26

Re: Život jednoho E-Revíka

Tak jsem uklízel na půdě a stará pohovka se ještě hodila smile   http://www.youtube.com/watch?v=skjQPdahEDY

Pak jsem ji celou rozebral a mám pěkný matroš na přenosnej skládací jump. Ještě pár řezů pilou, hrst vrutů a bude to i vypadat smile  Video je točené a sestříhané v mobilu.

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

27

Re: Život jednoho E-Revíka

Nová kastla:  http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/2/2204/2204048_e288f850c34d5c3a3c1280fd80600735/images/1_1.jpg?ver=0

Je to Proline Slipstream, hecnul jsem se a nastříkal jsem ji sám, chyby tam mám ale čekal jsem něco mnohem horšího smile

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

28

Re: Život jednoho E-Revíka

Ta kastle je nádherná smile Mám pár otázek..
Lakoval sis to sám nebo ti to někde nastříkali ? a ještě případně kolik to barvení stojí celkem (bez čiré kastle) ? smile

Bylo: ECX Torment BL, FG Marder, Traxxas SLash 4x4, Serpent Cobra 811 eTruggy
Je: Toyota Hilux MEX Chassis 
http://marekrcrider.rajce.idnes.cz/

29

Re: Život jednoho E-Revíka

Kastle stala 640kc, barvy jsem si koupil od tamiye cervena svitiva, zluta svitiva, cerna a bila. Jedena barva stoji cca 180kc. Se vsim vsudy to vyslo na nejakych 1500. Jedina mi zbyla cerna kterou jsem daval jen na okna. Strikal jsem tri vrstvy od kazde a vyslo to akorat, na zaver jsem to cele podstrikal bilou a to se ta kastle uplne rozzarila. Nejvetsi pakarna bylo kastli vystrihnout a zabrousit hrany. Pak uz jen piplacka s maskovaci paskou smile  na maskovani jsem si koupil tamiya pasku, narozdil od normalni lakyrnicke pasky krasne kopiruje krivky kastle, se zatikanim barvy jsem nemel zadny problem. Jeste musim koupit pedni ramena v cerne barve, modre se k tomu nehodi smile

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

30

Re: Život jednoho E-Revíka

tamiya prodava na okna kourovou barvu a vypada to bombove

Latrax Teton
bejvávalo E-Revo, E-Maxx

31

Re: Život jednoho E-Revíka

Tak revo dneska dostalo první pořádnou generálku za svůj dlouhý život od léta 2009. V předu nový bulkhead, diferenciál a i ramena, ty staré už měly velké vůle. Dozadu jsem dal poloosy na summita, očekávám mnohem vyšší odolnost ale hlavně osa kola je z jednoho kusu železa. S tím i nová ložiska a nyní žádná vůle v osách na zadku auta prostě není. Pak ještě nějaké drobnosti jako středové kardany, výměna ubroušených držáků kastle a prokluzová spojka od HotRacingu pro šest třecích segmentů.

Hlavně jsem ale pořídil stabilizátory, kit přímo od traxxasu a lituju, že jsem to neudělal už dávno smile Auto teď mnohem líp zatáčí a převrátit jej už chce dost velkou snahu.

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

32

Re: Život jednoho E-Revíka

Ahoj, k těm poloosám ze Summita. Dochází tam k tomu půl/čtvrt milimetrovýmu pohybu osičky v kamenech?

Latrax Teton
bejvávalo E-Revo, E-Maxx

33

Re: Život jednoho E-Revíka

Mám na autě kameny RPM takže oproti stock se to může lišit. Vůli jsem vymezoval shimovacíma podložkama, dával jsem jednu 0,1mm k velkému ložisku a jeden kus 0,2mm k malému ložisku. Odjel jsem s autem pár baterek a zatím naprosto bez vůle. Co si vzpomínám tak se stock kameny a stock poloosami tam byla vůle, s kovovými CVD traxxas poloosami byla vůle také. Tehdy jsem to taky řešil podložkama, není v tom problém.

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

34

Re: Život jednoho E-Revíka

http://sejny.rajce.idnes.cz/E-Revo_konv … erencialy/

Tak Revo právě dostává pořádný diferenciály smile Na závěr tam půjde i středový z Losi 8ight, je na cestě ze států.

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

35

Re: Život jednoho E-Revíka

planujes dajaky nenormalne silny motor ze davas do reva diferaky z lst a este aj stredovy? inak pekna praca!

36

Re: Život jednoho E-Revíka

A to jsou ty losácký diffy o tolik lepší než TRX?

hmm Traxxas Stampede  hmm Losi Mini 8ight 1/14 4WD hmm Himoto MegaE8MTL Monster Truck hmm  Axial SCX10 II Jeep Cherokee hmm Savage XS Flux VGJR hmm Exceed RC Mad Torque 8x8 Crawler hmm
                                                        http://jackie49.rajce.idnes.cz/

37

Re: Život jednoho E-Revíka

Jojo, to se vubec neda srovnavat s tou dvouplanetovou hrackarnou od TRX.

**XRAY XB9 Brushless**                                                         **Xray XSCT-projekt ve vystavbe**
Bylo:HB-D8Te E-Revo, Serpent S811 brushless, Xray 808e, Losi 8ight Te 1.0,  Schumacher CAT SX, HPI E-Firestorm FLUX.

38

Re: Život jednoho E-Revíka

Origo diferáky naprd těsní, což je blbý když chceš aby auto dlouhodobě jelo dobře a nechceš to každej měsíc rozebírat a doplňovat. Dále na 4s origo diff vydrží tak tři měsíce až půl roku a je po něm, plastový domeček se kroutí, odejdou ložiska na pastorku a celý diferenciál je na šrot smile

LST diffy jsou mnohem líp udělané, nevím proč traxxas nevyrukuje s pořádnýma, místo v bulkheadech na ně je, odebral jsem opravdu jen minimum materiálu. Myslím že rc monster.com nebo fastlane machine dělá hybridní bulkheady do kterých jde nacpat buggy/truggy diferenciály ale cena je šílená.

Vůbec nechápu jak může Traxxas dávat do krabice k autu 6s LiPo, to musí být diferáky našrot po pár jízdách smile

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

39

Re: Život jednoho E-Revíka

No tak to zas nevim, kdyz ty origo diffy vypodlozkujes, jezdis 4S, jednou za pul sezoby vymenis loziska, tak by ti mohli vydrzet vic nez 1,5 zavodni sezony. Ale co se tyka funkcnosti, je to bida.

**XRAY XB9 Brushless**                                                         **Xray XSCT-projekt ve vystavbe**
Bylo:HB-D8Te E-Revo, Serpent S811 brushless, Xray 808e, Losi 8ight Te 1.0,  Schumacher CAT SX, HPI E-Firestorm FLUX.

40

Re: Život jednoho E-Revíka

Ahoj, kde jsi ty diferaky sehnal a co kostujou?

Naposledy upravil: pavelcivka (30. 07. 2013 18:45:17)

Latrax Teton
bejvávalo E-Revo, E-Maxx

41

Re: Život jednoho E-Revíka

na ebay jdou v pohodě koupit za 40usd/kus

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

42

Re: Život jednoho E-Revíka

Ja jsem je koupil na ebayi tusim za 45 babek/kus, jinak v cechach asi jen na obednavku na Astre, ale nenasel jsem to tam. Kdybys chtel mam dva novy doma. Chtel jsem je taky nainstalovat ne ERBE, ale po zavodni sezone slo z domu.

Naposledy upravil: filipb (31. 07. 2013 10:33:08)

**XRAY XB9 Brushless**                                                         **Xray XSCT-projekt ve vystavbe**
Bylo:HB-D8Te E-Revo, Serpent S811 brushless, Xray 808e, Losi 8ight Te 1.0,  Schumacher CAT SX, HPI E-Firestorm FLUX.

43

Re: Život jednoho E-Revíka

sejny- uvazoval si dat lst2 poloosy miesto tych z reva? prerobit vsetko od prevodovky az po kolesa ako tento maniak http://www.digitalcomplex.org/index.php?showtopic=774

44

Re: Život jednoho E-Revíka

Jojo, viděl jsem již pár takových konverzí ale pro mě to je asi zbytečný, summit osy vydrží moc. Středovej diff tam chci jen kvůli jízdním vlastnostem.

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

45

Re: Život jednoho E-Revíka

Další rok je tady a na Revu zase přibyly nějaké novinky. Diferenciály z LST2 fungují super, nikde nic neteče, nedrhne a svoří pořád stejně jako když byly nové.

Hot Racing spojku ale vřele nedoporučuji, je snad horší než originál, v unášeči nasazeném na hřídeli převodovky se rychle vymačká středový otvor a spojka potom háže hrozným způsobem. Navíc jsem strhal jeden závit na uchycení spuru, šlo to velice snadno.

Nakonec jsem koupil Robinson Racing gen3 slipper clutch, zde je unašeč vyřešen mnohem lépe a spojka hází jen nepatrně. Spur mám sice teď kovový, ale převod je překvapivě docela tichý.

Také jsem se rozhodl pro přechod na 5s napájení. Nyní mám převod 60/19, LST2 diffy. Takto vypadá výpočet:

Differential Ratio: 3.3076923076923075
Transmission Ratio: 1.8333333333333333
Other Ratio: 1
Spur Tooth Count: 60
Pinion Tooth Count: 19
Total Voltage: 20.50
Motor KV: 2200
Tire Diameter (inches): 5.84
Tire Ballooning (inches): 0
Motor Current Draw: 110
Motor Coil Resistance: 0.006
Spur/Pinion Ratio: 3.16 : 1
Total Ratio: 19.1498 : 1
Tire Circumference (inches): 18.35 inches (466.01 mm)
Rollout: 0.96:1
Total Motor Speed: 43648 RPM
Vehicle Speed: 39.6 mph (63.61 km/h)
Effective KV Value: 2129.17
KT constant: 0.61 oz-in/A
Motor Torque: 0.35 ft-lbs
Final Torque: 6.74 ft-lbs
Final Power: 2255 watts (3 HP)
E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

46

Re: Život jednoho E-Revíka

Za pomoci EagleTree jsem ověřoval parametry pohonu, zde jsou nějaké grafy: http://sejny.rajce.idnes.cz/Mereni_E-Revo

Živý záznam z EGT: https://www.youtube.com/watch?v=OYShaEC … e=youtu.be

Ten roztažený graf je ujetí úseku cca 92-100m po silnici na plný plyn.  Špičkový příkon s čerstvýma aku dosahuje 2025W, při částečném vybití jsou špičky mezi 1600-1800W.

Naposledy upravil: Sejny (29. 03. 2015 11:54:43)

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless