76

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

spis bych sel tak do 10.5T, protoze 13.5T nebude zadny rychlik, auto to vydrzi a budes mit peknou rezervu ve vykonu na skoky a na blbnuti. Navic je  2600kV se mi zda prave i malo. Sel bych po necem mezi 3000 a vys, napr. VXLko ma 3500kV, a na 2S pri pastorku 23 jede cca 55-60kph, coz je presne tak akorat, samozrejme VXL motor je vykonnove nekde jinde nez nejaka 10.5T nebo 13.5T tim tuplem.

77

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

RimmerCZ: Diky moc wink

No už mi došiel z ALU idler gear 30 tooth, vyzerá parádne aj silno... Auto má aj úplne iný zvuk :-D ide o dosť hlasnejšie ako s tým pôvodným umelým... ďaľšie čo som skúsil na Stampede bola výmena kolies...  dal som tie ťažké 700 g kolesá dole a dal som tam z rustlera VXL :-D vyzeralo to totálne inak jak nejaká buggy skôr už :-D no bolo o 450 g ľahšie auto aj motor sa trochu menej zahrieval no šlo to o dosť pomalšie než s tými stampedovskými :-D to bola škoda...

E-Revo 1:10 s Brushless

78

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Akorád to nemá moc souvyslost s váhou, ale menším průměrem pneu.Snížil jsi tím převodový poměr a proto už tolik nehřeje...

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

79

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

No už mi došiel z ALU idler gear 30 tooth


Dej vědět ja dlouho vydržel nemám plnou důvěru k ozubeným kolečkám a všemu co se na modelu točí s přívlastkem "ALU"
Na převodech železo na plast bylo u mě vždy ok,alu zmizelo plastové kola zůstaly...

od 6,2008 E-revo

80

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Dovi: no pneu zo stampede staršieho majú dosť veľký priemer pravda ale váha jedného kolesa oproti rustlerovskému je úplne niekde inde stampedovské su neporovnateľne ťahšie... Je fajn že nehreje ale štvalo ma že šlo pomaly kôli tomu prevodovému pomeru :-D

muf10: Jasné že dám no hádam to vydrží už poriadne... predsalen je to kov a nie umelina... zdá sa mi že toto koliesko je najviac tam zaťažené... Ale tým Tvojím si ma zarazil že nemáš k tomu ALU dôveru... teraz mám tak, že dva železné a dif je plastový... tak uvidím čo to vydrží... dúfam že čo najdlhšie... potom sa ozvem ak by dačo... Aj to čo Ty píšeš ako druhé že plasty vydržali a ALU nie ta to jak pre boha? :-D ešte som sa s takým dačím nikdy nestretol a ani by ma to nenapadlo... a čo sa stalo tomu koliesku z ALU, zuby sa vylámali či?  a ktoré konkrétne si mal z ALU? thx

E-Revo 1:10 s Brushless

81

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Bylo to zvaštní ale plastové kola obrousily zoubky na hliníkovém.
rotační díly na modelu pokud teda nehoníš váhu tak raději kvalitní ocelové.
Alu díly nezavrhuju beru je tam kde sou použity jako mezikusy,příruby... a nejsou namáhané na otěr.

od 6,2008 E-revo

82

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

No tak to verím že zvláštne :-D  ani ja som tomu neveril čo tu píšeš :-D fakt je to poriadne zvláštne...  Tak potom po čase ak mi ešte auto pôjde Ti dám vedieť že čo a ako... Sám som zvedavý či sa to Tvoje tvrdenie ukáže... A ja že už budem môcť  kôli výmene kolieska na ALU aj v pohode brushless dať neskôr...

E-Revo 1:10 s Brushless

83

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Tak proběhla přestavba na stříďák. Vyměněno za regulátor Mamba Max a motor Velineon ze Slashe. Výsledek je brutální  lol  Z auta je neřízená střela a i v rychlosti cca 50 km/h se zvedne na zadní  lol

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

84

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Tak to rad slysim , jak to nakonec dopadlo s tim sroubem ?

Bylo: Traxxas Slash, Traxxas E-revo
Nyní: HPI Baja 5B

85

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

S pořádnýma kleštěma byl hned venku. Přidělal jsem ten větráček zezhora a udělal jsem delší testovací jízdu. Výsledek je super. Regulator je vlažny ci spíš studený a motor mírně teplý. Takže asi ani nebudu měnit pastorek.

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

86

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Tak to je bezva at slouzi smile

Bylo: Traxxas Slash, Traxxas E-revo
Nyní: HPI Baja 5B

87

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Tak jsem u Stampa narazil na stržený servosaver a když jsem ho rozebral nevěřil jsem vlastním očím. Celou sílu řízení, všechny rázy a kroutící momenty, drží dva v sobě nalisované kousíčky plastu, bez jakékoliv aretace. Samozřejmě se strhli a teď se protáčí. Auto dojezdilo kvůli nedomyšlené součástce za 3,8 USD. Ten hovadskej imbecilní amík, kterej to navrhl, by zasloužil trest smrti!!! Definitivně jsem Traxxas vyřadil ze seznamu seriozních firem a na velké Revo seru, nic od nich už nekoupím!! Mám jen jedny nervy! Nenašel jste někdo tenhle díl v tuningu (kovu)? Na TH a Thetoyz nic není...

EDIT : Našel jsem  toto. Údajně by mělo pasovat a fungovat http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?I=LXS361
a se servem Hitec http://www.rchobbies.com.au/store/product_info.php?cPath=33_247&products_id=2414&osCsid=67...87f39bc9f732b234830986594

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

88

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Tak az si ty nervy das dohromady, zapatrej po Kimbrough servo saverech, jeden kup a hod se do klidu, jo? :-)

Tyhle servosavery v sobe maji pruzinu, ktera je navic DOST pevna. Ale ne zas natolik, aby to netlumilo narazy. Je to tak akorat. Original jsem na svym Slashi kdysi vymenil a od ty doby mi to tam drzi. Jednou nebo dvakrat jsem Kimbrough rozdelal, prostriknul WD-40 (pruzinu) a zase to slape dal.

89

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Jo už jsem je našel třeba http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&P=SM&I=LXS443  Ale tohle traxxum neodpustím. Prostě ten seznam hloupostí, nedodělků a podpásovek, co jsem si se Stampem zažil je už příliš dlouhý...
- otevřený stejnosměný motor, který dokonale nabírá veškterý bordel
- nedomyšlený úchyt motoru. Dotáhl jsem oba šroubky velkou silou a na třetím skoku se motor posunul, pastorek očesal spurgear... aby motor držel na svém místě musí se dotáhnout na krev, to jest už deformace plastového držáku.
- při montáži motoru nutno vymontovat spur gear
- kryt převodů s dírou, takže nic nekreje
- poddimenzovaný servosaver
- kabel od serva vedený uchytem baterky, taže se sekl o hardcase lipo
- nedržící original wheelie bar
- zadní uchyt kastle. Nejen že sponky nejdou nandat/vyndat, ale ještě úžasně rozervou kastli při sebemenší havárii.
- neustále se povolující štoubky
- jiná rozteč děr pro montáž serva. takže Hitec tam drží zázrakem.
- omezenej, nestandartní prostor pro baterku

Všechno jsou to drobnosti, které bych ale čekal spíš u číny...

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

90

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Ja bych spis rekl, ze si uz trosku vymyslis. Ne ve vsem samozrejme. Kryt prevodu s dirou jsem mel taky a nepochopil jsem doted, co to melo za smysl.

Spousta ostatnich veci, co jsi vyjmenoval, je ale uplne normalni, nemuzu si pomoct. Celkove mi to taky vyzniva tak, ze ocekavas, ze auto bude jiz pri koupi bez chyby a nebudes na nej skoro muset sahat. Pro me osobne je kazda prekazka na aute (k odstraneni) vyzvou.

S nestandardni velikosti uchytu serva jsem taky chvilku bojoval, ale staci pouzit podlozky. Sroubky se ti budou povolovat, dokud je nezamknes lepidlem na srouby. Kup si vrtulnik a pochopis :-)

Prostor baterky je takovej, jakej je. Proc by mel byt "standardni"? Definuj standardni. To nejde. Kazdy auto ma nejaky svy rozmery a treba pro ne je naopak standardni, protoze vetsinu zakazniku maji v USA a prizpusobili to vetsine americkych baterek. Ze Cina dela jine rozmery, za to preci nemuzou.

Kabel od serva snad staci necim prelepit nebo se mylim?

Ze je potreba vymontovat spur gear, to je to takova drina? Vzit ten kovovej nastrcnej klic a povolit jedu matku?

Uchyt motoru - pouzil jsi opet lepidlo na srouby? Jestli ne, tak se nemuzes divit. Je vseobecne znamo, ze sroubky jdouci do kovu by se mely VSECHNY zalepit. Moc dobre si vzpominam na svych par prvnich jizd se Slashem, taky jsem to nelepil a ocesal si spur. Od ty doby co lepim, nemam problem.

Se servosaverem souhlasim, neni co dodat. Cekal bych pruzinu a ne pruzny plast.

Proste podle me staci udelat par drobnych uprav a mas auto jako vino. Nenech se odradit par chybama, co soudruzi udelali. Ver mi, ze ostatni znacky na tom nejsou lepe. Vzdy neco bude fungovat a neco se porouchavat. Od toho preci ale modelarina je, vypiplat si auto k obrazu svemu. To jak jezdi tobe, nemusi sedet nekomu jinemu. Vcetne tech uprav.

Nehazej flintu do obili, udelej tech par uprav/zlepsovaku a budes spokojen.

91

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Trochu to vysvětlím... jde o to že jsem Stampa nekoupil sobě, ale doporučil známému jako osvědčené a jednoduché auto pro začátečníka. A teď nestíhám servisovat a skrývat tovární vady, protože nechci být za pitomce. Takže mi fakt v noci ujeli nervy :?   Jinak jsem ještě zjistil že se zbláznil první kanál na vysílačce a točí nahodile doprava/doleva, což jsem vyřešil výměnou za vlastní starší kus vysílače... a nemám sílu komentovat. Vymýšlím si leda ten spur gear, rozhodně je  snažší ho sundat, než když musím odmontovat motor, abych se dostal k přijímači u malého Reva.   lol  lol  lol   Nestandartní kastlík baterky to ale opravdu je, protože normální kastlík je přístupný ze zhora, kdežto tenhle je malej a  z třetiny překrytej deskou pro regl a přijímač. Zadní sponky na kastli jsou fakt neuvěřitelný, kdo nezkusil nepochopí. A ten servosaver je také na pružinku uvnitř, ale ten horní a spodní díl  který musí držet pohromadě, je do sebe jen nalisovaný a prostě se to utrhlo a ted se volně protáčí a auto nezatáčí... skoušel jsem slepit, ale také se utrhlo. Docela by mě zajímalo, jak má tohle vyřešenej ten Kimbrough. Jde o ty dva díly které musíš rozebrat aby jsi se dostal k pružině. Tedy horní kryt který zezhora překrývá pružinu a dolní kterej do něj zapadá a je v něm díra pro šroub do serva...

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

92

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Presne ti to nepopisu, jak je to delany, rozdelaval jsem ho jen dvakrat. Kazdopadne ti garantuju, ze to je hodne blbuvzdornej servosaver. Auto nesetrim a drzi to po kupe uz pres 3/4 roku.

93

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Beru trochu zpět.... problém asi bude jinde. Tak trochu se to totiž protáčí mezi servem Hitec a servosaverem. Moc nechápu, počet zubů sedí, oba mají 24. Ale Hitec se při lehčí síle protočí, original plastové servo přitom drží. Může mít Hitec menší průměr při stejném počtu zubů?? Nebo má jen ojeté zuby?

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

94

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Nebo má jen ojeté zuby?

to servo rozhodně ojeté zuby nemá :cry:

95

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Já ti věřím, jen teď musím vymyslet, kde pořídit nový saver... Potřebuju ho k servu HITEC HS-7965MG Tak si hold objednám na TH jednu součásku za 6 USD. Tenhle by asi měl pasovat
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXS362&P=ML
nebo raději?: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXS443&P=ML

EDIT: Už je to vyřešené...

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

96

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Tak motor se opět po skoku odtáhl od spurgearu, lepidlo do závitu nepomohlo. Takže jsem problém vyřešil radikálně. Znova jsem ho namontoval do správné pozice a pojistil závit lepidlem. A následně zbytek volné drážky zaplnil tavným lepidlem. Takže štoub už nemá kam ujet. Dám vědět jak se to osvědčilo...

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

97

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Nazdar, dneska mi došlo brushless combo EZRUN 4000 KV 8.5 T, ESC 60 A, a ide mi len dopredu,ak potlačím plyn, dozadu ak potlačím mi nejde, ako to mám nastaviť? alebo kde je chyba?  Diky moc vopred wink

E-Revo 1:10 s Brushless

98

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

a kalibroval si rozsah plynu s tim novym regulatorem?

99

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

a kalibroval si rozsah plynu s tim novym regulatorem?

Pokúšal som sa ,ale dajako mi to nešlo, neviem kde som spravil chybu, skús mi sem napísať nejaký zrozumiteľný postup ako na to diky smile

E-Revo 1:10 s Brushless

100

Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD

Je to v návodu i se to tady na fóru řešilo:
Z prvý na vysílačce nastavit reverz kanálu plynu a EPA na 100%(pokud to vysílačka umí), trim doprostřed.
Vysílačka zapnutá, přidržíš tlačítko SET na ezrunu a zapneš ho, tlačítko pustíš jakmile začne blikat červená LED(což je skoro hned) a myslím i pípá(nedrž tlač. dlouho, jinak vejdeš do programovacího módu). Potom měj plyn v neutrálu, zmáčkni tlačítko SET(1x pípne a zeleně blikne), potom plný plyn a zase tlačítko SET(2x pípne a zeleně blikne), pak plná brzda a opět SET(3x pípne a zeleně blikne). Tím je to nastavený a za pár sekund už to je připravený k jízdě.

HPI E-Firestorm 10T (combo Ezrun 60A/8.5T, LiPo 2s), Hobao Hyper 7 brushless (Xerun 150A, Medusa 3670 2000Kv, LiPo 4s)
rádio Hobbyking GT2