Re: Začátečník
Ten skok tam stale je, letos se bude draha predelavat a doufam ze tam bude zas.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Ten skok tam stale je, letos se bude draha predelavat a doufam ze tam bude zas.
Naposled tam nebyl, mám takovej pocit. Ale skok vypadá jinak! A kdybi to bylo před zatáčkou tak je to udělaný jak v Brně.
Chlaci nechajte to tak, alebo sa presunte do vlákna " Závodní dráhy a plácky pro trenink" Toto nechajte pre technické info.
Další začiatočnícky dotaz. Používate v off road 1:6 modul Failsafe?
Failsafe modul u buggy 1:6 je určitě dobrá věc, zvláště po tom, co jsem viděl jak díky vibracím od motoru "spotřeboval" jeden kamarád dva příjímače na jednu desetiminutovou jízdu. Jenom shodou náhod se nic nestalo - podotýkám, že v buggy 1:8 pracoval ten samý přijímač více než rok bez závad. Pokud vím, tak do buggy 1:6 Carson Attack v RTR setu je modul Failsafe standardně namontován a funguje velice dobře, jak jsem se mohl přesvědčit na vlastní oči - při výpadku signálu auto zatočí a zabrzdí.
Môžeš mi zistiť nejaké bližšie informácie o tom failsafe module z Attaku? Dík.
Asi před dvěma měsíci jsem koupil FS od Ripmaxu.To mini.Zatim jen leželo v šuplíku. Ale když jsem tuhle jezdil na louce,auto mi uteklo a docela dlouho si dělalo,co chtělo než jsem ho rádiem chytnul zpět.Byla to docela honička.Bejt to mezi baráky či někde,kde se pohybujou lidi,asi by to tak dobře nedopadlo.Tak jsem dneska FS nasadil,naladil podle rádia a prubnul.Vynul jsem rádio a nejdřív zatočily kola mírně doprava a pak se zapla brzda.Výhoda je,že si můžeš nastavit sílu brzdy,jak chceš ty.A opravdu bych to doporučoval do každýho spalováku.
Ahoj lidi, tak už mi přestává bavit to neustálé dolaďování a řešení nejrůznějších problémů se savikem. (Dneska mi praskla kardanka)
No tak sem tady
Chtěl bych se zeptat jestli se nějak měří teplota motoru jako u nitra?
Jak je to s dílama, co všechno odchází, na co si dát pozor a tak.
S nitrem jezdíš 30minut a už zase ladíš motor atak, ale u 1:6 prej tohle neni, jednou nastavíš a pak už jenom jezdíš. No a to se mi začíná moc lýbyt a hlavně cena paliva.
Vyplatí se koupit nový auto nebo můžu šetřit a koupit starší?
No asi mě eště něco napadne tak se zeptám později. Díky
Koupit starší FG se jistě vyplatí a ceny jsou dost než příznivý.Aspon podle toho,co jsem koukal na modelbazaru.Pokud teda už starší model,tak radši za majitelem dojet a nechat si ho předvést.Ale problém by být neměl.Aspon motorově ne.Motory jsou držáky a snesou hodně.
Teplota jako u nitra se neměří.Motor má větrák na klice a chladí se stejně jako křovinořez nebo motorová pila.V tom je výhoda.
Co odešlo mně,teda při dost kravinách a tak nebo z blbosti,tak asi 2x vytrženej závěs horního zadního ramene,pak přední spodní uchycení šroubu na kole.ale říkám,spíš moje blbost,moc jsem skákal a dělal kraviny.Pak trochu kastle,ta z ABS nic moc.Spíš ten vršek kolem rámu uříznout a byl by asi klid.A zadní rozpěrná tyč mezi držáky na křídlo.Furt na ní oddělávám šrouby.Tak jedině asi dural a byl by klid.
A pokud bych mohl doporučit,tak pak předělat obal diferáku z origo hliníku na dural a je klid.Sice mam 4mm,skoro pintlich se zákl. deskou,ale drží a kaminky ho jen tak nerozhází.Stačilo by i 1-2 mm,ale výrobce byl aktivní,tak jsem to tam nacpal jen tak tak.
Jinak bych asi spíše nedoporučil duralovej tuning.Ten plast na ramenech a další spíš absorbuje nárazy a rány,co jdou do kol a řízení,trochu se přizpůsobí a vydrží víc než dural.Pak se toho rozbije asi víc.
A na litr paliva,obyč natural 95+olej jezdíš asi hodinu.
Jen často prát vzduch. filtr.Ten si to zaslouží.
A nezapomeň,že FG je oproti Savikovi zadohrab,2WD,ale sranda je s ním taky dost veliká.Něco jako se Škodovkou.A furt mně to baví.I když ted se vylíhlo stadium track,který je podle majitele o dost stabilnější a lepší,tak Marder je pěkně vzteklá potvora.A je to dost o rukách.Aspon u mně.
Pokud do něj pujdeš,můžu jen blahopřát a říct,že si s nim dost užiješ.
Díky za vyčerpávající odpověď.
Eště bych se zeptal na karoserii, jestli se tam může dát jiná? Třeba beetla.
Jakej je v tom vlastně rozdíl FG bugi nebo beetl?
Asi takhle, koupim si mardera a na nej dám kola jako na monstra a kasli beetla. De to?
Rozdiel je v ochrannom ráme a Brouk má pod kasňou taku vaničku. Všetko sa dá kúpiť ako ND. Pre osadenie monstrových kolies treba kúpiť konverzný kit napríklad takýto http://www.rc-car-online.de/htstarteng.htm
Ale ta kasle brouka tam de ne?
Samozrejme.
A co jsem se ptal,tak by bylo třeba při osazení monstr pneu na Mardera ubrat jeden až dva zuby na kolečku před diferákem.Jelikož jsou monstr pneu o dost větší průměrově,aby se nehuntovala spojka a netrpěl motor.Blbě by se vytáčel.A kastle by měla jít kterákoliv,pokud bude mít aspon trochu shodně díry na držáky.A jelikož je Marder do V,užší předek-širší zadek,asi se případně bude muset laborovat s nějakýma podložkama či něco podobnýho.Beetle a další jsou spíše do obdélníku.
Brouk je podľa katalogu postavený na podvozku Mardera. To je univerzálny off road podvozok od FG. Konverzný kit na Brouka obsahuje plastové podbehy, vnútornú vaničku a dalšie drobnosti. Stačí pozrieť do katalogu. Nejaké info možno pridá "monogas", ten mal Brouka.
Brý den No abych pravdu řekl, tak nezavisle na sobe mám stejnej problém jako VENDOUS Taky mám savíká, sice kratší dobu, ale spíše jak kuli problémums motorem řešim palivo Chtel bych se tak zeptat jak je nákladnej provoz Mardera, a taky jakej to má výkon ??? Nikdy jsem to nevidel a nedokazu si to představit, tak sem přišel poprosit o pár cených rad. Také bych se chtel zeptat, v čem může být moucha, když sem našel inzerát kde nekdo prodává Mardera za dvanactku, novej stál prej dvacet tři ltrů. a starej jen tři měsíce. Moc mě to láka a tak vás prosim o raddy na co si dát bacha když budu kupovat auto z druhý ruky. Moooooc vám děkuju a GL&HF Ahoj.
K otázke o nákladnosti prevádzky môžem povedať. Záleží to na cene bezínu natural95 na tvojej benzinke. Na jednu nádrž mi to vydrží jazdiť podľa štýlu jazdy od cca 50 min až 1hod.15min. Motor je klasický benzínový dvojtak tak ako ho poznáš z krovinorezu, kosačky či skútra. Vzhľadom na skutočnosť,že Marder je len zadák, tak výkon je brutálny. Nejakjé videá z jazdou modelov off road 1:6 sú napríklad tu www.hudecity.de alebo tu www.rc-freunde-cottbus.de/
Najlepšie by však bolo keby si zašiel na nejaké preteky šestín a videl na vlastné oči. Prípadne napíš odkiaľ si a pokús si dojednať z nejakým kolegom predvádzaciu jazdu. Ja som tiež týmto spôsobom postupoval a jedno dopoludnie s Marderom ma úplne presvedčilo, že je to auto podľa mojich predstáv.
Kúpa auta z druhej ruky je vždy lotéria. K tomu inzerátu čo uvádzaš je možné, že dotyčný súrne potrebuje peniaze tak chce predať rýchlo hoci aj pod cenu. 8)
Naky videa sou i tady http://tuning.alptech.cz/rc/truck/nedele/video.html prvni 3, zbytek je muj monster tak muzes hned porovnat rozdil na stejny draze
To sabelt.Jak píše rogi.Já zas na nádrž,jelikož jsem sralbotka 8) ,jezdím i 2 hodiny.A výkon?Zkus rukou zastavit točící se hlavu na křovinořezu nebo řetěz na motorvý pile.Výkon na zadokolku dost brutál,ale nechá se s tím jezdit dost slušně.A chování bych řekl o moc realističtější než menší měřítka.
No doporucuju videt na vlastni oči.Z přechodu ze Savika na Maldera byste mohli bejt nemile překvapeni.Mne osobne to nenadchlo. :?
Lidi dekuju moc dost mi to pomohlo a zasesem o trosku víc naklonenej marderovi zatim ahoj a fakt moc díky, hned jak ho budu tak vám podám zpráv jak to vypadá fakt moc díky ahoj GL&HF
No doporucuju videt na vlastni oči.Z přechodu ze Savika na Maldera byste mohli bejt nemile překvapeni.Mne osobne to nenadchlo. :?
No máš aj čiastočne pravdu. Bude mať kopec nepotrebného náradia, nebude sa môcť odbavovať pri neustálom ladení motora, nebude vedieť čo z časom ktorý ušetrí pri čistení a konzervácii motora, nebude ho bolieť ruka z neustáleho ťahania štartovacej šnury, atd, atd...
8)
Na druhej strane šestiny fakt nie sú na také bezhlavé skákanie ako osmičkové monstre.
U 1:8 zase ušetří např. 2 000,- za kuličkové kardany, 15 000,- za zadní nápravu z duralu, bez které se závody nedají téměř jezdit, protože pomalu každou rozjížďku měníš zadní plastová ramena atd. Modeláři jsou většinou technicky nadaní lidé a ladění motoru je pro ně většinou zábava (alespoň mě to baví). Je ale jasné, že každá kategorie má svoje pro a proti a je na rozhodnutí každého jednotlivce jakou zvolí. Podle mého se nedá kategorie vybírat jen podle toho, že na litr benzínu za 30,-Kč budu jezdit hodinu (dokonce někdo píše, že dvě ). Znám několik lidí, kteří s 1:6 jezdili do totálního omrzení s tím, že je to levné. Pak je to přestalo bavit a když spočítali ceny náhr. dílů, vyšlo to tak, že já tuto sumu neprojezdím v buggy 1:8 za celou sezonu.
prosim vás, jak silný serva nebo jaký typ bych mel koupit do MARDERA ??? dekuji.