Téma: Začátečník
Chtěl bych začít s buggy 1:6 . Co mi poradíte jak na to? Tak nějak jsem si namyslel Mardera Race. Ovšem nevím zdali je volba správná a jak dál.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chtěl bych začít s buggy 1:6 . Co mi poradíte jak na to? Tak nějak jsem si namyslel Mardera Race. Ovšem nevím zdali je volba správná a jak dál.
Joupit a jezdit, jestli chceš závodit tak Race je lepší volba. Pokud chceš dělo tal LEOPARD.
Všechny máme skladem
Na kolik taková sranda vyjde? Nové/staré
Já mám velice špatné skušenosti s tím Leopardem!Já bych radši volil Mardera Race tan nemá chybu...
O ceně radši mluvit nebudu.....
Myslím že Patas ti řekne víc!
Já mám velice špatné skušenosti s tím Leopardem!Já bych radši volil Mardera Race tan nemá chybu ..
Měl bych dotaz na toho Leoparda.Co konkrétně zlobilo nebo co blbnulo?Lákal by mně,na něj stadium track kastli nebo ještě MT Beetle.U toho Mardera mně moc nepřesvědčil držák a celek přední nápravy.Takový všelijaký.
Měl bych dotaz na toho Leoparda.Co konkrétně zlobilo nebo co blbnulo?Lákal by mně,na něj stadium track kastli nebo ještě MT Beetle.U toho Mardera mně moc nepřesvědčil držák a celek přední nápravy.Takový všelijaký.
Monster Beetle ma predni napravu stejnou jako Marder a zatim jsem s ni nemel vubec zadny problem. Ale da se vymenit za kovovy.
Jelikož si po neděli jdu pro Mardera Race,zajímalo by mně,co jako začátečník pořídit za nářadíčko a serepetičky.Zatim jízda jen u baráku,ale časem jistě i na dráze.V cihelně jsem viděl,jak každej tahal nějakej ten vercajk v kufru,tak se ptám,abych si pak případně nemusel pujčovat od druhých.
Jelikož si po neděli jdu pro Mardera Race,zajímalo by mně,co jako začátečník pořídit za nářadíčko a serepetičky.Zatim jízda jen u baráku,ale časem jistě i na dráze.V cihelně jsem viděl,jak každej tahal nějakej ten vercajk v kufru,tak se ptám,abych si pak případně nemusel pujčovat od druhých.
malou sadu imbusu,krizovej sroubovak,plochej sroubovak,klic na svicku,10tku nastrckovej klic na kola,kombinacky,stipacky s tim rozeberes skoro cely auto no a pak nejaky drobnosti jako injekcni strikacku s hadickou ,suchej teflon na kloubky no a pak nejaky nahradni dily hlavne co se naprav tyce , ty mi ze zacatku vodchazeli casto
co se náprav týče,to mysliš jako mít komplet nápravy ještě jako v kufříku když člověk něco zrakvý,jo 8) .JO a nevýte jestli nekdo vyrábí gumy na na led takzvaný ¨SPIKY¨s hrotama.Nebo jinej zlepšovák jak udržet auto na ledě.
co se naprav tyce, je dobre mit nejaka nahradni ramena - kdyz bugina udela hvezdici tak muze rameno napravy prasknout.
co se naprav tyce, je dobre mit nejaka nahradni ramena - kdyz bugina udela hvezdici tak muze rameno napravy prasknout.
K těm ramenům.Jsou třeba horní přední i stranově zaměnitelné nebo je třeba mít zvlášt na pravou a levou stranu extra ramena?
...suchej teflon na kloubky ...
To se taky nechá koupit? 8O Teflon znám jen z pánvičky. Nestačila by grafitová vazelína?Účinek by měl být asi stejnej ne?
ten teflon ma strasnou vyhodu ze po chvili vyteka a vytvori bilou mazlavou vrstvu ktera na sobe nedrzi bordel , u vazeliny se ti nachyta prach a jinej mensi bordel a kloubky rychlejc odchazej . A ramena sou zamenitelny. samozrejme ale jen horni s hornima aspodni se spodnima
jo a urco si kup duralovej unasec prevodu a prevod , myslim ten co je hned za motorem ten velkej ... ten se mi protocil po pul hodine jezdeni ...
jo a urco si kup duralovej unasec prevodu a prevod , myslim ten co je hned za motorem ten velkej ... ten se mi protocil po pul hodine jezdeni ...
Mám dojem,že Máňa Race by ho měl mít už v základu.Aspoň mně se jeví jako kus solidního železa.Teda materiálu,ne plast.
jo a urco si kup duralovej unasec prevodu a prevod , myslim ten co je hned za motorem ten velkej ... ten se mi protocil po pul hodine jezdeni ...
Mám dojem,že Máňa Race by ho měl mít už v základu.Aspoň mně se jeví jako kus solidního železa.Teda materiálu,ne plast.
kovovej je jen ten na spojkovym kosy ten prevod ale ten prevod proti nemu je plastovej , jelikoz co ja vim tak ho kovovej ani nevyrabej
tady je to nazorne a az to budes nekdy rozebirat a vracet tam zpet celej unasec tak ho dej obracene a i ten kovovej prevod na spojkovym kosi , dosahnes tim tak mensiho namahni zubu, a prevod se tolik nenici
Tak jo,omlouvám se.To velký kolo je fakt plastový.A vypadá,že něco vydrží.Aspoň mně.Nejdřív se s tim musim naučit vůbec jezdit.Ale radši ho teda necham udělat.
ten samotnej prevod docela drzi ale ten unasec kterj ten prevod unasi se ti za cas protoci jelikoz je tam jen nasazeneje, u toho durolovyho unasece to muzes apson stahnout cervikama
A ty gumičky taky nic nevydržej!
Jsem taky jen začátečník ale co vym tak je plastovej kvuli tomu aby např. při doskoku kdy je motor roztočenej na plno a hned třeba brzdí se motor nezasek a nešel do věčných lovišt,je to prej taková pojistka.Ale mužu se samo mýlit.Jo a ja mam na tech zubokolech takovej ochranej plastík takže je asi neprohodim,leda bych ho sundal ale on tam asi je dost užitečnej nebo je to jenom přítěž jako ochrana řetěyu na bicykle.
Jsem taky jen začátečník ale co vym tak je plastovej kvuli tomu aby např. při doskoku kdy je motor roztočenej na plno a hned třeba brzdí se motor nezasek a nešel do věčných lovišt,je to prej taková pojistka.Ale mužu se samo mýlit.Jo a ja mam na tech zubokolech takovej ochranej plastík takže je asi neprohodim,leda bych ho sundal ale on tam asi je dost užitečnej nebo je to jenom přítěž jako ochrana řetěyu na bicykle.
Z důvodů pojistky tam asi to plastový kolo nebude.Spíš kvůli ceně.PVC kolo je cca za 220,Alu za 460 a ocelový za 550 kč.Podle ceníku z dmk.cz.Ale taky by to mohlo být proto,že jako začátečník s autem není takovej cit v ruce a něco to PVC vydrží,než se něco naučíš.Když odejde,už bys asi měl něco umět a dávat autu do těla,pak se holt pořídí bud Alu nebo Ocel.I podle prodejce,od nějž mam auto.A tu krytku bych určitě nesundaval a nevyhazoval.Má svou funkci,tak at ji i plní.Jen muj názor.
az prijdu dom tak udelam fotky jak to mam ja aby to bylo nazorny ... jinak kryt tam nechat a to kolo plastovy taky akorat ten duralovej unasec koupit ten prevod nemenit ! je tam doopravdy pro tlumeni razu mezi koly a motorem, proto to ho FG ani kovovej nevyrabi ten 46 zubej prevod ... vecer dodam fotky
Nato všechno máme zlepšováky. Třeba místo gumiček se budou každou vyrábět ze silonu.
Bugina Marder je spíš pro ty lidi co chcou závodit ale nechcou moc nastavovat auto.
Leopard je lepší!!!! ale musí se dělat hodně nastavení podvozku!!
ty gumicky mi po roce drzej takze pohoda ) je to na nich sice znat , vetsi vule ale dokud to jezdi tak at to jezdi