1

Téma: Co z nabídky pro trial?

Chtěl bych se zeptat,pro co by jste se rozhodli,kdyby jste chtěli začít s co nejmenšíma investicema jezdit rekreačně trial?RC soupravu mam už svou,tak bych případně dokoupil jen serva a přijímač.
Twin Detonator -tady mně odrazují ty 2 motory,stačil by mi i 1. smile
Super Clod Buster - zas 2 motory a navíc mech. regl.
Final Monster truck - ten by i vyhovoval.Jen aby v trialu stačil podvozek.
1:18 Minizilla - sice asi dost prťavá pro trial,ale možná by stačila.
Takže co by jste doporučili s vědomím,že to bude jen na ´´závod´´ jen pro svezení bez nějakejch ambicí se umístit někde v horní příčce.

2

Re: Co z nabídky pro trial?

Pokiaľ by si chcel poriadny základ na trial tak by som z toho čo si vymenoval zaručene išiel do Super ClodBustera. Je to ideálny základ na prestabu na fakt trialový špecial. Ak budeš mať táujem hod SS a pošlem ti nejaké linky na trial autá. Zatiaľ odkaz na český špecial web: http://rc-trial.com/ . To je centrum českých trial fanatikov. big_smile

3

Re: Co z nabídky pro trial?

Pokiaľ by si chcel poriadny základ na trial tak by som z toho čo si vymenoval zaručene išiel do Super ClodBustera. Je to ideálny základ na prestabu na fakt trialový špecial. Ak budeš mať táujem hod SS a pošlem ti nejaké linky na trial autá. Zatiaľ odkaz na český špecial web: http://rc-trial.com/ . To je centrum českých trial fanatikov. big_smile

Trial jezdim se specialem P1, ale hodne se mi jako zaklad ted libi novy Tamiya Ford F-350 High-lift, sice cena je 14.500 Kc, ale uzaviratelne diferencialy, 3.st prevodovka a 4x4 4wd je solidni zaklad!

4

Re: Co z nabídky pro trial?

"pro co by jste se rozhodli,kdyby jste chtěli začít s co nejmenšíma investicema jezdit rekreačně trial?"

Trial se dá jezdit s mnoha sériově vyráběnými RC modely,
já se budu orientovat pouze na ty, "menší" podvozky.

1/10 Ford F350 High-Lift : krásný model, ale spíše na poličku mezi osmnáctiny od buraga!
- je to jeep spíše do lehkého terénu kořenových lesních cest. S uzávěrkou diferenciálů toho jistě mnoho překoná,
ale těžký trialový terén není pro takovýto modelářský bonbonek to pravý.

TA-01(02),TL-01(02,03) DF-02, CC-01 i s těmito doma poupravenými podvozky (zalepenými diferenciály)
se dá jezdit těžším terénem. Mezi truck trialovými speciály se TA-01 v odpovídající třídě jistě neztratí!

Twin Detonator tenhle podvozek není o nic terénější než předchozí,
jen je dvakrát delší a má větší kola. Možná že to přejede větší kamínek.
Bez slepených diferenciálů neprojede pomalý technický terén nikdy.

O ostatních modelech mluvit nebudu, neb to co má kola mimo karoserii mě neláká a nelíbí se mi.
A vůbec nic o nich nevím :-)

5

Re: Co z nabídky pro trial?

HIGH LIFT je těžce srdeční záležitost!!! Vůbec si nedovedu představit, jak ho poprvé pošlu po haupnu do bahna...  :-D

6

Re: Co z nabídky pro trial?

Salvatore
a ty už máš doma na výstavce tohoto džípka? Víš, něco podobnýho jsem si říkal tehdá, když jsem si koupil TA-01 Ford F150, taky a po několika dnech to auto to v té kabině je opravdu mikrokamera pro 20minutový záznam šlo ven a pak to už vždy byla jen hromada bláta a trávy. Ale musím uznat, že ta dnešní F350 je přeci jen karosářsky méně odolnější, a příliš hezká pro bahnité stezky.

7

Re: Co z nabídky pro trial?

Myslím si, že spousta materiálu na stavbu krásného trialového speciálu je Virus od Ansmannů. V rozsypu bez motoru je za přijetelné peníze, ale bude potřebovat hodně kutění.
Mě se podařilo sehnat jeté Inferno bez motoru a to bude základ pro moje pokusy.

8

Re: Co z nabídky pro trial?

Já zase myslím, že na stavbu trialového speciálu je nejlepší materiál z Ferony apod. smile

9

Re: Co z nabídky pro trial?

Já zase myslím, že na stavbu trialového speciálu je nejlepší materiál z Ferony apod. smile

... mezi námi řečeno, je to tak! - ale tenhle materiál s Ferony, respektive z OBI,  je jen "náhradní rám",
mezi stavebnicovými nápravami a převodovkou. Pokud nemáš doma ve sklepě zasyslený soustruh a pořádnou frézku.  roll

Souhrn toho všeho zní: - vyvarujte se používání dvoumotorových podvozků pro přestavbu na Trialové speciály bez další sestupné převodovky!!! Takový podvozek svádí k přidělání příliš těžké kombinace kabiny Tatra a měděnných ochranných trubek. Model je pak příliš těžký a Regulátory to "nezvládnou". . .

10

Re: Co z nabídky pro trial?

tak tak souhlasím.

Ale takle začíná skoro každej rám z obi a modelové nápravy a pak zjištuje ty slabý místa jako já big_smile

11

Re: Co z nabídky pro trial?

Zdravím všechny modeláře, mám doma model CC-01 a po přečtení článku v časopise RC Cars jsem došel k závěru, že bych si jej chtěl přestavit na trial. Zhruba vím co by se mělo předělat jako první, ale chtěl bych vás poprosit o nějaké rady či odkazy na stránky jakým způsobem to udělat a kde sehnat potřebné díly. Moc díky za odpovědi

12

Re: Co z nabídky pro trial?

Jirka: Dej si najít "rc truck trial " v googlu. Najde ti to stránky kde se tím ti lidé přímo zabývají. Tady nevím, že by to někdo nějak moc pěstoval...

13

Re: Co z nabídky pro trial?

Zdravím všechny modeláře, mám doma model CC-01 . . . bych si jej chtěl přestavit na trial.

... u CC-01 je možné mezi motor a rozvod individuálně vsadit malou sestupnou převodovku
- jasně že pak musíš převodovku a motor "nějak" svépomocí upevnit . . .

14

Re: Co z nabídky pro trial?

BTW - tady by ti mohli poradit,RC-Trial fórum ale lepší je
přijet se podívat na sraz, který by měl být poslední víkend příštího měsíce ve Starém Plzenci v lomě!
- bude se tam pořádat další ze závodů RC truck-trial.

15

Re: Co z nabídky pro trial?

BTW - tady by ti mohli poradit,RC-Trial fórum ale lepší je
přijet se podívat na sraz, který by měl být poslední víkend příštího měsíce ve Starém Plzenci v lomě!
- bude se tam pořádat další ze závodů RC truck-trial.


dík za upozornění o motoru jsem věděl, do toho plzence se snad dostanu uvidíme