Téma: f 103
Zdravím.poradíte mi co dát do F sto trojky za pohon a régl? Mám tam regulátor LRP SPX superrevers a motor LRP Vector 17,5. Prostě je to pomalíí :-)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
RC modely aut » Tamiya » f 103
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zdravím.poradíte mi co dát do F sto trojky za pohon a régl? Mám tam regulátor LRP SPX superrevers a motor LRP Vector 17,5. Prostě je to pomalíí :-)
nikdo? žádný pilot F1?
To je jednoduchý, dej tam to co uřídíš....
Viděl bych to tak na 13.5T víc, tedy co do závitů míň ten podvozek bude zvládat s obtížema i když pochopitelně záleží jak je vyladěnej, čím je obutej a na jakým povrchu jezdíš.
Kluci jezdí i 10.5T ale nevím jestli to má někdo v F103-ce
jj dal bych tam něco na vyzkoušení ,ale nemám šajn o elektrice Tak že,jestli tomu dobře rozumím,čím mín závitů,tím výkonější motor.Dobře,uberu dám tam nějakej 13,5 a uvidím.Co ten régl? Bude tomu stačit?
No....co uřídim....mě jde o to,že jsem na rovince pomalejší než ti ostatní nó?!
jjj čím míň závitů, tím víc poweru
Ten régl by to zvládat měl v pohodě, ale počítej s tím, že dnes je rychlost auta daná mimo závity motoru taky programem (časováním) réglu a to dělá dost velký rozdíly. Pak taky motory jsou různě výkonný podle výrobce. Prostě těch aspektů je tam hodně. Pokud plánuješ jezdit na koberci tak bys mohl zkusit jít případně i do 10.5T ale fakt nevím jestli to 103-ka ustojí a pak taky jestli to ustojí Tvoje ruce.
:-) tak zkusím oba.13,5 a 10,5 co to bude dělat :-). V létě jezdím asfalt v zimě koberec.Pravda v zimě na koberci to bude nejvíc o rukách, bo ty rovinky nejsou dlouhý. Ale v motoru jsem chytřejší...jen zas safra nevím o jakým to ,,časování,, v réglu mluvíš? To se dá nějak nastavit?
Vykašli se na stelovani reglu a jezdi s tím co máš. Já zacal s tím nejsilnějším a zlepšil jsem se az kdyz jsem stáhl výkon na 62%. Ted jsem objednal motor 1750kw....měl jsem 2650kw. Dobře radim, nech si ten pomalý-:)
no jo,ale to nebudu rychlejší a když vidím že mě předjíždí a já víc nemůžu....musím zkusit něco jinýho.Výkon se dá stáhnout vždycky:)
Vykašli se na stelovani reglu a jezdi s tím co máš. Já zacal s tím nejsilnějším a zlepšil jsem se az kdyz jsem stáhl výkon na 62%. Ted jsem objednal motor 1750kw....měl jsem 2650kw. Dobře radim, nech si ten pomalý-:)
clovece, motor kterej ma 1750kw? to je narez!!! co to je vlastne to kw?
jinak k tematu. do 103 jsme davali 17,5 tekina, bylo to pomaly, takze po hranim si s casovanim, se roztavilo prevodovy kolo. Spis res prevody, 17,5 je na to tak akorad, max 13,5 bez casovani, ta by mela jit zprevodovat tak, ze to nebude riditelny. Jakej tam jezdis prevod? jakou ma motor teplotu po jizde?
Jakej to má převod? To nevím...Jak to zjistím? Teplotu motoru měřím jen u spalováku A co je to to ,,časování?,, Jak se to nastaví?
aha
mno spocitas zuby na velkym prevodovym ozubenym kolem, bude nekde vzadu v modelu v ose mezi kolama. teoreticky by to na nem mohlo bejt napsany
a potom spocitas zuby na tom malinkatym, co je pridelany ne motoru, kdyz tomuhle malinkatymu zmensis pocet zubu, tak to pojede rychlejc, bude se vic hrat motor a bude to mit mensi akceleraci
casovani podporujou nektery regulatory. Nevim jestli SPX ano, ale SXX uz treba urcite jo. Menej casovani motoru a dale umej upravovat jeho vlastnosti.
tak napsný to tam není,ale spočital sem na velkým 72z a na malím 19z. Mám zkusit 18? bude to znát? nebo 17,16? Asi všechny tři né?
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
RC modely aut » Tamiya » f 103