1

Téma: Lipolka a teploty

Zdravím, mohu jezdit s Lipolkou ve Slashi (Brushless eZrun 4000kV) v 32 stupních? Nemohu to poničit? ... právě se o to bojím, dlouho jsem auto nevytáh a po údržbě si ho chci zase užít. Problém jsou ale ty teploty.

Naposledy upravil: Clorky (01. 07. 2012 11:37:30)

2

Re: Lipolka a teploty

Čauvec,jasny že můžeš smile nechápu co by se tím že jezdíš v teple poničilo.

Je: E-firestorm,yokomo dib 2
Bylo toho hooodně smile
http://pavlos12.rajce.idnes.cz/

3

Re: Lipolka a teploty

Včera jsem absolvoval expedici s Revem v délce 27 km. Jel jsem i městem a tam bylo na slunku hodně přes 35. Jezdil jsem sice nenáročný terén a nijak jsem to nehonil (i tak jsem mu nestačil) a na LiPolky to nemělo žádný vliv ani co se týká kapacity nebo vlastností. Pokud je o pár stupňů více, tak maximálně o to teplejší bude baterka a nemyslím, že by jí i deset stupňů navíc uškodilo.
Nejlepší je to trošku testnout a když baterka nebude horká, můžeš pokračovat ve stejném stylu.

Savage Flux HP, 2.4G, E-Revo Brushless, Savage XS SS, Axial Wraith, Latrax Teton,
Night Crawler, TRX-4

4

Re: Lipolka a teploty

slv> Týjo 27km s revem tak to čučím,kolik si spotřeboval sad baterek

Naposledy upravil: pavel1 (01. 07. 2012 11:47:12)

Je: E-firestorm,yokomo dib 2
Bylo toho hooodně smile
http://pavlos12.rajce.idnes.cz/

5

Re: Lipolka a teploty

slv napsal:

Včera jsem absolvoval expedici s Revem v délce 27 km. Jel jsem i městem a tam bylo na slunku hodně přes 35. Jezdil jsem sice nenáročný terén a nijak jsem to nehonil (i tak jsem mu nestačil) a na LiPolky to nemělo žádný vliv ani co se týká kapacity nebo vlastností. Pokud je o pár stupňů více, tak maximálně o to teplejší bude baterka a nemyslím, že by jí i deset stupňů navíc uškodilo.
Nejlepší je to trošku testnout a když baterka nebude horká, můžeš pokračovat ve stejném stylu.

Právě teplotu pod hardcasem nepoznám big_smile.
Jinak díky teda no wink.

A co motor s réglem?

Naposledy upravil: Clorky (01. 07. 2012 11:54:55)

6

Re: Lipolka a teploty

Stačily mě dvě sady, přičemž nabíječka mi hlásila ještě 66% zbytku u druhé sady. Lipostop mám nastavený na 3.5V, takže to nevyjíždím do mrtě. Batreky mám ty, co jsou v podpisu.
Teplotu baterky pod hardcasem nepoznáš, ale nebál bych se toho, protože ten hardcase je dost tenký plast a 60 stupňů - touž neudržíš ruku.

Savage Flux HP, 2.4G, E-Revo Brushless, Savage XS SS, Axial Wraith, Latrax Teton,
Night Crawler, TRX-4

7

Re: Lipolka a teploty

Myslím, že u OFF-ROADů nebude takový problém jako u ON-ROADů na asfaltu, kde je teplota asfaltu kolem 45°. Tam jsme trpěli i za baterie, ale všichni jsme to udejchali smile
Říká se, že 60°pro Li-po je problém, články pak rychleji odcházejí. Motor do 75°také v pohodě neříká-li výrobce něco jiného. Mnoho regulátorů má hlídání teploty vnitřních obvodů a motoru, asi bych se spolehl na to.