Téma: AWD nebo MR-02
Zdravím,
uvažuji o mini-zetovi, líbí se mi **-02, ale nevím jestli se mi nevyplatí počkat AWDíčko.
Děkuji za odpověď.
Mugen Seiki E-MBX5T
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zdravím,
uvažuji o mini-zetovi, líbí se mi **-02, ale nevím jestli se mi nevyplatí počkat AWDíčko.
Děkuji za odpověď.
AWD jsem viděl v akci, jezdí to pěkně. Jestli to budeš mít na "jen tak", tak bych do něj šel. Jestli chceš i na závody, tak si myslím že zatím spíš MR02. AWD má dost vysoko těžiště, asi jako MR01.
Budu ho mít spíš jen tak, ale v budoucnu bych možná nějakej závod zkusil. Jaký bude asi cenový rozdíl? A jak moc odlišné jsou jízdní vlastnosti na koberci?
Děkuji za odpověď
AWD se u nás prodává asi o 1100,- dráž než MR02, po rozdílech venku se podívej sám. Samotné AWD přímo z krabice se na koberci jevilo dobře, ale nevím, jaké má v základu gumy. MR02 z krabice má tvrdé gumy, se kterými se na koberci spíš driftuje než jede, koupě měkčích gum (a ložisek) je první potřebný tuning.
Teď mám overlanda a u toho se mi vyskytoval problém, že se mi obrušovalo jedno převodové kolo a obrousilo se poměrně za krátkou dobu a tak se chci pro jistotu zeptat jestli se u silničáků něco takového taky neděje. Na Modelhobby to předvádějícím mini-zetíkům taky chrčelo v ozubenejch kolech. :?
Precti si muj clanek "Kratkodoby, ale intenzivni test" to ze chrci v prevodech je u pujcovanych modelu bezny jev zpusobeny silenym jizdnim stylem "plny plny - naraz"
AWD jede pekne, ale jak pise Minotaur - vyssi teziste a logicky slozitejsi rozvod zatim neumoznuje aby AWD stihalo MR-02. Ale je fakt, kdyz o tom ted tak premyslim, ze jsem nevidel v akci krabicove verze proti sobe. MR-02 byla tunena...
Tak sem si to přečet a vyplyva z toho, že ti silničáci sou dost bytelný, a asi o dost bytelnější než overland.
Georgio - "uz" jsi si koupil MINI-Z AWD??? Ja o tom ted premyslim, neco s kamosem na zimu, kdyz REVO uklidim pod hadru 8) Kdyz tak napis e-mail. Dekuji
Jj, AWD uz mam asi 2 mesice, a je s nim maximalni spokojenost, hlavne skvely jizdni vlastnosti, a neni potrba zadneho dalsiho tuningu, a kdyz se dokoupi prift kola, tak je s nim plnohodnotnej drift . Pro me je to hlavne skvelej trening na ruce, kdyz nemuzu jezdit s revikem .
Tak sem si to přečet a vyplyva z toho, že ti silničáci sou dost bytelný, a asi o dost bytelnější než overland.
Nějak ti nerozumím. Silničák je bytelnej. Ale Overland rozhodně není horší! Naopak... na vyblbnutí na doma je OL nedostižnej!!!
Tak sem si to přečet a vyplyva z toho, že ti silničáci sou dost bytelný, a asi o dost bytelnější než overland.
Nějak ti nerozumím. Silničák je bytelnej. Ale Overland rozhodně není horší! Naopak... na vyblbnutí na doma je OL nedostižnej!!!
to sem napsal driv, ted uz bych to netvrdil .
Tak to je fajn, ze jsi spokojen Mam AWDcko objednane, tak uvidim. Presne jak pises - nejaky trenink pres zimu... Prosim te, jestli muzes, napis mi mail, nebo SZ kde kupujes ty "drift" pneu a popripade i nahradni dily na to AWD. A pokud se ti bude chtit, posli i nejake fotky 8O
Dekuji!
Jen tak pro zajimavost- da se s MR-02 take driftit tak hezky jako s AWD?
Urcite ne, jelikos mr-02 by se ti porad pretacelo, jo hold 4x4 je 4x4
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.