam jen jedno extra veliký.
A k brzdám.Bud můžeš mít seriovku,bržděnou jednu nápravu či poloosu.Pak se nechá koupit bowdenový set na 4 kola a nebo hydraulika.Taky na 4 nebo i 2.Ale tam se většinou používá 3tí servo.
Pokud je něco špatně,prosim o opravu.

9

Re: Servá

Na Buggy 1:6 sa standartne pouzivaju serva:
brzda/plyn HS5945, po uprave brzdy, ktora je dodavana v zaklade sa da pouzit aj na zavody.

Pýtal som sa na túto úpravu brzdy. To asi nebude hydraulika alebo bowden set. :cry:

10

Re: Servá

Pri surfovaní po svete off rad 1:6 som videl, že niektorí jazdci používaju na riadení dve servá. Je to len istenie sa, alebo nejaká moda? Tiež by ma zaujímala tá úprava brzdy. Mohol by som požiadať o bližšie informácie?


U nás v klubu mají na řízení již dvě serva typu Hitec HS5735,5745 nebo Multiplex Rhino již všichni krom jednoho, a ten stále kupuje náhradní převody....proč?Protože prostě na jedno servo toho je v této váhové kategorii příliš.....

11

Re: Servá

Mohol by si vyfotiť ako ich majú spriahnuté dokopy a ako ich napájaju? Prípadne hod do SS kontakty. Dík,

12

Re: Servá

Kde sa dajú kúpiť v Čechách alebo na Slovensku servá rady Multiplex Jumbo? Prosím do SZ nech tu neprudíme. wink Tieto veľkosti predajcovia akosi neuvádzajú v cenníkoch a katalogoch. sad

13

Re: Servá

Ked sme pri servách, ako máte zapojené napájanie? Používate klasiku, teda servá v prijímači a do prijimača sú zapojené aj baterky, alebo máte napájanie riešené zvlášť? Nehrozí pri klasickom zapojení poškodenie prijímača? Predsa to Jumbo servo má asi väčší odber a nerád by som odpálil prijímač.

14

Re: Servá

Tak to som nevedl, že kolegovia v tejto kategorii sú tak skúpi na informácie. Škoda. sad  sad  sad  Ak sa bojíte konkurencie tak môžem slúbiť, že na preteky do ČR neprídem. lol  lol

15

Re: Servá

no ono je to tu celkově ted´ nějaké mrtvé :?  :?  :?  :?  :? ,mně by zajímalo jaký serva se používaj při tom párovym zapojení , jestli normální jumbo serva , nebo dajaký menší , a samozřemně taky to zapojení jak se ptal Rogi , tak snad se dočkáma , já taky nepujdu v čechách na závody pokud to Profíky uklidní big_smile  big_smile  big_smile  big_smile

16

Re: Servá

dvě serva se zapojují pomocí  V kabelu  a používají se klasická JUMBO serva. Ja používám pouze jedno , ale prý dvě serva tlumí lépe nárazy tím pádem vydrží převody déle.

17

Re: Servá

Ako máš riešené nápájanie palubnej elektroniky?

18

Re: Servá

Napájení je zapojeno do příjmače a zněj do serva řízení a plynu

19

Re: Servá

Ako máš riešené nápájanie palubnej elektroniky?

a na napajeni se samozrejme pouziva 5-ti clanek, nejlepe NiMH. (original v setu jsou NiCd nevalne kvality)

20

Re: Servá

Tak to napájanie 5 článkom beriem ako samozrejmosť. Jazdím aj buggy 1:8 takže niečo o zásadách napajania palubnej elektroniky viem. Potreboval som len zistiť ako je to pri použití Jumbo serv, lebo s tým nemám skúsenosť. Nakoľko ma viacerí kolegovia uistili, že prijímaču nehrozí žiadne riziko, tak som použil klasické zapojenie. Všetko v prijímači. lol  lol

21

Re: Servá

Mam laicky dotaz - proc potrebuju na plyn/brzdu co nejsilnejsi a ne co nejrychlejsi servo? Prakticky i pri pouziti HS - 645MG (9,6kg/cm) dojde pri prudkem brzdeni k zablokovani zadnich kol, kdyz pouziju jeste silnejsi servo tak mi neni moc jasne co tim ziskam. (nevim jestli teda nepouzivate jeste dalsi bovdenove predni brzdy atd., pokud by tomu tak bylo tak uz by mi to bylo jasnejsi)
Diky BG

22

Re: Servá

Pokud mas vse dobre nastavene,tak pro "obycejne "pojezdeni v pohode staci na plyn -brzdu servo okolo10Kg a s rychlosti okolo 0,2sek. Na brzdeni predku /lankem ovladane brzdy/se pouziva treti servo pres mix 2 a 3 kanalu.

23

Re: Servá

Já používám  na řízení MULTIPLEX RHINI Digi 4 a velká spokojenost.
Na plyn HS 5645 MG a tam by to chtělo kvůli brzdě něco lepšího

24

Re: Servá

O výkendu mně po 8 mněsících zhořelo servo na řízení MULTIPLEX RHINO 4 tak ted zkusím HITEC kolik vydrží.