Jo, také jsem byl, z počátku né moc hrdým, ale po sléze ano, majitelem MI.
To auto mě bavilo, jerzdil jsem sním kdekoliv a pořád drželo. Pak jsem vyzkoušel Xray M18T PRO a můj názor se změnil. I když s PROčkem nemůžu do terénu, tak je jednoznačně lepší, ale MI nezatracuju, měl jsem ho rád.
Každopádně to, sčím teď přišlo Kyosho trošku nechápu. Přišlo s MI akorát v populárnějším měřítku 1/18, nyní snad s lepším servem, samostatným přijímačem a regulátorem, jinak umístěnou přední výstuhou (rozpěrnou tyčí), hezčí karoserií a aspoň hezky vyřešeným krytem převodů. Toť vše a také jde o to, co ta elektronika vydrží a popravdě, kdo na ní bude jezdit ...
Co se týče nevýhod, tak z mého hlediska nechápu, proč tam pořád cpou ty klece na AA baterky v dnešní době lipolek, dále zastaralý stejnosměrný motor, plastové tlumiče apod.
Škoda, že ho trošku neobměnili ....
....... tak snad se dočkáme i nějaké PRO verze, jinak se stímhle prostě nechytnou ...