Téma: Nejlepší motor
Může někdo řic, jaký se dá koupit nejvýkonější motor do 1:8 buggy. Případně jeho parametry a cenu? Díky Faster
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Může někdo řic, jaký se dá koupit nejvýkonější motor do 1:8 buggy. Případně jeho parametry a cenu? Díky Faster
Těžká odpověd, nejlepší motor je určitě ten , který má každý ve svém autu. :evil: Spíše se podívej co se kde jezdí a jak funguje. U nás V ČR jsou to převážně motory RB , pak OS Max, Picco, Nova Rosi atd.
No osobně si myslím že není vše jen v motoru! Hodně záleží na stylu jízdy a převodech! Ale jestli si myslíš že si koupíš to nej nej a bude s tebe mistr Czech Republic tak se wážně pleteš!
Jinak souhlasím s Martinem!
Jaký je nejvýkonější motor těžko říct proto že v poslední době vyletělo hodně nový motorů!A o hledně ceny můžeš koupit motor v ČR ale v zahraničí bude za úplně jiný peníz.Co se tíčě nejpoužívanějšího motoru v ČR tak je to jedno značně RB.A jak psal Martin každý si bude chválit to co sám jezdí!Pokud se chceš podívat na parametry těchto motorů tak se koukni na www.rbproducts.com
nerad bych aby nam tu vtrhlo mravnostni, penís opraven
Acid
Nejde mi tak o to, že nejlepší motor rovná se nejrychlejší auto, ale je před sezónou a uvažuji o koupi nového motoru. A ne všichni výrobci udávají na svých stránkách výkon motoru. Většinou jenom otáčky. Spíš jsem chtěl vědět jestli existuje nějaký absolutně nejvýkonější, nebo to je spíš o jednotlivém naladění, nebo speciální úpravě. Venku existují úpravci motorů, který tvrdí, že umějí naladit motor na vyšší výkon. faster
můžeš si koupit třeba RB myslím že to je C5 Rody, nebo OS MAX V spec, k němu ten nejlepší laděný výfuk, nechat si ho naladit na nej nej výkon, ale ten je daný jen u toho maníka co ti to naladí, pak přijedeš na závody, změní se ti počasí, trochu jiné palivo, trochu otočíš jehlou, jiná svíčka a je po výkonu, navíc maximální výkon rovná se minimální životnost, tady na našich drahách se ani tak na výkon nekouká, jako spíš na spolehlivost, k čemu ti je motor ostrý a nadupaný jako břitva, když v každé druhé zatáčce ti chcípne, ohlížel bych se po tom, co se nejvíc jezdí, je spolehlivé, každý ti poradí s nastavením čím a jak otočit aby to jelo, udržel si teplotu a dojel
můžeš si pořídit co chceš, ale jakmile do toho nastavení jednou hrábneš při závodu a nepojede ti to, těžko ti někdo poradí se špičkovým motorem, když ho nikdo nebude znát, většinou už při závodě není na laborace čas a upéct motor není levná záležitost
navíc i třeba špičkový motor s mizerným výfukem, nevhodně zvoleným převodem, zaneseným filtrem vzduchu nepojede a nepojede a okolo tvého auta budou lítat jiná auta třeba s tříkanálovým protechem, tuctovým výfukem MIELKE, 16 procentní daytonou v nádrži
takže s výběrem bych nespěchal a na výkon nekoukal, není to podstatná veličina na kterou je třeba pohlížet jako na nejdůležitější faktor při výběru
snad mi to veřejnost promine a nebude mne za doporučení kamenovat, nedělám reklamu, ale za sebe mohu říci, že bych doporučil RB WS7
můžeš si koupit třeba RB myslím že to je C5 Rody, nebo OS MAX V spec, k němu ten nejlepší laděný výfuk, nechat si ho naladit na nej nej výkon, ale ten je daný jen u toho maníka co ti to naladí, pak přijedeš na závody, změní se ti počasí, trochu jiné palivo, trochu otočíš jehlou, jiná svíčka a je po výkonu, navíc maximální výkon rovná se minimální životnost, tady na našich drahách se ani tak na výkon nekouká, jako spíš na spolehlivost, k čemu ti je motor ostrý a nadupaný jako břitva, když v každé druhé zatáčce ti chcípne, ohlížel bych se po tom, co se nejvíc jezdí, je spolehlivé, každý ti poradí s nastavením čím a jak otočit aby to jelo, udržel si teplotu a dojel
můžeš si pořídit co chceš, ale jakmile do toho nastavení jednou hrábneš při závodu a nepojede ti to, těžko ti někdo poradí se špičkovým motorem, když ho nikdo nebude znát, většinou už při závodě není na laborace čas a upéct motor není levná záležitost
navíc i třeba špičkový motor s mizerným výfukem, nevhodně zvoleným převodem, zaneseným filtrem vzduchu nepojede a nepojede a okolo tvého auta budou lítat jiná auta třeba s tříkanálovým protechem, tuctovým výfukem MIELKE, 16 procentní daytonou v nádrži
takže s výběrem bych nespěchal a na výkon nekoukal, není to podstatná veličina na kterou je třeba pohlížet jako na nejdůležitější faktor při výběru
snad mi to veřejnost promine a nebude mne za doporučení kamenovat, nedělám reklamu, ale za sebe mohu říci, že bych doporučil RB WS7
Úplně s tebou souhlasím já budumít už třetí RB WS7 // a jsem stím to motorem nad míru spokejen jak po stánce spolehlivosti tak po stránce výkonosti.I někteří teamoví jezdci RB používali tento motor rači než C5 RODY :!:
já si myslim že RB, SIRIO, NOWAROSSI, OS-MAX atd. jsou dobré značky jak ceny tak výkonu. Já osobně jezdím NOWAROSSI P5X a jsem s nim spokojen
nad míru. Hlavně né turbo svíčku ta je na nic.
Hlavně né turbo svíčku ta je na nic.
Proč jsou turbo svíčky na nic ? Porad nezkušeným. :oops:
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.