Re: Losi Mini LST
používám lipol Turnigy 2,2 a jak to mám ti možem poslat na tvoj email lebo tu ešte nemám tu zkusenost s posíláním fotek
http://jackie49.rajce.idnes.cz/
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 23 24 25 26 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
používám lipol Turnigy 2,2 a jak to mám ti možem poslat na tvoj email lebo tu ešte nemám tu zkusenost s posíláním fotek
Hoj chlapi, jen pro zajímavost, toto vlákno je už trošku umrtvené, protože MLST je přece jen dost starý kousek (já ho mám od roku 2006) a mnohé se na těchto stránkách už dávno řešilo. Pravda, některé věci se změnily, jako že se kousek hůře shání tuning, po vhodném motoru aby člověk vyhlásil celosvětové pátrání zato nabídka baterek je vynikájící a kdo ví co ještě, ale základní otázky už tu zodpovězené jsou.
Docela koukám, že do aut dáváte tak slabé regly. Upřímně, já jsem měl na Wraith vždycky lehký převod, abych káru uřídil na dvoučlánek, ale i tak jsem odpálil kvalitní regl Quark 33A a tak jsem tam dal raději 35A EZrun, který přece jen zvládá extrémně vyšší špičky. Pravda, jezdím na 2,2" kolech tak možná i to přispělo k výpalu. Nicméně třeba Kmarty závodil s MLST na koberci a podle měření si jeho kýára pápla i přes 30A a to, pokud se nepletu, jezdil na těch původních kolech.
Co se týče diferáků, tak ty viskźní mám a jsem s nimi celkem spokojený, až na těsnení na unašečích. Asi už druhou sezónu jsem zjistil, že se mi vymlely planetky v diferáku (jsou tu někde i obrázky) a to hlavně kvůli prachu, který se dostal dovnitř a po smíchání s olejem to parádně vybrousilo. Planetky jsou totiž i v těchto difech plastové, ale naštěstí seděly ty z původních diferáků. Od té doby jsem se vyprdnul na plnění olejem a narval sem tam suchý grafit. Sice je slabší svornost, ale zuby dobře kloužou a nehrozí další vymletí.
Pokud jde o vymletí hrušky diferáku, tak to jsem vyřešil tím, že jsem si ve Fabory koupil pár podložek o tloušťce 0,2mm a podle potřeby jsem je dal pod hrušku, abych optimálně vymezil její vůli vůči diferáku nějaká tam zůstat ale musí!). Ta je totiž v základu trochu větší a tak se vrcholky zubů omelou rychleji a to dost možná i u kovových diferáků.
Ano, origo vysílačka si s jinými servy moc nerozumí, teda až na pár výjimek, jako je třeba digitální Hitec HS-5645, který s ní běhal jako hodinky.
Mám i kuličkový středový diferák, který jsem dost stáhnul, aby se mi otáčky přenášely na odlehčené kola opravdu jen při těžkém záběru. Jinak auto lehce uvízlo kdykoliv, když jedno kolo zůstalo ve vzduchu a se zalepeným diferákem (původní jsem zalepil na zkoušku tavným lepidlem) se zase blbě jezdilo, bylo to jankovité a zadní náprava - hlavně diferák - dostávala dost na prdel.
V každém případě, pokud nechcete vyhazovat prachy oknem, doporučuji nedívat se moc po duralových dílech (krom třeba tlumičů, popř. i parohy nejsou špatné), ale rozhodně se vyhýbejte výrobkům od GPM. Dural (spíše měkký hliník) většinou nic nevydrží, jejich modré plastové diferáky se podle majitelů omýlaly stejně rychle jako ty od Losi a co jsem zkoušel osky do kol, tak ty jsou opravdu z bláta a ohýbaly se a lámaly až nechutně rychle.
Ramena se mi nejvíce vyplatily plastové, hlavně ty z MLST 2 jsou slušně zpevněné (přece jen,plast narozdíl od duralu zapruží, než by prasknul a je navíc mnohel levnější a taky lehčí) a stejně tak nejsou vůbec špatné C-huby z MLST 2.
Mno, toť malé shrnutí, abyste si nemysleli, že jste tady s MLST sami. Tak ať vám to jezdí a pokud budete chtíét, klidně se ptejte, rád pomůžu, ale jak jsem už psal, většina věcí se tady už řešila.
konecne nieco pozitivne
ja mam auto na zabavku, nepretekam s nim, jazdim okolo baraku
co sa tyka mojej kombinacie motor/regrel - funguje to, nezohrieva sa to, som spokojny... nechcel som to na vykon, ale na ucinnost co z mojho pohladu splnuje neporovnatelne lepsie ako povodny (seriovy) pohon...
pri vyrazne vacsom vykone mi baterka vydrzi dlhsie - spokojnost
Jsme rádi, když sem občas zavítá zkušený losák, ale i já jezdím jako zippi jen pro zábavu a to převážně po trávě
Je fakt, že dávám autu taky zabrat ale se závodama se to asi srovnat nedá
Tak teď trochu k technice:- píšeš, že by měl být v diferáku olej? já tam žádný neměl, jenom to bylo trochu mastné
a neměl by být správně olej ve skříni aby se mazala i hruška? jak to je u velkýho auta? a co vycpat to celé kvalitní vazelínou?
S tím vymezením hrušky-výborná rada-
na středovej kuličkovej diferák jsem nečetl moc dobré recenze, ale určitě je to věc názoru a vlastní zkušenosti
viskozní diferáky jsou tady taky dost pomlouvaný a ty jsi s nima spokojenej (už se na ně těším) a hlavně, že budou za půlku než za co se prodávají tady-ty díly to je teda paleta
Budu rád, když mi někdo ze zkušenejch vysvětlí to mazání diferáku, nerad bych ty viskozáky zničil.
Tak zatím čauky
Hoši, co říkáte na tohohle krasavce? http://rcm-pelikan.cz/index.php?sec=pro … p;id=48683
já vím většina z vás ohrne nos, protože Losi to neni, ale když vezmu v úvahu, že jsem do mojeho raminátora nastrkal už přes 10 litrů a tady to mám všechno v základu (stříďák, kovové servo, lipolku , ovládání 2,4) tak neni asi co řešit
už jsem ho objednal, za ty peníze to za zkoušku stojí. I s náhradníma dílama to neni nejhorší. Vyráběj to taiwanci ale co už dneska neni z Číny? I toho nášeho losi mini dělaj šikmoočky a myslím, že už se docela polepšili. Zatím si na ně nemůžu stěžovat, všechno co od nich mám maká.
Takže mi držte palce a jak dorazí tak budu informovat. Na obrázkách vypadá slušně uvidíme ve skutečnosti.
podla foto mi to v porovnani s mlst prijde moc hrackarske... napr prevod od motora nie je zakryty, jeden kamen a ozubenie bude mat radost
tak jestli je to moc hračkové to se teprve uvidí a že neni kryt na motoru, tak to mi vůbec nevadí
za prvé: jezdím na trávníku, kde kameny nejsou: za druhé má to auto karoserii a za třetí je to nejlehčí si nějaký kryt vyrobit
mě by spíš zajímalo, jak je to s tím olejem v tom diferáku na což mi zatím nikdo neodpověděl
asi se budu muset podívat po nějakém tom foru v cizině, protože česko-slovensko jsou asi moc malé a chudé země na takto náročné hoby
tak zistil som ze mi umrela hruska v prednom diferaku, objednal som nove z usa, posledne to prislo celkom rychlo, uvidime ako to bude tento krat
Zdar chlapi, bohužel nemám už tolik času na vysedávání u PC, takže tady nemůžu odepisovat na každý dotaz.
takže v první řadě, ani já závody nejezdím a ani jsem nikdy nejezdil. je to dané více věcmi, jako je vzdálenost k nejbližším konaným závodům, finanční a časová náročnost a halvně, většinou se u nás závodí s prckama na koberci a na to nemá MLST zrovna optimální vlastnosti a velikost. Na to je lepší spíše Shark, nebo Revík, ale i tak, s offroadem jezdit na koberci nebo asfaltu mi přijde zvrhlé. Podle mě je ale dost zcestné myslet si, že rekreační ježdění je jednoznačně šetrnější než závodění. Hlavně, když jezdíš jinde, než na upravené trati, lehce do něčeho narazíš nebo spadneš, co zrovna ze svého místa nevidíš. Povrch je taky pokaždé jinačí a tady bacha, je prokázané, že nejhorší povrchy, jaké pro vybíjení paterky existují, jsou písek, tráva a podobné měkké povrchy. na těch totiž musíš pořád akcelerovat, motor i regl se zařívají, čímž stoupá odpor a tím jde teplota ještě výše, zatím co výkon klesá. Právě při takových proudových orgiích stačí málo a slabý regl uvaříš. Resp. všechno tohle možná nezažijete u NiNH baterek, které jsou líné a velké proudy prostě nedají. U lipolek ale výkon brutálně stoupne, takže pokud na ně chcete přejít a já vám to doporučuji už ekonomického hlediska (lipolky jsou dneska mnohem levnější a i jejich živitnost a výkon je mnohem vyšší), rozhodně doporučuji mít nějaké ty rezervy a to jak na reglu, tak i na motoru. Ta investice se vám rozhodně vrátí.
olej v diferáku - to jsem psal o těch viskózních difech. V originálních se ti těžko udrží i vazelína a bude jedno, jak bude hustá. Ta se ti totiž vždycky rozstříká po stěnách. Z tohoto důvodu, pokud chceš mít mazanou aspoň hrušku a talíř difu, bude vhodnější řidší vazelína, která po zahřátí zase steče ze stěn dolů. Já to ale řešil suchým grafitem, protože ty domky difů nejsou nijak zvlášť utěsněné a tak mastnota + prach udělá vždy své. Grafit maže, je suchý a jak se uvnitř natřásá, tak pořád ulpívá na uzubení.
U těch viskózních je pak lahvička s 2000 olejem (lije se přímo do diferáku - to ale uvidíš v návodu- a podle volby hustoty nastavuješ svornost difu), ale jak jsem už psal, už ho tam dávat nebudu kvůli špatnému utěsnění. A že jsem i tak s nimi spokojený? To je jednoduché. jediné, možná lepší než jsou tyto, jsou pěkně drahé kuličkové diferáky od MIP, které jsou jistě velmi kvalitní, jenže talíř je opět z plastu a ani to není jejich největší slabina. Problém kuličkových diferáků spočívá v tom, že když chceš na nich nastavit menší svornost tak je musíš povolit a tím hrozí, že při prudší akceleraci prostě začnou prokluzovat. Kuličkáč tak mám jen na středním difu a to dotáhnutý na maximum, aby rozděloval otáčky mezi nápravami jen při prudkých rozjezdech, aby se šetřily převody a taky nedotáčivost pod plynem je teď minimální. Je to vždy něco za něco, ale jak říkám, pro mě jsou ty losácké dify v nápravách jedinou možnou volbou.
Pokud jde o ten ZMR 16, mno, už je asi pozdě ti to nějak rozmlouvat, ale podle mě ti udělá radost jen to, že to bude takové jednoduché auto, které, jak píšeš, bude méně finančné nákladné, tedy alespoň na začátku. Potíž je u těch čínských aut hlavně v kvalitě použitých materiálů a techniky. Plasty jsou většinou málo houževnaté (vzpomeneš si na má slova, až budeš na to shánět díly častěji než na MLST), kovové díly bývají z bláta, které se ohýbá a ukrucuje a i ta elektronika nemusí být to pravé ořechové. Snad to nebude tento případ a ty budeš s autem spokojený, ale vzpomínám si, jak se tady popisoval nějaký levný regl, který neuměl plynule zrychlovat a tak jel jen na půl výkonu, nebo na plný kotel, ale nikdy nepřidával plynule. U motoru se ti může lehce vykroutit osa t magnetu apod. Není to vždy rozumné, myslet si, že takto ušetříš. I já jsem do MLST narval slušné prachy, ale dneska není, co bych na tom ještě měnil a mám spíše přebytky. Vlastně je tam jen pár nemocí, ketré je třeba řešit (takovými trpí naprosto každý model) a všechno ostatní už byly blbůstky, nevynucený tuning, anebo běžné opotřebení. Pokud jsi tedy nenarval ty prachy do blbostí, měl bys mít MLST už docela v pohodě.
Jinak, pokud bych byl na tvém místě a chtěl bych změnu, tak dneska bych šel mezi malými měřítky už jedině do Reva VXL. I to má sice bolístky, ale i tak jde o jednoznačně nejvychytanějšího prcka mezi čtyřkolkami a navíc i cenově na slušné úrovni (o možnosti sehnat ho na bazaru za slušné peníze už natuněný nemluvě - já jsem to štěstí měl ).
Jinak ten kryt převodů udělej, protože kastle nikdy nezablání tomu, aby se tam něco nedostalo.
Zippi - Nezapomeň při montáži nového diferáku s citem vymezit vůli hrušky, ať ti to vydrží a ten starý si raději schovej, třeba ho využiješ ještě na náhradní díly.
Zatím čau
Díky za tvoje rady a připomínky. Mám mojeho MLST už vypiplaného, podařilo se mi sehnat jednoho zánovního na náhradní díly a to je radost montovat, když je vše po ruce a hned k dostání. Rego se mi po půl hodině jízdy skoro nezahřeje, jen motor a aku jsou trochu teplé.
Do diferáků jsem nacpal jemnou grafitovou vazelínku a jak si teď brouká a jezdí, jak po másle.
Druhej auťák si pořizuju jen z důvodu, abych mojeho losíka trochu šetřil, protože jezdím denně několik hodin.
To Revo vypadá moc pěkně akorát mě udivuje, že ho prodávaj s 27MHz ovládáním, což už je dnes asi zastaralé a taky ta NiMH aku dělá trochu ostudu. Navíc je to auťák někam na rychlé rovné povrchy, když jede 80, což já bych na trávě a mojí zahradě asi moc nevyužil.
Zdraví Jackie
Tohle je už dost off topic, protože o Revu tu je jiné vlákno, nicméně, pokud bys tam kouknul, tak zjistíš, že revík nelítá 80 přímo z krabice a ani to není vhodné a tak tam rozumnější lidé dávají menší pastorek, aby to zpomalilo a kára šla spíše do akcelerace. Co se týče RC na 27 MHz, tak je to jen jedna z možností, protože se prodává i verze s 2,4GHz, stačí se jen pořádně dívat. NiMH baterka je standard, který se běžně dává do RTR sad. Jen málo kdo dá lipolku k autu, které si můžou koupit i naprosté telata a ignoranti, kteří si ani nepřečtou bezpečnostní varování. Stejně většina lidí dříve nebo později mění jak baterky tak RC výbavu a to i v případě, že mají 2,4GHz od Traxxasu.
Jinak do chvíle, než udělali malé Revo jsem považoval Mini LST za nejpropracovanější model, ale Revík to dost rázně změnil. Pravda do opravdu hrubého terénu si pořád raději beru MLST, protože se na bashing hodí tak nějak více, ale do rychlého terénu a hlavně pak na trať se skoky je Revík díky většímu rozvoru nesrovnatelně lepší, protože je klidnější.
Ale ať tak nebo onak, rád mám obě káry a asi bych se nedokázal zbavit ani jednoho.
To Revo mě začíná zajímat čím dál víc. Je tam dobrá dostupnost náhradních dílů a i celkově na mě dělá moc dobrej dojem.
Začnu o něm uvažovat. Akorát nevím, kde by bylo lepší ho objednat, jestli tady nebo rovnou ze států, kde vyjde o něco levněji.
Píšeš, že lidi měněj RC výbavu a co jako je nejlepší? Já jsem zatím s mojí losáckou 2,4 spokojenej.
Jinak je vidět, že nějaký zkušenosti máš a víš co píšeš. Potěší, když si člověk může vyměnit názory s někým, kdo tomu rozumí.
Přeju Ti hezkej den.
Jackie
Sorry, ale věci, které se netýkají přímo tématu tohoto vlákna musíš řešit buď jinde, anebo přes SZ. Díky podobným off topicům je tu spousta stran, které nikdo nechce pročítat, když se z nich nedozví co hledal. Odpověď ti posílám do SZ.
otazka na mazanie, mam aktualne tieto vazeliny:
kluber isoflex nbu 15: biela, husta, urcena na vysoke otacky, popis tu http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=55 (a pozeram ze je to fest draha vazelina )
kluber grafloscon a-g 1 ultra: grafitova, riedka, viac neviem
este jedna grafitova, mozno aj taka ista ako grafloscon a-g 1
alebo klasika castrol LMX
co dat do diferaku? ta co tam bola original sa podoba tej NBU15
já tam dávám Aral super tronic SAE 0-40 a zatím bez problému. Člověk se nesmí nechat zblbnout. Hlavně aby to nebylo moc hustý, když jezdíš v chladnějším období ale značku bych vůbec neřešil.
Pracoval jsem nějaký čas ve firmě, která se zabývá výrobou olejů do mašin, takže trochu o tom něco vím. Hlavně si dej pozor na ty předražený maziva, vůbec nesplňujou to co slibujou.
nakupil som par nahradnych dielov:
1 LOSB1131 Dual Disk Slipper: Mini-T @ $15.76
2 LOSB0941 Front/ Rear Metal Diff Gear & Housing Set: MLST2 @ $11.61
1 LOSB1065 Transmission Gear Bag, Metal: Mini-T @ $13.95
1 LOSB1048 Body Clips (10): Mini-T, MLST/ 2 @ $2.48
1 LOSB0922 Tie Rod Set with Ball Cups: MLST/ 2 @ $2.90
1 LOSB0926 Sway Bar Set: MLST/ 2, MRAM @ $5.39
postovne 8usd
pondelok vecer objednal, pondelok rano to tu bolo (vsetko bolo skladom)
max spokojnost s losipartshouse.com
Hoj, hlavně si pořiď náhradní sadu plastových ramen, cvd hřídele do kol na výměnu (slušné dělá i Atomic, ale můžeš si připlatit a koupit od MIP) a taky bych doporučil (ač nejsem fandou hliníku) kovové parohy (shock towers) a k těm si potom doma vyrobit z hliníkové kulatiny sloupky pro kastli (vyjde tě to levněji, než pořád kupovat nové, když tohle je snad u každého offroadu spotřební zboží).
Pokud chceš, tak si můžeš doma vyrobit i stabilizátory, aby se ti v zatáčkách auto nepřevracelo. Stačí se podívat na fotku těch, co prodává Losi a uvidíš, že je to primitivní, ale zato velmi účinné.
Já naštěstí tohle řešit nemusím, mám kompletního MLST na náhradní díly, tak je kde zatím brát.
tak stabilizátory jsou hotový, hodinka práce, jsem zvědavej, co to bude s losinou dělat a hned přitom jsem si vyrobil sloupky pro kastli, ty plastový mi šly pěkně na nervy.
teď mám objednané tlumiče MLT363R08 Silver alum reservoir shock set
$39.99
má někdo s nima zkušenost? je to dobrá věc nebo jen paráda?
díky za vaše názory
co sa tyka CVD niekto tu pisal ze je to zbytocnost... zajtal mam bez problemov povodne...
ramena zatial drzia a uz som s tym vela krat prastil, ale mas pravdu, nabuduce objednam
stlpiky na karoseriu uz mam davno, nad hlinikovymi parohami uvazujem, ale kym nedolamem, netreba
stabilizator som kupil, ani som netusil ze sa to da vyrobit (a aktualne nemam taky drot na to)
tak ty viskozní dify jsou super, hned k nim jsem dal středovej kuličkovej a novou spojku a Ramík je k nepoznání
tichej a jede jak víno, takhle si představuju auto
jak tady na fóru někdo napsal z MLST je auto až když do něj člověk vrazí dvakrát tolik co stál a to je teď můj případ
ještě do něj vrazím ty hliníkový tlumiče a to by mu mohlo prozatím stačit
Ty CVD osy jsou lepší na přední nápravu, protože v zatáčkách tak necvakají jako původní dog bony a taky mi přijdou, že ssou z pevnějšího materiálu. S origo kolama jsem ohnul dost os, ale ty CVD celkem drží dobře. Jinak co jsem žasnul, tak s 12mm adaptérama pro 2,2" kola jsem neohnul nic, kromě těch šuntů od GPM (totální bláto). Docela jsem na to hleděl, ale asi to bude tím, že se šestihrany na osy přitahují a tím je zpevněná ta část osky, kde je otvor pro kolík. Ale je to fakt dobré.
Ty hliníkové tlumiče mi trochu připomínají moje Integy a tak ti k nim jen přeji, aby byly kvalitnější, protože ty Integy šíleně tekly (po týdnu na poličce byla louže pod autem), takže jsemto musel přetěsnit teflonovou páskou. Jinak bych řekl, že jsou spíše jenpro parádu, protože ty rezervoáry jsou blbě umístěné, takže se nahoře stejně vzduch drží a k tomu se trochu komplikovaně plní, pokud odtamtud chceš vyhnat všechen vzduch. Druhý jejich zápor je, že se rezervoáry nevejdou pod každou kastly. Třeba ale tyto budou trochu líp navržené.
Já je koupil dost levně (v té době) a teď už fungují skvěle, takže to neřeším, ale jinak bych se raději poohlídnul po jiných.
takže, jelikož neexistuje na toto vozidlo žádnej kvalitní differák, je mi jasný, že todle auto neni dělaný na sřídavej motor.
jinak si to neumím totiž vysvětlit
na ZMR 16 je vše kvalitnější a hlavně robustnější, protože je tam stříďák z výroby
má někdo jiné vysvětlení?
No neříkej mi, že jsi popravil ty viskozáky. To se totiž nepovedlo ani mně se silným motorem Wraith 7k. jestli jo, pak je něo nezdravého na tvém autě (např. přidřené ložisko), anebo na tvém stylu jízdy (teďmě napadá jen prudký rozjezd ze zpátečky). Mně pořád drží a to je už nejaký rok mám.
Nic z toho, co popisuješ se nestalo a odešel zatím jenom jeden. A nejsem první komu tady odešel viskozák. Je to nějakej hnilík či co. Chtělo by to železo, ale to se asi nevyrábí.
Tak železo se vyrábí, dostal jsem na něj odkaz, objednal, objednávka 19.8. potvrzena a zatím nic. Asi došly nebo maj dovolenou.