76

Re: Losi Mini LST

Tak problem RC soupravy se mne take netyka neb jsem pred casem provedl rozhodnuti a poridil si, byt pro mne mozna az prilis dobrou, XS-6.

S rizenim mam v tuhle chvili velke cukani pokusit se o "jednoservove" reseni vice ci mene podobne vzoru jehoz fotka je v tomhle topicu. U soupravy bylo jedno servo Graupner C577 tak doufam ze na to pujde pouzit.

77

Re: Losi Mini LST

jestli mohu poradit, tak  servo C 577 je moc veliké, doporučuji "vyměnit" za nějaké miniservo - já tam mám HS 225BB. Jednoservové řešení opravdu vřele doporučuji, opravdu nemám jediný problém, nechci se opakovat, ale rozdíl v ovládání auta ve smyslu zlepšení je znatelný. Musí tam být ale servosaver, protože jinak nevydrží ozubení. Teď po cca 7-mi měsících ježdění zejména v terénu vše OK.

78

Re: Losi Mini LST

jestli mohu poradit, tak  servo C 577 je moc veliké, doporučuji "vyměnit" za nějaké miniservo - já tam mám HS 225BB.


Aj, tak tahle "drobnost" mi utekla. Diky.
Tak mne napada, nenapsal bys mi, prosim, ktery vsechny zalezitosti od mp jetu si k tomu pouzil? Hlavne mi jde o rozmery, protoze z fotky se mi to hrozne spatne odhaduje.

79

Re: Losi Mini LST

Nazdárek
Promiňte ze vám skáču do debaty ale chci si koupit Losi Mini LST nebo Xray prostě nevím do kterého jít poraďte. sad

80

Re: Losi Mini LST

Nazdárek
Promiňte ze vám skáču do debaty ale chci si koupit Losi Mini LST nebo Xray prostě nevím do kterého jít poraďte. sad

81

Re: Losi Mini LST

Ja sem resil uplne stejne dilema, ale nakonec to u me vyhrala mini LST, protoze kdyz sem se ruzne informoval na netu a u prodejce, tak sem z ruznych stran zjistil ze se do Xraye musi investovat asi 2500Kc do tuningu + vysilac a to pak vyjde cenove lepe miniLST. Pak taky rozhoduje, kde chces jezdit, miniLST je takova bytelnejsi a vetsi, tak se s ni bude jezdit lip venku. Xray zas bude lepsi na jezdeni vevnitr... wink

MonsterBaja 5T
Mugen Seiki E-MBX5T

82

Re: Losi Mini LST

Nazdárek
Promiňte ze vám skáču do debaty ale chci si koupit Losi Mini LST nebo Xray prostě nevím do kterého jít poraďte. sad


Jak psal Georgio, Mini LST je větší a více do terénu venku. Xray je taky skvělé auto (pokukuju po něm), ale na ven si ho musíš drobet dodělat. Mini LST je na blbnutí jak dělané a opravdu si s ním užiješ, ale pokud chceš v budoucnu třeba i závodit, bude lepší Xray, protože je na něj závodní kategorie. MLST je o dost větší a tím i těžší, takže by se na Xraye svou akcelerací nechytal, ale já bych ho za Xray neměnil, to bych si raději k MLST pořídil ještě M18MT, abych měl s čím jezdit doma, nebo kolem paneláku.

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

83

Re: Losi Mini LST

Tak mám špatnou zprávu, servo savery od Graupnerů pro serva Hitec, ač je to divné, nesedí na servu od Hitec HS-65 HB, protože na servu má tisícihran průměr 5,0 mm, ale otvor na saveru má kupodivu 5,5 mm. Savery ¨pro průměr 5 mm se ale u nás sehnat zjevně nedají, takže budu muset najít jinou alternativu, jak je použít. Ještě že mi konečně přišla ta RC souprava (XS-6 PRO SPORT), ať se mám z čeho radovat, než se objeví někdo, kdo by mi poradil nějaké schůdné řešení.

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

84

Re: Losi Mini LST

já teď řeším opačný problém, koupil jsem si Losi mini-T pro a tam dodaný servosaver má vnitřní průměr tisícihranu cca 3.8 mm. Chci zkusit převrtat jej na 4.9 mm, a po nahřátí nasadit na servo. Používám HS-65 MG s kovovými zuby, takže trocha tepla by neměla vadit. Pokud se to podaří tak napíšu postup. Pointa je v tom, že tento servosaver s malým průměrem sehnat lze. Jinak co se týče akcelerace tak mini-T zrychluje opravdu brutáně až se zvedá na zadní, a kupodivu i když má jen zadní náhon tak není výrazně přetáčivé. Zkoušel jsem jej i venku na dráze pro šestiny a i v lehčím terénu se chová velmi poslušně. Převody jsou podstatně mohutnější než už XRaye, respektive převodovka je stejná jako u mLST, takže něco vydrží a hlavně tam nejsou kuželové náhony diferenciálů, prostě jen čelní ozubení patřičně dimenzované. Myslím, že na závody super stroj.

85

Re: Losi Mini LST

Tak jsem možná problém vyřešil. Zkusil jsem totiž do saveru kápnout trochu pečetního vosku a hned to narazil na servo. To servo je ale nutlé mít vystředěné, aby potom nebyl problém se spárováním těch dvou a taky je nutné nezapomenout na ucpání závitu v hřídeli třeba sirkou, která zároveň slouží jako osa pro vystředění saveru na díru. Vosk jsem nechal úplně vychladnout a pak jsem saver stáhnul. Optimální je, když se vám povede vytáhnout ten vosk ze saveru, aby zůstal jen na hřídeli a vy pak mohli odstrani vosk z čela hřídele. Pak vám zůstane jenom jakási vložka tisícihranu jen na obvodu a saver tak můžete narazit až nadoraz. Ten vosk je spíše tvrdý a křehčí, ale je tam tak málo místa, že by se to nemuselo vydrolit. Navíc je to celkem jednoduché (až na to rychlé nasazování saveru, dokud je vosk horký) a když se vám to nepovede napoprvé, není problém tisícivran očistit třeba jehlou a zkusit to znovu. Chvilku mi trvalo, než jsem s tím byl spokojen, ale myslím, že by to mohlo fungovat lépe, než podobná úprava za použití tavného lepidla, které je ale porád pružné, nebo původní zamýšlená varianta omotání tisícihranu alobalem (zoubky tisícihranu by se mohly snadno omačkat). Hlavně je to za babku, takže doufám, že to vydrží, aby se mi to neprodražilo. smile

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

86

Re: Losi Mini LST

já už mám problém též vyřešen, použil jsem výše popsaný postup a funguje to.
Jinak co místo pečetního vosku, který je opravdu dosti křehký, použít dvousložkové epoxidové lepidlo. Jsou lepidla různých vlastností, nekterá se tvrdostí a pružností podobají plastům.

87

Re: Losi Mini LST

já už mám problém též vyřešen, použil jsem výše popsaný postup a funguje to.
Jinak co místo pečetního vosku, který je opravdu dosti křehký, použít dvousložkové epoxidové lepidlo. Jsou lepidla různých vlastností, nekterá se tvrdostí a pružností podobají plastům.


Pro vetsi pruzmost epoxidu staci do nej pridat Pufamix (pribarvovac) , ale opravdu jen malinkou kapicku (podle mnozstvi).

88

Re: Losi Mini LST

Mám jen obavy, že by se to do sebe zalepilo a taky kvůli dlouhé vytvrzovací době bych to musel nechat naražené na servu a tím bych zjistil velmi pozdě případnou zradu. Ale přemýšlel jsem už i o tomhle. Když tak to nechám na případ úplného zoufalství...

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

89

Re: Losi Mini LST

upřesnění, epoxidy či co toje jsou různého typu, některé se honosí označením tekutý kov a jsou velmi tvrdé řekl bych že více než plast - tak něco takového jsem měl na mysli. A za druhé, výstupní hřídelka serva je vytobena z plastu - silon (pokud se nejedná o kovové ozubení) a na ten tyto lepidla nechytají (viz nádobka ve které se mísí). Jinak někté opoxidy tuhnou řádově v minutách takže to čekání bych neřešil.

90

Re: Losi Mini LST

Tak jsem dneska testoval a zatím se pečetní vosk na tisícihranech serv drží. Je ale fakt, že teď pro to nejsou nejlepší podmínky, takže skutečnost se projeví až někdy na jaře.
V každém případě jsem včera večer dokončil tuning svého rudého žabáka, což mě strašně moc těší. Veškerý tuning mám vypsaný v podpisu a až na malé zádrhely typu velké servo savery, kryt převodů (pastorek o něj drhnul), nebo umístění regulátoru a přijímače tak, aby těžiště nebylo na straně motoru, šlo všechno celkem hladce. I výměna serv se ukázala jako dobrá investice a rozhodně ji doporučuji všem, kterým chcípne jedno servo, protože jak síla p řesnost centrování byla znát jak v terénu, tak na rovině. Jen dávejte větší pozor při výběru náhrady serv, abyste se nedostali do podobných potíží, jako já. I když na druhou stranu, jde asi o nejlepší volbu co do vlastností (síla a rychlost) a rozměrově to taky vyžaduje jen velmi drobné úpravy úchytů. Kupovat to originální servo považuji za vyhazování peněz, za které by se po čase dala přídit nějaká ta nová RC souprava (např. Hitec AGGRESSOR SRX 40 MHz za něco málo přes 3 litry). Pokud by byl zájem, mám i fotky z průběhu přestavby. wink

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

91

Re: Losi Mini LST

Tak jsem se rozhodl, že to sem upnu hned. Tady je v pár fotkách ta adaptace saverů na serva s menším tisícihranem a zhruba postup přerodu z dvou motoráku na BL  wink
[URL=http://img471.imageshack.us/my.php?image=pict0020ft6.jpg]http://img471.imageshack.us/img471/7240/pict0020ft6.th.jpg[/URL] [URL=http://img469.imageshack.us/my.php?image=pict0013dw6.jpg]http://img469.imageshack.us/img469/4061/pict0013dw6.th.jpg[/URL] [URL=http://img113.imageshack.us/my.php?image=pict0016iw7.jpg]http://img113.imageshack.us/img113/6928/pict0016iw7.th.jpg[/URL] [URL=http://img217.imageshack.us/my.php?image=pict0033qi7.jpg]http://img217.imageshack.us/img217/8863/pict0033qi7.th.jpg[/URL] [URL=http://img217.imageshack.us/my.php?image=pict0023xr1.jpg]http://img217.imageshack.us/img217/879/pict0023xr1.th.jpg[/URL] [URL=http://img217.imageshack.us/my.php?image=pict0039en7.jpg]http://img217.imageshack.us/img217/8303/pict0039en7.th.jpg[/URL] [URL=http://img403.imageshack.us/my.php?image=pict0059ak3.jpg]http://img403.imageshack.us/img403/6482/pict0059ak3.th.jpg[/URL] [URL=http://img167.imageshack.us/my.php?image=pict0050jq2.jpg]http://img167.imageshack.us/img167/8610/pict0050jq2.th.jpg[/URL] [URL=http://img131.imageshack.us/my.php?image=pict0048sg9.jpg]http://img131.imageshack.us/img131/2727/pict0048sg9.th.jpg[/URL] [URL=http://img471.imageshack.us/my.php?image=pict0043jo8.jpg]http://img471.imageshack.us/img471/1213/pict0043jo8.th.jpg[/URL] [URL=http://img19.imageshack.us/my.php?image=pict0005uj3.jpg]http://img19.imageshack.us/img19/2870/pict0005uj3.th.jpg[/URL] [URL=http://img175.imageshack.us/my.php?image=pict0002vp4.jpg]http://img175.imageshack.us/img175/5683/pict0002vp4.th.jpg[/URL] [URL=http://img294.imageshack.us/my.php?image=pict0007ar2.jpg]http://img294.imageshack.us/img294/6002/pict0007ar2.th.jpg[/URL] [URL=http://img125.imageshack.us/my.php?image=pict0004kd1.jpg]http://img125.imageshack.us/img125/4674/pict0004kd1.th.jpg[/URL]

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

92

Re: Losi Mini LST

...kolečko se polámalo udělalo bác. Tak takhle jsem dopadl dneska, když jsem chvíli skákal na nájezdu pro kočárky (ta střídavka je pekelná  :twisted: ). Bohužel se mi jednou nepovedlo včas zkorigovat směr, jedním kolem jsem se dostal mimo rampu a kolem jsem napral přímo do schodu. Pak už následovalo nevyhnutelné, kdy kolo nabralo jiný směr než auto, které udělalo v podstatě salto na místě a výsledek vypadá takto:

[URL=http://img169.imageshack.us/my.php?image=kolekosepolmalo00035kb.jpg]http://img169.imageshack.us/img169/6498/kolekosepolmalo00035kb.th.jpg[/URL] [URL=http://img321.imageshack.us/my.php?image=kolekosepolmalo00022wv.jpg]http://img321.imageshack.us/img321/4263/kolekosepolmalo00022wv.th.jpg[/URL]

Protože se v zimě lámou kola zjevně víc než v létě (to jsem měl horší havárie a bez následků), připisuji tento fakt k prokřehnutí toho plastu (teplota byla kolem nuly). Pokud tedy nemáte v zásobě větší množství ráfků, nebo alespoň disková kola, která prý vydrží mnohem víc, vyhýbejte se v zmním chladnu nárazům haváriím na tvrdém povrchu. To, co kola vydržely v létě, už v zimě vydržet nemusí ani ve slabším provedení.

Abych ale jenom nestrašil, přidám ukázku toho, čím jsem se bavil, když opravdu nešlo jezdit (co ale budu dělat teď, to opravdu netuším). Je to kastle z RC hračky mého synovce, která to už měla za sebou, ale než bych ji vyhodil, zkusil jsem takovouhle magořinu.

[URL=http://img299.imageshack.us/my.php?image=mlstporsche959bl00011pq.jpg]http://img299.imageshack.us/img299/5179/mlstporsche959bl00011pq.th.jpg[/URL] [URL=http://img262.imageshack.us/my.php?image=mlstporsche959bl00090hi.jpg]http://img262.imageshack.us/img262/6360/mlstporsche959bl00090hi.th.jpg[/URL]

Pár dalších fotek je ještě na: http://www.rcauta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4515
Je mi jasné, že tenhle kousek vydrží jen pár lehkých nehod a pak zkončí v kopě plastového šrotu, ale za tu srandu mi to stálo. smile  Tahle bouda je navíc taky dost těžká, oproti lexanu, takže s tím ani moc jezdit nepůjde, aniž by to v zatáčkách nešlo přes budku. Jako dekorace je to ale pěkné, takže do jara bude zdobit mou polici a pak už snad budu mít novou kastli. To bude asi čas velké destructiion derby. Bude mi po ní smutno... :twisted:

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

93

Re: Losi Mini LST

Tak se k nam blizi mini LST2. zatim jsou jen strohe informace ale bude obsahovat DSM radio smile

http://www.one18th.com/ShowNews1173944832---13-showfull.htm

94

Re: Losi Mini LST

Tak uz oficialne na strankach TL  http://www.teamlosi.com/Products/Defaul … D=LOSB0217

MonsterBaja 5T
Mugen Seiki E-MBX5T

95

Re: Losi Mini LST

Ahoj všem, dlouho tady byl klid, který bych chtěl znovu narušit. Zatím to sice nevypadá, že by někdo z fóra byl majitelem MLST2, ale to neznamená, že by se mělo mlčet i o první verzi. Protojsem se rozhodl podělit se s vámi, majiteli MLST, se kterými jinak nejsem v kontaktu, o radost z mého mazla, resp. z jeho nové vizáže. Hlavní podíl na této změně má hlavně kastle Crowd Pleazer 2.0 od Proline (ten nástřik nedopadl zrovna tak skvěle, jak jsem si přál  :oops: ), dále pak disky Jante Super Star Noir (2,2") od HPI s obutím Dirt Hawg od Proline a v neposlední řadě tlumiče typu piggyback od Team Integy (k těm se ještě vrátím).

[URL=http://img148.imageshack.us/my.php?image=zmnnvelikostcrowdpleazeyi3.jpg]http://img148.imageshack.us/img148/1319/zmnnvelikostcrowdpleazeyi3.th.jpg[/URL] [URL=http://img148.imageshack.us/my.php?image=zmnnvelikostcrowdpleazeul7.jpg]http://img148.imageshack.us/img148/5015/zmnnvelikostcrowdpleazeul7.th.jpg[/URL] [URL=http://img148.imageshack.us/my.php?image=zmnnvelikostcrowdpleazekv5.jpg]http://img148.imageshack.us/img148/116/zmnnvelikostcrowdpleazekv5.th.jpg[/URL]

Jak jsem už naznačil, musím vám k tlumičům od Integy dodat dost závažnou věc. Kupoval jsem je totiž ne kvůli jejich zajímavému vzhledu, ale kvůli tomu, že jsem potřeboval změnit charakter chování auta, zjednodušit nastavení světlé výšky a hlavně pořídit tlumiče, které nebudu muset každou chvilku doplňovat olejem, který vytekl Bůh ví kudy. I když jsem byl velmi potěšen výbavou, s jakou tlumiče přišly (3 tvrdosti pružin,  vyměnitelné pístky s 1,2 a 3 dírkami a taky s duralovými sloupky pro kastli), moje radost vzala za své po první jízdě, když jsem zjistil, že ty potvory tečou mnohem více, než ty plastové originální tlumiče. Pro úplnost jen dodám, že jsem je naplnil olejem 30 wt (v originálních je náplň 25 wt). Olej vytéká přes o-kroužky kolem tyče s pístkem, ostatní místa, jako jsou závity jsou utěsněna perfektně. Bohužel zatím nemám potřebné nářadí, abych se mohl pokusit tento nedostatek napravit, ale jestli se mi to povede, rozhodně se s vámi o své řešení podělím. Do té doby bych vám doporučil si koupi jakýchkoliv jiných tlumičů dobře rozmyslet, protože podle debat s mým známým, který závodí v kategorii 1:18 (V. Glaser), to vypadá na rozšířený problém bez ohledu na věhlas jména výrobce.
Jinak ale musím uznat, že až na výše uvedenou vadu jde o skvělé tlumiče, na kterých si jízdu velmi užijete a i možnosti nastavení jsou perfektní.
Tady bych ale měl také zmínit, že MLST2 má již duralové tlumiče se stavitelnými matkami pro předpětí pružin, které by také mohly fungovat dobře.

Pokud jde o další novoty MLST2, rozhodně musím zmínit kryt převodů, který je konečně udělaný tak, aby bylo možné použít tuningovou spojku pro Mini-T se 60-ti zuby, kvůli které jsem musel dost řezat (viz fotky v předchozích postech).  Ti z vás, kteří se setkali s nepříjemností vyskakujících spojovaček zadní nápravy jistě uvítají, že kameny pro zadní nápravu byly předělány na pevné, tudíž už nebude zapotřebí spojovaček (ale taky nebude možné seřizovat sbíhavost zadní nápravy).
Další malér, který v Losi na MLST vyřešili, je použití diskových kol už v základní verzi. Je sice fakt, že Mini Magneto vypadají lépe, ale velmi lehce se zdeformují a tak vám můžu nákup diskových kol jedině doporučit. Jízda s nimi je více o vnitřním klidu, že tentokrát si můžete jízdu opravdu užívat a kolo hned tak šišaté nebude a v zimě by už snad taky nemuselo hrozit to vylomení šestihranu, protože tyhle potvory jsou z houževnatějšího plastu.

Malá ukázka (i když k téhle kastli mi už nějak moc nesedí smile )
[URL=http://img523.imageshack.us/my.php?image=zmnnvelikostcrowdpleazeki2.jpg]http://img523.imageshack.us/img523/4453/zmnnvelikostcrowdpleazeki2.th.jpg[/URL]

Další a snad nejlepší zprávou pro ty šetřivější je fakt, že Na MLST2 už inřenýři použili kovovou hrušku a talířové ozubené kolo v nápravových diferácích, takže už není nutné vydávat několikanásobně více za sadu viskozních diferenciálů, pokud máte problémy s častým opotřebováváním zubů v difech. Sice bude stále nutné trochu vymezit vůli pod hruškou (já jsem to udělal i u těch viskozních), ale pro ty z vás, kteří nevěříte vaření plastů ve vodě, které se u mně velice osvědčilo, můžete vesele dupat na plyn a i použití kvalitní střídavky je už více o pohodě. Pokud ale přece jen toužíte po laditelné svornosti náprav a nechcete se omezovat opět plastovým ozubením kuličkových diferáků a unaeščů z kdo ví jakého bláta (i když je nastavení lehčí a rychlejší), pak vám ty viskozní dify můžu vřele doporučit, protože jde o bytelné a velmi slušně udělané kousky a navíc jsou v sadě i hřídele mezi nápravy (zatím se jeví jako kvalitnější, než ty původní) a taky lahvička s olejem 2000wt do začátku. Tady musím jen upozornit na nemožnost použití těchto difů s mezinápravovými kardany značky MIP, protože hrušky mají jiný systém montáže, než ty původní diferenciály.

To je zatím ode mně vše a když bych zase narazil na nějakou zajímavost nebo zkušenost, určitě ji sem prdnu.  wink

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

96

Re: Losi Mini LST

Tak mi konečně došla i druhá sada 2,2" kol a tím mi začaly časy těžkého rozhodování, se kterými jezdit, i když v některých věcech mám už dnes naopak zcela jasno...
[URL=http://img72.imageshack.us/my.php?image=kola0005wn3.jpg]http://img72.imageshack.us/img72/3561/kola0005wn3.th.jpg[/URL]

Mini Magneto
[URL=http://img241.imageshack.us/my.php?image=kola0001bi5.jpg]http://img241.imageshack.us/img241/5553/kola0001bi5.th.jpg[/URL]
Na pohled velice pěkné, ale taky málo pevné, pokud dojde na karamboly. Jejich hlavní problém je, že se dost brzy rozhodí kruhovitost disku a ten pak začne drhnout o kloub spojovačky. Taky jde o materiál, který při nižších teplotách dost lehce praskne i při mnohem slabších nárazech, než jakým vcelku hravě odolává při teplotách kolem 20°C a více. Když se k tomu přidá i ne zrovna dokonalá konstrukce (hlavně otvory oslabující střed kola), dopadá to všelijak.
[URL=http://img169.imageshack.us/my.php?image=kolekosepolmalo00035kb.jpg]http://img169.imageshack.us/img169/6498/kolekosepolmalo00035kb.th.jpg[/URL]
K těmto se už rozhodně vracet nebudu.

LOSI DISH WHEELS
[URL=http://img241.imageshack.us/my.php?image=kola0002dv1.jpg]http://img241.imageshack.us/img241/8591/kola0002dv1.th.jpg[/URL]
S těmito koly jsem v rámci originálního pojetí auta spokojený. Jsou pevné, svým způsobem hezké a hlavně odolávají i tvrdému zacházení (2x jsem ohnul osu a jednou ji i zlomil a kola pořád drží). Sice jim přibylo pár šrámů, ale já to beru spíše jako zářezy na pažbě. Pokud jde o zápory, tak se bohužel stále stává, stejně jako u Mini Magneto, že se občas mezi disk a spojovačku zasekne nějaká kamínek, nebo jiný maras a kolo se blokne. Ještě horší to je, když se kamínek zasekne o kámen nápravy a ten pak nejde vytáhnout. Pro tyto případy jsem se naučil s sebou nosit klíč na kola, protože to pak jiná cesta na odstranění není. Další problém je malý průměr kol (77 mm), který je sice k velikosti auta adekvátní, ale pro můj styl jízdy ne zrovna optimální. Vzorek je perfektní, ale když jsem se párkrát zasekl kolem v nějaké jamce či škvíře, došel jsem k názoru, že bude (pro mě) nutné přejít na větší kola.

Disky Jante Super Star noire + gumy Dirt Hawg I 2,2"
[URL=http://img241.imageshack.us/my.php?image=kola0003pe7.jpg]http://img241.imageshack.us/img241/3398/kola0003pe7.th.jpg[/URL]
Velice pěkné a taky velké kola (asi 95 mm) od HPI vyžadují použití 12mm redukcí šestihranů. Bohužel, tyto šestihrany jsou dost široké a tak asi největím problémem u těchto (a ostatních 2,2") kol, je nedostatečně dlouhá osa, což znemožňuje kola dobře přitáhnout. Díky tomu jsem taky málem přišel o jednu z mých duralových matek na kola a tak už přemýšlím, kde, jak a z čeho vyrobit speciální matky, jejihž závit bude prodloužen až do otvoru v disku. Do té doby budu raději vždy matky lepit.
Pokud nechcete jezdit jen po asfaltu a jiných prvných a rovných površích, ale chcete si taky užívat jízdu v terénu, měli byste určitě snížit převodový poměr, abyste neuvařili motor a regl. Já jsem pro svůj střídavý motor zvolil pastorek s 15-ti zuby a hlavní kolo se 60-ti zuby, což je celkem univerzální převod pro kde co. Jinak je jízda s těmito koly příjemná, měkká a díky většímu vnitřnímu  průměru už nejspíše nehrozí žádné zasekávání čehokoliv v kolech a nikde nic nedrhne, dokonce ani při plném rejdu. Opravdu musím uznat, že jako kola do každého terénu fungují naprosto skvěle.
Rozhodně u těchto kol nepodceňujte lepení pneumatik, protože se docela špatně srovnávají a mohla by lehce vzniknout nějaká ta boule, či vyosení.

Kola pro Ford 35 0High Lift od Tamiya
[URL=http://img241.imageshack.us/my.php?image=kola0004ls1.jpg]http://img241.imageshack.us/img241/1863/kola0004ls1.th.jpg[/URL]
U těchto kola platí většina toho, co u předchozí sady. Čím se však tyto kola odlišují je, že mají pneu z tvrdší směsi a tak není použita vložka a přesto kola drží tvar. Zdá se taky, že disky jsou standardní velikosti on road kol pro auta 1:10, takže by neměl být problém použít na ně třeba gumy na rally a udělat tak z auta vice Trophy truck. Jízdní vlastnosti jsou sice dobré, ale přeci jen ne tak skvělé, jako u předchozí sady, což připisuji hlavně té tvrdosti směsi a vysokému profilu pneumatik. Pokud však nechcete lítat maximální rychlostí, ale jen tak se projíždět a mít hlavně radost z povedeného vzhledu auta, určitě to bude skvělá volba pro vás, neboť tyto kola autu sluší asi nejvíce.
Pokud byste si je pořídili, pak rozhodně nezapomeňte gumy přilepit aspoň na dvou místech, protože i když si gumy na disk padnou hned jak zadek na hrnec, dochází po zaprášení k jejich prokluzování.

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

97

Re: Losi Mini LST

Mno, sice mám pocit, že si tady pindám jen tak sám pro sebe, ale třeba se to bude někomu někdy hodit.

Dneska mám hlavně skvělou zprávu pro ty, kteří si chtěli pořídit tlumiče piggyback od Integy, ale odradila je moje zkušenost s vytékáním oleje. Takže pozor, tlumiče se mi povedlo utěsnit! big_smile
Celé je to relativně jednoduché, protože na to stačila obyčejná bílá těsnící páska, co se používá pro utěsnění trubek a vzduchových hadic. Vlastně jde jen o to, sundat pojistný kroužek (což bylo asi to neobtížnější, protože jsem na tak malé sponky nemohl sehnat kleště a tak jsem si musel jedny zahnuté kleště zbrousit tak, aby se do těch pidi děr vešly), sundat krytku a vytáhnout střívka v podobě dvou o-kroužků, mezi kterými je ještě plastový kroužek. Potom bylo nutné odšřoubovat z tyče tlumiče kulový čep a posunout tyto kroužky na konec tyče. Pak stačilo asi 3-4x obtočit kroužky těsnící páskou, celé to sundat a na jedné straně zahnout přečnívající konec pásky do otvoru v o-kroužku. Tímto koncem jsem takto vzniklý váleček opatrně našrouboval na tyč tlumiče a jakmile jsem se dostal za závit, přetáhnul jsem těsnění až do těla tlumiče, kde jsem ho za použití trochy násilí natlačil až na své místo a druhý konec pásky namačkal kolem tyče. Pak už jen stačilo nasadit krytku, sponku a ještě před nacvaknutím sponky namontovat na tyč koncovku s kulovým čepem.
Když jsem zkoušel nacvaknout sponku ještě před namontováním koncovky, sponka se v jednom okamžiku vymrštila a do dnešního dne jsem ji nenašel, takže jsem tu jednu krytku zalepit.  sad  Sponka není tak rozevřená, aby se z tyče dostala, což jsem si ale uvědomil až později...
Pokud by sponka nešla vsadit aš na své místo, zkuste krytku natlačit ještě trochu více dovnitř, protože ta páska samozřejmě potřebuje více místa, ale je možné ji i stlačit.

Po smontování jsem se sice trochu lekl tuhého provozu tlumiče, jako by ani nebylo nutné je plnit olejem, ale už pár stlačení po naplnění olejem se odpor, který těsnění kladlo, o dost zmírnil a zůstalo tak jen příjemné tlumení bez jakýchkoliv známek vytékajícího oleje. Prostě je to super. big_smile 

Jen pro úplnost ještě dodám, že momentálně používám pístky se třemi dírkami a olej 35WT, protože řidší zrovna teď nemám (mám podvozek nastavený hodně do měkka na trialovější ježdění).

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

98

Re: Losi Mini LST

Jen dodatek - bila tesnici paska = teflonova paska  smile

99

Re: Losi Mini LST

Dneska sem mel nejakou depku z toho, ze mi nejezdi E-Maxx a stavil jsem se na cumendu v Hobbyteamu. Jsem o par tisic lehci, ale mam MiniLst2 smile. Prvni pocity: Auto je nejaky velky (podotykam, ze sem mel jen 1/16 miniinferno a pak i ST). Wifina tam opravdu je, jen pry je trochu jednoduzsi. Co me prekvapilo je moznost nastaveni drahy zataceni. Jelikoz se mi prozatim nechce predelavat konektory musim vymyslet nejakou variantu nabijeni mym Ultramat 25. Ta origo nabijecka je opravdu traga. Pro normalniho cloveka staci, ale sem zvykly mit nabito 14 clanku za 40 minut. MLST2 je prvni opravdu RTR auto. Ma u sebe i tuzkove baterky do vysilajdy. Jsou tam 4, doufejme ze ta wifi nebude moc zrat. Zitra odzkousim v horomericich. Jinak Diferaky jsou kovovy a podle meho to auto vydrzi i nejaky slabsi brushless system. Uvidi cas. V kazdem pripade nechci moc do tohoto auta investovat, chci s nim jezdit tak jak je. Precijen je to az druhe auto

100

Re: Losi Mini LST

Jelikoz se mi prozatim nechce predelavat konektory musim vymyslet nejakou variantu nabijeni mym Ultramat 25

Predelej, ja ten original konektor utavil pri prvni lehci jizde na BMX draze.