Re: Losi Mini LST
OK......... jo teď sem vyčet že origo frenzy 370 motory maj 21 000 otáček, takže to bude docela znát, ten SPEED300 6V............ teď už se jenom modlit aby to vydržel regulátror, co vy na to ?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 13 … 26 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
OK......... jo teď sem vyčet že origo frenzy 370 motory maj 21 000 otáček, takže to bude docela znát, ten SPEED300 6V............ teď už se jenom modlit aby to vydržel regulátror, co vy na to ?
To je otazka, prijde mi ze v nekterych pripadech je origo regl rad ze je rad i s Frenzy motory.
No jak se říká, zkusit se má všechno, aspoň budeme potom zase o něco chytřejší ;-) ono teoreticky by měly odejít maximálně tak ty SPEED motory, přeci jenom do nich bude pouštěno víc voltů než na kolik je od výrobce určeno, ale někde sem zase slyšel, myslim že to byl Blizzard tady z fóra, kterej mi kdysi říkal že počet článků v akupacku by se měl rovnat počtu voltů na motoru...........
Zdenku ver tomu, ze to chodit nebude
On motor neodejde, neodejde ani regl, ale bude se vypinat pri kazdem rozjezdu.
Jinak ja jezdil 2S lipo na motor Speed 300 Race 4,8 voltu a taky to fungovalo
To vypínání při rozjezdu bude důsledek neschopnosti regulátoru? pokud ano, dám tam jinej regulátor........
No jiste, alespon u me. Me se vypnul regl v pripade, ze byl pod vetsi zatezi
mě dělá to stejné i u úplně nového autika, ale stačí když nejedeš na plnej kotel a funguje OK, dáš plnej a nejpozději do 20 vteřin bliká buď červeně,nebo zelonočerveně.
Dobrý, to už vím.....teď se chci zeptat jakej regulátor by jste mi doporučili? tak do 1000kč......
Objednal jsem Nosram Hawk Power Reverse, dnes došel,až namontuju a sjedu dám vědět
Toho nosrama jsem mel v Miniinfernech. Je to super regl.
co DSYS 30?
Jo a jak je to s tím připojením na dva motory, když ten nosram ma vystup pouze na jeden?
sletuju dráty dohromady
Ja si ale myslim, ze by stacil motor Speed 300 jeden. Hlavne pokud dle meho pouzijes nosram regl, pripojeni na dva motory bude kontraproduktivni, protoze budou mit mene stavy a regl se bude pretezovat. Reseni mozna by bylo v pouziti 4,8 motoru
Tak už ho mám doma!! nejtěžší bylo vybrat si barvu kastle ale nakonec sem si vzal červenou - prodavač řikal že tu si berou všichni no ale prostě se mi líbila asi nejvíc, jinak jsem nad míru spokojen co se týče provedení, prostě radost......... 8)
Co myslíš tím motorem 4,8
Graupner Speed 300 Race 4,8 V
a to můžu pohánět klasickým 6-ti článkem? A životnost motoru? Jen hobby ježdění,
4,8V na 6clanek pojede ok, ale chladit, chladit, chladit :-)
A zivotnost... je to plechovka, moc neocekavej, zalezi jak casto budes litat. Ale neni to zas tak tragicky, vydrzi dost, pokud ji uchladis. Navic stoji par kacek, za tu cenu to je parada.
A SPEED 300 6V by byl dobrý?
Dneskami chlápci z modelářství poradili že SPEED300 6V je super, ale jde o to že musí být fakt dva, když sou dva tak to má prej brutální zrychlení, když tam dáte jenom jeden tak je to na rozjezd lenoch................................ jo a ten origo regulátor prej fakt vypíná když sou na něj napojený ty speedy, takže je nutný vyměnit ještě ten regulátor za lepší...........a pak už to sviští.....
tak regl Nosram namontěn převod 23/60 spojka DD Sliper, funguje dobře motory horký a regl jen vlažný, jen je pomalý přechod do zpátečky ať z plné brzdy nebo i hned.
No tak eště dva speed300 6V motory a můžeš lítat :-) jeden stojí asi 230kč takže nic hroznýho..........jo chlapi ještě se chci zeptat jestli jste někdo uzavřel středovej diferenciál případně výhody a nevýhody uzavřenýho středovýho diferenciálu.......
Zkus zatím jen spojku DD Sliper LOSB1131 má 60 zubů oproti origo 54 nech origo motory, má to pěkný odpich a zrychlení. Uzávěrku jsem měl a bylo mi doporučeno ji vyndat, na pomalou jízdu do terénu určitě super.