1

Téma: LRP S10 Blast TX

Tak jsem si koupil LRP S10 blast TX (2,4GHz) a pořeboval bych pomoci s nastavením podvozku a případně s dalšími typy (bordel kryt atd..). Takže pokud máte někdo s tímto autem nějaké zkušenosti tak napište. Díky všem.
Z obecných rad které jsem zde našel jsem pochopil že by mělo auto být asi nastaveno takto :
vzadu: sbíhavost 2-3 stupně a odklon -2 stupně
vpředu : rozbíhavost 2 stupně a odklon -1 stupeň

Je to tak správně?

2

Re: LRP S10 Blast TX

hlavně si přečti,co tu o Blastu píšou a nenarvi tam nějakou šílenou motorizaci,ať nespláčeš nad výsledkem

3

Re: LRP S10 Blast TX

Zas až tak moc jsem tu o blasu nenašel. Jaký bys tam doporučil stříďák (počet závitů nebo otáčky na volt)? Přemíšlel jsem o tomhle :
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10438&Product_Name=Brushless_Car_Power_System_3600kv/35A

4

Re: LRP S10 Blast TX

ale jo,je to levné kombo,ale silnější už tam nedávej,snad to vydrží-podobná debata tu je-co dát do Strady-a zkušení doporučují max 13,5T,tak hodně štěstí

5

Re: LRP S10 Blast TX

jo jo, do Strady me radili dat tohle combo, ale ho nemeli skladem tak jsem si tam namontoval motor, regl a kartu nesmis zapomenout smile s ozubenim 24/64 rychlost někde k 50 km/h ale jezdim 19/64 vetsi odpich a lepsi devastace gum smile sice se to na zadni nestavi, ale kazdy nemuze mit vse smile

jo a baterie vydrzi cca 1 - 1,5 hod. podle toho jak jezdim, docela posun oproti nimh

6

Re: LRP S10 Blast TX

Dle jiné diskuze o Blastu zde na foru, je auto v pohodě, ale má velký problém s diferencialy... takže pokud stříďák, tak nic výkoného... Také přemýšlím o truggy pro manželku, ale nechám v tom původní motor.

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

7

Re: LRP S10 Blast TX

tak jaký max. výkon motoru mi doporučujete? 9 - 13,5 T nebo kolik ot./V ?
Nechci to na žádné závody. Spíš takové vyblbnutí se synkem u baráku (hrozně se mu líbí když auta skáčou - to vidí na youtube).
A zkoušeli jste měnit také ozubené kolo na hřídeli motorku za jiné?

8

Re: LRP S10 Blast TX

Jestli můžu doporučit, tak tam ten sříďák nedávej. Nech to takhle, jak je to v základu a vyhneš se starostím. Samozřejmě že to má své nevýhody, ale na to co píšeš bude stačit. Když budeš měnit na stříďák, tak 90% budeš muset vyměnit i pastorek a to bude trochu laborování. Pokud natom trváš, tak raději zvol těch 13 závitů. Nesnaž se z toho udělat raketu a vydrží dlouho... K těm otáčkám na volt: vem napětí baterky, asi bude 7,2V a vyděl s tím počet otáček stávajícího motoru. Ten bude (tipuju) tak cca 24000 otáček, ale zjisti si přesný udaj. Příklad 24000:7,2= cca 3300 k/V Pak ani nebudeš muset dávat jinej pastorek. Když koupíš o trochu větší k/V (třeba 3500) pojede to rychleji, ale nesmíš to přehnat, pak bys musel převodovat na lehčí převod, pokud by se motor hřál... jinak to kombo co jsi vybral je výkonově, tak akorád... ale nečekej že budeš jezdit 80Kmh.

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

9

Re: LRP S10 Blast TX

Díky za radu. Ten stříďák bych tam rád dal hlavně kvůli delší výdrži baterky (doufám že to bude jezdit déle). Teď tam máme novou NiMh 7,2V 4500mAh. Nemáte zkušenost jak dlouho se stím dá jezdit? 25min?

Dál jsem dnes zjistl že mi asi trochu teče přední levý tlumič - je na něm nalepený prach, na ostatních stačí fouknout a prach zmizí, ale tady se stále drží. Je to hodně pracné to opravit a doplnit olej? Asi bych ten olej pak pro jistotu doplnil všude stejný. Jaký tam mám dát?

Jinak budu vyrábět z duralu plech pod celýá podvozek s nárazníky. Tím tam zespodu zadělám díru přímo pod motorkem - chlazení. Kdýž tam pak dám ten stříďák budu jí tam muset taky udělat nebo bude stačit chlazení vzdeuchem, který tam půjde zepředu pod kastli?

Díky

10

Re: LRP S10 Blast TX

Chlazení prováděj, alespoň pasivním chladičem(lépe v kombinaci s větráčkem) a né dírou v podvozku... Ten dural plech ale není moc šťastné rěšení, auto ztěžkne a na jezdění před domem ten plech nepotřebuješ....

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

11

Re: LRP S10 Blast TX

Ale na druhou stranu, skid plate se vždycky hodí big_smile Bojím se jen toho duralu, bude ti asi praskat. Já volil radši nerez plech 1mm, tobě bude bude stačit tak 0,6mm

12

Re: LRP S10 Blast TX

S tím nerezem 0,6mm máš pravdu. O duralu jsem přemýšlel, protože ho mám doma.
Jen nevím co s tím tlumičem sad

13

Re: LRP S10 Blast TX

Budeš muset vyměnit olej ve všech, pokud nevíš jakej je tam od výroby. Já používám UNI big_smile 300w na všechny auta. Když ho rozebereš aspoň uvidíš proč teče. Pokud poteče pořád, budeš muset koupit nějaké lepší hliníkové tlumiče. Taky mě to u savíka čeká big_smile

14

Re: LRP S10 Blast TX

víš o někakém shopu, kde bych ty hliníkové tlumiče koupil? Našel jsem jen originální

15

Re: LRP S10 Blast TX

čéče to bude asi horší big_smile Mrkni na rozměry a podle toho bych koupil, tady asi zatím žádnej tunnig nebude.

16

Re: LRP S10 Blast TX

jaký rozměr si mám změřit? Rozteč děr uchytů tlumiče v roztažené a stlačené poloze a průměr těch děr?

17

Re: LRP S10 Blast TX

Délku tlumičů v klidu od oka k oku. Nebo bych mrknul na nějaké zahraniční fóra, tam určitě už tlumiče řešili.

18

Re: LRP S10 Blast TX

tak jsem konečně našel nějakej shop s tlumičema. Snad mi tam poradí. Vypadají takhe : http://www.rcauta.cz/olejove-tlumice--prislusenstvi/

19

Re: LRP S10 Blast TX

Tak konečně dorazili tlumiče od Ansmanna a padnou tam. zítra je jdu vyzkoušet a doufám že nebudou hned téct jako originální.

20

Re: LRP S10 Blast TX

Jenom poznámka... moc peněz do toho auta nervy. Radši si pak kup bytelnější. Jeden chlapík s tím zkoušel závody a dal tam tuším stříďák 8,5T a unašeče mu odcházejí takovým fofrem, že to je až neskutečný. Když se něco oddělá, tak raději kupuj orig. díly původní a levnější než tuning (mluvím pouze o tomto autě). Co se týká těch tlumičů, tak tomu chlapíkovi fungujou výborně, protože jsou mj. bigbore. Když Ti tekly, spíš tam mohly být špatné pístní kroužky. Dokoupíš pouze O-kroužek a jsi v klidu. Už se tady i tyhle tlumiče probíraly v jiných vláknech a lidi se shodli, že jsou opravdu dobré. Určitě jsou lepší hliníkové než plast, ale pokud Ti nebudou fungovat ty, které jsi koupil (hliníkové), tak bych se raději vrátil k původním.

XRAY XB4 17´, Team Orion, Savöx, Sanwa
XRAY XB2 17´, Gforce, Savöx, Sanwa

21

Re: LRP S10 Blast TX

Tak jsem zklamán. Ty nové od Ansmanna vpředu taky tečou. Takže budu muset začít někde schánět ty okroužky. Není možné že bych ty tlumiče měl nějak špatně nastavený. Jezdím jen po dvorku a na cestě. Motor jsem nakonec objednal tenhle: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8477&Product_Name=Turnigy_Mach2_10.5T_Brushless_R/C_Car_Motor_w/timing_adjust
a k tomu tenhle regulátor s programovací kartou: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8993&Product_Name=Hobby_King__Brushless_Car_ESC_100A_w/_Reverse_(Upgrade_version)

teď už jen zjistit jestli nekoupit taky nový pastorek. Originál má myslím 21zubů a velký 68zubů.

22

Re: LRP S10 Blast TX

ty tlumiče od ansmana jsou hliníkové, nebo plastové?

23

Re: LRP S10 Blast TX

hliníkové. už jsem je rozebral a dole jsou dva modré okroužky a je na nich vidět prodření od prachu(kolem pístnice). A to sem vyjel dvě baterky. Jde vůbec nějak zabránit tomu, aby se tam ten prach(písek) nedostal a neničil ty okroužky?

24

Re: LRP S10 Blast TX

jo dát tam nějaké manžety, třeba prsty z rukavic na uklízení

25

Re: LRP S10 Blast TX

Tím je myšleno, dát je přes celé tlumiče.... Nebo jsem viděl i udělané látkové návleky.

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT