1

Téma: REELY ICELAND PRO základní seřízení karburátoru

Zdravím nemáte někdo zkušenosti s timto autičkem? Muj iceland sice jezdí ale když ho zvednu ze země tak se mu na volnobězné otáčky celkem dost protáčejí kola, skoro jakoby na pul plynu sad spojka pořád zabírá... zkoušel jsem ten karbec seřídit podle přiloženýho manuálu co byl v krabici ale pak jsem ten motor ani nenastartoval...  Taky mi dělá že po cca 5ti minutové jízde motor (5,23) proste chcípne bez závislosti na nejakým přidávání plynu, brždění atd a nastartovat se mi ho povede az je zase studenej...za tepla proste nestartuje :cry:  mužete mi prosim někdo poradit co s tim motorem muže byt nebo jak mam ten karbec nejak optimalne seřidit? Předem děkuji za radu big_smile

2

Re: REELY ICELAND PRO základní seřízení karburátoru

A jak ho máš dlouho? Já jsem ho měl taky a po pár ježdění se vyběhali gufera a nemělo to tlak. Takže auto nešlo vůbec seřidit.

3

Re: REELY ICELAND PRO základní seřízení karburátoru

Mám ho tak 3 měsíce... takže jestli tohle autičko, tak novej motor? A jako náhradní díl se gufera na icelanda urcite sehnat nedaji co smile Jak jsi to řešil ty big_smile ?  Když auti startuju se studeným motorem tak ma tahovej startér celkem velkej odpor a když za tepla tak nemá odpor skoro žádnej...

4

Re: REELY ICELAND PRO základní seřízení karburátoru

já jsem ho prodal a koupil jsem 1:8 nitro od HP

5

Re: REELY ICELAND PRO základní seřízení karburátoru

""za tepla" ti chcípnul nejspíš protože mu dáváš moc málo paliva, což motoru vůbec nedělá dobře protože se jak prase přehřívá (a honí se do vyskokých otáček, což vysvětluje, že spojka stále zabírá)
-> prostě přidej palivo a budeš-li mít problém se chcípáním, tak spolu s palivem (přidáváním) přidej i trochu bohatosti (přidat/přidat /-/ ubrat/ubrat) (velkej rozdíl způsobí nestabilitu)

-> teplotu motoru zkus držet okolo 100c°    a doufej, že sis ho už moc  ne.Zk--vil.. ->zničil....   wink  :?
Poznámka pro PALIho:
klidně byh se vsadil, že jsi ho prodal jen kvůli tomu, že jsi měl ten motor akorát rozladěnej  (a nebo že jsi měl tolik peněz, že sis už raději koupil novej stroj :arrow: )

Ansmann Vapor, dbx

6

Re: REELY ICELAND PRO základní seřízení karburátoru

OK, diky za radu  smile   zkusim to zítra poštelovat a pak napíšu jak to dopadlo big_smile musím ještě zpravit tahovej startér pač jsem ho už tak po 30tý utrhl :x

7

Re: REELY ICELAND PRO základní seřízení karburátoru

Tak jsem přidal paliva a stejně sem si moc nezajezdil... když je motor nastartovanej a přes vysílačku přidam plyn tak se autičko trochu dusí sad když jezdí jen po rovině tak to jakš takš jde, ale když jsem chtěl přejet hromádku sněhu tak auti chcipalo... co je špatně? Moc paliva? Málo vzduchu? Moc bohatá směs?

8

Re: REELY ICELAND PRO základní seřízení karburátoru

Blbě seřízený volnoběh...a máš moc bohatou směs wink na icem nastav volnoběh skoro na plně otevřeno a na jehle tak o otáčku utáhni wink nejlepší bude když si to dáš na nějáký podstavec a budeš to zkoušet s postupným přidáváním plynu wink

Reely IceLand-Axial .28RR-2 "4.6ccm"

9

Re: REELY ICELAND PRO základní seřízení karburátoru

Ahoj, ja to nakonec vzdal a koupil novej motor, byl tam 5,23ccm a proste naladit nesel....lamali sme si na d tim hlavu s kamosem asi 2 mesice a nic. Nakonec sem koupil LRP Z.28R spec. 3 s tahovym starterem a je po problemu:) slape jak hodinky a iceland trha asfalt:-D jak dlouho ho mas?

10

Re: REELY ICELAND PRO základní seřízení karburátoru

Už 3 roky a teprve minulý týden jsem koupil nový motor...(po 3 letech už je třeba)...Reely používá motory Force, které na tom nejsou kvalitou zase tak blbě, tak se divím že ti to nešlo fakt vůbec neutral Motor který jsem pořídil teď mohu doporučit, místo 32 000-36 000 ot/min což je standart pro .28 motory točí až 39 000 ot/min. Jedná se o motor Axial .28RR wink

Reely IceLand-Axial .28RR-2 "4.6ccm"