Ja bych spis rekl, ze si uz trosku vymyslis. Ne ve vsem samozrejme. Kryt prevodu s dirou jsem mel taky a nepochopil jsem doted, co to melo za smysl.
Spousta ostatnich veci, co jsi vyjmenoval, je ale uplne normalni, nemuzu si pomoct. Celkove mi to taky vyzniva tak, ze ocekavas, ze auto bude jiz pri koupi bez chyby a nebudes na nej skoro muset sahat. Pro me osobne je kazda prekazka na aute (k odstraneni) vyzvou.
S nestandardni velikosti uchytu serva jsem taky chvilku bojoval, ale staci pouzit podlozky. Sroubky se ti budou povolovat, dokud je nezamknes lepidlem na srouby. Kup si vrtulnik a pochopis :-)
Prostor baterky je takovej, jakej je. Proc by mel byt "standardni"? Definuj standardni. To nejde. Kazdy auto ma nejaky svy rozmery a treba pro ne je naopak standardni, protoze vetsinu zakazniku maji v USA a prizpusobili to vetsine americkych baterek. Ze Cina dela jine rozmery, za to preci nemuzou.
Kabel od serva snad staci necim prelepit nebo se mylim?
Ze je potreba vymontovat spur gear, to je to takova drina? Vzit ten kovovej nastrcnej klic a povolit jedu matku?
Uchyt motoru - pouzil jsi opet lepidlo na srouby? Jestli ne, tak se nemuzes divit. Je vseobecne znamo, ze sroubky jdouci do kovu by se mely VSECHNY zalepit. Moc dobre si vzpominam na svych par prvnich jizd se Slashem, taky jsem to nelepil a ocesal si spur. Od ty doby co lepim, nemam problem.
Se servosaverem souhlasim, neni co dodat. Cekal bych pruzinu a ne pruzny plast.
Proste podle me staci udelat par drobnych uprav a mas auto jako vino. Nenech se odradit par chybama, co soudruzi udelali. Ver mi, ze ostatni znacky na tom nejsou lepe. Vzdy neco bude fungovat a neco se porouchavat. Od toho preci ale modelarina je, vypiplat si auto k obrazu svemu. To jak jezdi tobe, nemusi sedet nekomu jinemu. Vcetne tech uprav.
Nehazej flintu do obili, udelej tech par uprav/zlepsovaku a budes spokojen.