Re: Začátečník
No jo,ale pak se předek zablokuje a jelikož je docela lehkej bude se auto chovat jako Škodovka.V rejdu pojede furt rovně.A zadek je těžší a když se blokne zadek,nechá se furt řídit předkem.Aspon podle mně.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
No jo,ale pak se předek zablokuje a jelikož je docela lehkej bude se auto chovat jako Škodovka.V rejdu pojede furt rovně.A zadek je těžší a když se blokne zadek,nechá se furt řídit předkem.Aspon podle mně.
no ono když s ním zabrzdíš předkem tak podle mne bude hnedle stát,takže nějaký řízení na brzdách moc nehrozí,je to spíš dobrý při kryzovkách jinak člověk stejnak moc nebrzdí,ale na asfaltu to musí být labůůůůžóóóó.Tam asi pak nějaký to brždění už je nutný,i když,když blbnu jen tak na zahradě mezi stromama a oram záhonky tak jsou brzdy dost nutný ,asi do nich pudu, kdeže jsou ty lankový za 1500Kč ,to je nějaká podezřele nízká cena????
Měli by je mít *****
Jirko, Jirko... jako bys tady ty podmínky neznal.... to přece nejde!!!
Salvatore
Ahoj! Budu na vas mit asi divnej dotaz, ale stejne- kdyz si poridim FG Beetle (na prodej vevelmi dobrem stavu na modelbazaru) a budu s nim jezdit opravdu rekreacne (nerikam ze nevzdy, ale zatim urcite ano), zadne velke skoky apod., co me ceka za udrzbu a serizovani? Jak casto se hlasi o slovo jehly v karbci? Nemam s modelarinou zadne zkusenosti, s motory minimum (motorka, to se ale asi neda srovnavat, dal sekacka na chate ). A jakou ma motor vydrz nez je na case vybrus a podobne veci? Diky za info
Pár skúseností od začiatočníka. Mám Maredera od mája. Vyjazdené asi 25l benzínu.
Údržba po jazde spočíva v oprášení štecom od prachu a drobných mechanických nečistôt. Musím sa priznať, že to bohužial nie je pravidlom. :oops: Obyčajne len očisťím priestor okolo elektroniky a vyškrabem blato z kolies.Tento víkend som konečne auto rozobral na väčšiu očistu. to je po asi 4 mesiacoch prevádzky. :oops:
Ladenie motora je veľmi jednoduchá a zriedkavá činnosť. Ked sa ti nepodarí tak je veľmi jednoduchá náprava. Všetky ilhly zavrieš a následne otvoríš o 1,5 otáčky. To vždy zaberie a motor v pohode naštartuješ. Pokiaľ chceš vyšší výkon tak trocha ochudobníš zmes a jazdíš ako blesk Dôležité je po takomto zásahu skontrolovať sviečku. Bližšie info o ladení motora najdeš aj tu
http://www.rcauto.sk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=686
Výdrž motora pri rekračnom jazdení je asi pomerne vysoká. Kolega jazdí 3 sezonu a na motore to nie je poznať.
Ked si vieš urobiť údržbu na motorke tak by si z údržbou modelu 1:6 nemal mať problém.
Diky za odpoved! Stale vice to na me dela dojem, ze tyhle benzinovy 1:6 jsou sice drahe na porizeni, ale relativne levne na provoz (s ohledem na provoz, jak ho myslim ja, ne zavody)...
Ja som bol tiež v tom, že cena je vysoká, ale ked si porovnáš nákupnú cenu šestiny a nejakého MT v mierke 1:8 tak zistíš, že to nie je také horúce. MT kúpiš v cenách od cca 10 tis. do 18 tis. No musíš si začať pripočítavať potrebné príslušenstvo ako náradie, pomôcky na štartovanie, nevyhnutné ND atd. tak v konečnom dôsledku minieš viac ako pri šestine. Ja som napríklad musel dokúpiť bandasku na benzín, odmerný valec a pár väčších inbusových kľúčov.
Ak si pozeral na modelbazare toho červeneho chrobáka tak to vyzerá celkom solídne a cena viac než priaznivá. Aby som sa priznal, že aj ja som nad ním rozmýšlal, že si kúpim ešte jedno auto akože na ND. no chýbali mi nejaké drobné
Salvatoremu se omlouvam za nedovolenou reklamu a hluboce se stydím. :oops:
To JeBe :No,drahý na pořízení relativně.V pátek tu v okolí jeden koupil od CENu Genesise LE s dost slevou,rádiem a serepetíčkama kolem za 24.Takže ta pořizovací cena je fakt relativní.
A ohledně motoru a ND.Pokud motor netrápíš špinavým vzd.filtrem,slušnej benzín a dobrej olej,nemusíš se o něj vůbec starat.Pokud bude model trochu jetej,tak nechat klidně nastavení od bývalýho majitele nebo kouknout se sem do dalších topiců a někde jsem tu přesný nastavení asi psal.Neni to sice přesně 1,5 otáčky,ale spíš krapet víc.Ale jen nepatrně.Stejně naladíš tak,aby motor moc netrpěl a jel dobře.A od koupě jsem na trysky šahal jen jednou.Nebylo proč víckrát.
A ND zpočátku nepotřebuješ.Jen koupit sadu vzd. filtrů za cca 500,abys mohl mít furt čistej.A pokud to auto nebude mít,tak dost vřele doporučuju kryt na převody.Položka asi 200,ale vyplatí se.Ochrání plastový kolo,který rádo odchází dost rychle.
Na závody taky nejezdim a když vemu,že za hodinu ježdění vyjedu nádrž a kousek a kluci s nitro asi 6 nádrží,tak jsem v tom za 35Kč a oni za 260.
Prosím o radu,
chtěl jsem si udělat radost a koupit si RC. Původně jsem uvažoval o 1:8 monsteru. Po dlouhým přemýšlení a studování na netu u mne vyhrálo revo kvůli podpoře paod.
Dnes mne načal karamád, že prej, proč rovnou za ty prachy nejdeš do měřítka 1:6.
Jenže, krom pár odkazů na obchody jsem o tom nenašel žádné velké informace.
Můžete mi poradit nějaké stránky, kde bych eventuelně tyhle informace mohl sehnat?
Díky moc
Večer ti pošlem na e mail zopár liniek. Len sa treba pripraviť na to, že asi tak polovica je v holanštine, flámčine a podobných exotických jazykoch. Tam je totižto obľuba a rozšírenie šestín podstane vyššia ako v našich končinách.
Večer ti pošlem na e mail zopár liniek. Len sa treba pripraviť na to, že asi tak polovica je v holanštine, flámčine a podobných exotických jazykoch. Tam je totižto obľuba a rozšírenie šestín podstane vyššia ako v našich končinách.
Hmmm, tak jo...... i když jít do něčeho jako newbie a tady o tom v podstatě nic není.......volaké čudné
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.